• چهارشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98072418167

معاون فرهنگی شهردار منطقه 12 مشهد مطرح کرد؛

پیش‌بینی ورود بیش از 10 هزار زائر از ورودی محور قوچان

پیش‌بینی ورود بیش از 10 هزار زائر از ورودی محور قوچان

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه 12 مشهد گفت: به دلیل جانمایی ایستگاه استقبال از زائران پیاده  که در ورودی محور قوچان و در بلوار شاهنامه قرار دارد، پیش‌بینی ما برای ورود زائران بیش از 10 هزار نفر است.

به گزارش ایسنا، رضا قلندرآبادی با اشاره به این‌که «ایستگاه استقبال از زائران پیاده منطقه 12 در ورودی بلوار شاهنامه جانمایی شده و به صورت مردمی حمایت می‌شود»، اظهار کرد: در این ایستگاه مانند دیگر ایستگاه‌های اسقبال از زائران غرفه‌های پذیرایی، تعمیر کفش، ماساژ و... خواهیم داشت.

وی ادامه داد: داربست‎های این ایستگاه برپا شده و هفته آینده همراه با قرائت دعا و اعمال اربعین افتتاح خواهد شد. معاونت گردشگری و زیارت با همکاری این منطقه، در حال تلاش حداکثری خود برای آماده‌سازی این ایستگاه است تا به بهترین شکل از زائران استقبال کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه 12 مشهد خاطرنشان کرد: تاکنون چندین جلسه هماهنگی برای برپایی این ایستگاه تشکیل شده است، همچنین پیش‌بینی ایجاد چند سرویس بهداشتی نیز در اطراف ایستگاه را داشته‌ایم.

همچنین طبق اعلام مسئولان شهرداری پیش‌بینی شده جمعیتی بالغ بر 8000 نفر از مبداء محور کلات وارد مشهد شوند.

شهرداری منطقه سه، در ایستگاه میدان راه‌آهن مشهد با مشارکت گروه‌های مردمی شورای اجتماعی محلات و در قالب راهنمای زائران، خدمات ویژه‌ای را برای استقبال از زائران و ناتوانان جسمی در نظر گرفته است.

آغاز به کار ایستگاه‌های استقبال از زائران در منطقه سه از چهارم تا هشتم آبان ماه در سالن راه‌آهن مشهد و ابتدای جاده کلات است.

گفتنی است، ایستگاه استقبال از زائران جاده کلات، استراحتگاه مناسبی برای زائران پیاده فراهم آورده و در کنار آن نیز غرفه‌های متنوع برای خدمات پزشکی، ایمنی، مشاوره‌های دینی و غیره برپا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha