• پنجشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98072519250
  • منبع : نمایندگی لرستان

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد:

انتقال ۲۶ هزار زائر اربعین حسینی به مرز مهران

انتقال ۲۶ هزار زائر اربعین حسینی به مرز مهران

ایسنا/لرستان معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی بیش از ۷۸۰ سرویس توسط ناوگان اتوبوس‌رانی استان به مرز مهران و اندیمشک اعزام شده‌اند که درمجموع بیش از ۲۶ هزار زائر را به مرز منتقل کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، میثم قدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هفدهم مهر ماه جاری با آغاز طرح اربعین حسینی بیش از ۶۱۴ دستگاه سرویس اتوبوس توسط ناوگان استان به مرز مهران اعزام شده  و بیش از ۲۶ هزار نفر از هموطنان را به مرز مهران منتقل کرده‌اند.

وی افزود: امسال با توجه به افزایش چند برابری زائران نسبت به سال گذشته، با اعزام بیش از ۱۶۶ دستگاه مینی‌بوس، میدل باس و ون به مرز مهران و اندیمشک نزدیک به ۳۲۰۰ نفر از زائران جابجا شده‌اند.

قدمی از استقرار ۹۵ دستگاه اتوبوس لرستان در مرز مهران و پایانه اندیمشک خبر داد و اضافه کرد: بنا به پیش بینی‌ها، اوج بازگشت زائران از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه است که براین اساس از امروز ۹۵ دستگاه وسیله نقلیه از ناوگان اتوبوسرانی لرستان در مرز مهران و پایانه اندیمشک مستقر شده‌اند و در روزهای آتی این تعداد تا سقف ۱۶۰ دستگاه در روز نیز افزایش خواهد یافت.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح اربعین حسینی تاکنون باتوجه به همکاری بی‌شائبه و تمام‌قد ناوگان مسافربری استان ۳۴۸ حلقه لاستیک تشویقی به ناوگان فعال در این طرح تحویل داده شده است.

وی گفت: همچنین از آغاز طرح اربعین حسینی بیش از ۷۸۰ سرویس توسط ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس، میدل باس و ون استان به مرز مهران و اندیمشک اعزام شده‌اند و درمجموع بیش از ۲۶ هزار زائر را به مرز منتقل کرده‌اند.

قدمی یادآور شد: تعمیر و جایگزینی اتوبوس‌های در راه مانده سایر استان‌ها و کشورهای همسایه که در محورهای مواصلاتی استان متوقف شده‌اند از دیگر خدمات این اداره کل به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) به شمار می‌رود و تاکنون ۱۵ دستگاه اتوبوس در راه مانده در محورهای استان تعمیر و یا جایگزین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha