• جمعه / ۲۶ مهر ۱۳۹۸ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98072619618
  • منبع : فدراسیون تکواندو

تکواندوی گرندپری بلغارستان/ مردانی و رجبی رقبایشان را شناختند

تکواندوی گرندپری بلغارستان/ مردانی و رجبی رقبایشان را شناختند
عکس تزئینی است.

قرعه‌کشی رقابت‌های روز دوم از مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ - بلغارستان انجام شد و سجاد مردانی و سعید رجبی رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از ساعت ۱۰ (به وقت ایران) امروز (جمعه – ۲۶ مهرماه) با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در "صوفیه" بلغارستان آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلامی، فردا (شنبه – ۲۷ مهرماه) و در روز دوم، مبارزات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

سعید رجبی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو کشورمان در اولین گام با "آندره برگرون" تکواندوکار با سابقه کانادایی مبارزه می کند و در ادامه باید به مصاف "کیو دون این" از کره جنوبی قهرمان دور قبل مسابقات گرندپری ۲۰۱۹، نایب قهرمان گرنداسلم ۲۰۱۸ و قهرمان آسیا ۲۰۱۸ برود.

سجاد مردانی دیگر نماینده سنگین وزن تکواندو ایران و در پایین جدول، در نخستین گام با "گیل یانگ بیون" از کره جنوبی دیدار می کند و سپس باید با برنده دیدار "روسلان ژآپاروف" قزاق و "عمر الیزیدی" فرانسوی مبارزه کند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و رقابت های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت ۱۵ تا ۱۸ انجام خواهد شد؛ دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ پیگیری می‌شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha