• سه‌شنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98072317131
  • منبع : نمایندگی ایلام

ایلام، پایتخت خادمان سیدالشهداء

ایلام، پایتخت خادمان سیدالشهداء

ایسنا/ایلام «ایلام، پایتخت خادمان سیدالشهداء» این شعار نیست، بلکه واقعیتی است که می‌توان جلوه‌های آن را به خوبی در کوچه و خیابان‌های شهر دید، همه با شور و هیجان در حال انجام این وظیفه‌ هستند و آن را مدالی پرافتخار می‌دانند.

به گزارش ایسنا، در این ایام همه تلاش می‌کنند تا آنچه را که در توان دارند انجام دهند تا کسانی که قصد زیارت دارند و یا آنانی که از زیارت آمده‌اند بیشتر احساس راحتی کنند.

گزارش‌های مسئولان و مسئولان کمیته‌های ستاد اریعین بر پایه فعالیت‌ها و تلاش‌های مردم و جوانانی است که به خادمی زائران امام حسین(ع) افتخار می‌کنند.  

دکتر « مظفر علیشائی» مدیرکل روزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با ایسنا، از برپایی بیش از ۵ موکب توسط ورزشکاران و جوانان فعال خبر داد و گفت: این موکب‌ها از هفته گذشته در مرز مهران و سطح استان ایلام برپا شده‌اند و تا برگشت همه‌ی زائران در اماکن ورزشی خدمت‌رسانی خواهد شد.

علیشایی با اشاره به اینکه پذیرایی،اسکان و برنامه‌های فرهنگی از جمله خدماتی است که ارائه می شود، خاطر نشان کرد: سالن ها ورزشی و موکب‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام برای میزبانی از زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد و تمام تمهیدات برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اندیشیده شده است.

دکتر «طالب صادقیان» شهردار ایلام نیز گفت: پشتیبانی از ناوگان ۸۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور حمل و نقل زائرین در مرز مهران، ایجاد دو ایستگاه صلواتی با ۶۰ غرفه در کنارگذر شرقی شهر ایلام، ایجاد پارکینگ بزرگ اربعین شهرداری در مجاورت فرودگاه ایلام، اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس شهرداری به مرز مهران با نصب شعار " ایلام پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع)" مهمترین اقدامات شهرداری ایلام در این ایام است.

وی گفت: پشتیبانی از ناوگان ۸۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور حمل و نقل زائرین در مرز مهران، ایجاد دو ایستگاه صلواتی با ۶۰ غرفه در کنارگذر شرقی شهر ایلام، ایجاد پارکینگ بزرگ اربعین شهرداری در مجاورت فرودگاه ایلام، اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس شهرداری به مرز مهران با نصب شعار « ایلام پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) » از جمله اقدامات شهرداری ایلام در این ایام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha