• دوشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98072217007
  • منبع : خانه ملت

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه ملت، محمدعلی وکیلی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل قرائت کرد:

- تذکر حیدرعلی عابدی نماینده اصفهان به وزیر نیرو: لزوم رعایت مصوبات شورای عالی آب و خودداری از صدور دستورات خلاف آن که موجب تنش اجتماعی می‌شود.

- تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین به رئیس جمهور: تسریع در اعمال امتیازات فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری به پرسنل وزارت جهاد کشاورزی.

- تذکر رامین نورقلی‌پور نماینده کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در جبران خسارات وارده به تولیدکنندگان در سایت پرورش میگوی گمیشان ناشی از آلودگی مزارع.

- تذکر اصغر مسعودی نماینده نی ری و استهبان به وزیر جهاد کشاورزی: فراهم کردن بستر صادرات انجیر، انار و پسته و کاهش تعرفه گمرکی این محصولات.

- تذکر قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر بهداشت و درمان: تسریع در تکمیل اورژانس بیمارستان نوشهر که پیمانکار آن اراده‌ای برای اتمام پروژه ندارد.

- تذکر  محمدرضا بادامچی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر کشور: ساماندهی مسیر تردد موتورسیکلت‌ها در کلانشهرها به ویژه تهران.

- تذکر هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک به وزیر ورزش  و جوانان: تعطیل شدن طرح‌های ورزشی حوزه انتخابیه.

- تذکرنصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به رئیس جمهور: در سال رونق تولید و با گذشت بیش از ۴ ماه از ابلاغ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی آیین‌نامه اجرایی این قانون تصویب نشده است.

- تذکر محمدرضا پور ابراهیمی داورانی نماینده کرمان و راور به وزیر راه و شهرسازی: چرا علیرغم گذشت ۶ ماه از بارندگی‌های فروردین ماه استان کرمان محورهای مواصلاتی از جمله شهداد – نهبندان و خراسان جنوبی مسدود است.

- تذکراصغر سلیمی نماینده سمیرم به وزیر راه و شهرسازی: علت عدم رعایت قوانین یکسان سازی حقوق زیرمجموعه این وزارتخانه.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha