• چهارشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98072418126
  • خبرنگار : 30054

طراحی لوگو و تاثیر آن بر برندینگ

طراحی لوگو و تاثیر آن بر برندینگ

برندها برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار خواهند ماند و تا سالهای سال ما می‌توانیم آنها را به یاد آوریم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پارماتیک، ایجاد یک برند موفق که بتواند سالها در ذهن مخاطب نقش ببندد نیازمند برنامه‌ریزی درست و اصولی است تا بتواند اهداف تعیین شده را به واقعیت تبدیل کند.

در این بین شرکت‌هایی وجود دارند که می‌توانند با تجربه‌ای که در این زمینه داشته‌اند شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

نقش طراحی لوگو در برندها

قبل از هرچیزی در روند برندینگ و در اولین نقطه از این مسیر شما نیاز به یک طراحی لوگو حرفه‌ای برای خود و کسب و کار خود را دارید. همگی به خوبی می‌دانیم اولین چیزی که از یک کسب و کار موفق در ذهن ما پدید می‌آید لوگوی آن شرکت است.

طراحی لوگو مهم‌ترین نقش را در هویت بصری یک برند تجاری دارد.

۴۰ درصد مردم تصاویر و اشکال هندسی را بهتر از نوشته‌هایی که در نقاط مختلف می‌بینند و یا می‌شنوند بخاطر می‌آورند. پس اگر در این بین شما بتوانید ظاهر مناسبی از برند خود را برای نمایش به عموم داشته باشید مسلما موفق‌تر خواهید بود. در راس هویت بصری نیز لوگوی شرکت مطرح است پس اگر یک لوگوی مناسب و حرفه‌ای برای کار کسب و کار خود در نظر بگیرید به مراتب موفق‌تر خواهید بود.

برای درک بهتر این موضوع بیایید اینگونه تصور کنیم که برند تجاری شما همانند ظاهر فرزند شماست و برای اینکه فرزندتان به بلوغ ظاهری خود برسد نیازمند این است که در مواردی رشد داشته باشد.

مطمئنا شما نیز دوست دارید فرزندتان بهترین پوشش ممکن را داشته باشد تا بتواند در جوامعی که حضور دارد نقش پررنگی داشته باشد و حس خاص بودن را به دیگران و مخصوصا مخاطبان خود القا کند. در روند انتخاب هویت بصری نیز دقیقا بدین گونه است؛ اگر شما نیز قصد دارید هویت بصری خود را اعم از طراحی کارت ویزیت، ست اداری، طراحی لوگو، طراحی سایت و ... داشته باشید بهتر است که به بهترین حالت ممکن آن را انجام دهید چرا که نتیجه آن به مراتب بهتر خواهد بود از همین رو بهتر است با شرکت‌هایی همکاری داشته باشید که چندین سال در این زمینه سابقه داشته و می‌توانند به بهترین حالت ممکن به شما و کسب و کارتان کمک کنند.

حال سوال اینجاست که آیا ظاهر برند شما تنها با طراحی لوگو می‌تواند به اوج بلوغ خود برسد؟ مسلما اینگونه نیست. شما برای داشتن هویت بصری حرفه‌ای و خوب نیازمند این هستید که ست اداری کاملی داشته باشید. ستی که بتواند بیانگر حرفه‌ای بودن کسب و کار شما برای مخاطب باشد و مخاطب بتواند در همان نگاه اولیه به برند شما اعتماد نخستین را داشته باشد. پس بهتر است ستی که قرار است برای شما طراحی شود بهترین حس ممکن را به مخاطبان کسب و کارتان برساند.

در نهایت نیز قصد داریم شمارا با شرکت پارماتیک آشنا کنیم، شرکتی که با چندین سال سابقه در این زمینه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما باشد. برای مشاهده نمونه کارهای این شرکت می‌توانید به سایت پارماتیک مراجعه کنید و از مشاوران این مجموعه درباره هویت بصری برند خود مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha