• سه‌شنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98073021855

معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور:

شبکه‌های خارجی به دنبال زنده کردن موضوعات مرده در ایران هستند

شبکه‌های خارجی به دنبال زنده کردن موضوعات مرده در ایران هستند

ایسنا/فارس معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برخی شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور به دنبال این هستند که با هدف ایجاد مشکل در جامعه، موضوعات مرده را زنده کرده و در مسیر ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین حرکت کنند.

به گزارش ایسنا، سردار غلامعلی حیدری سه‌شنبه ۳۰ مهر در شورای پدافند غیرعامل فارس تاکید کرد: حافظت از زیر ساخت‌ها، صیانت از مردم و جلوگیری از تهدیدها سه محور فعالیت پدافند غیر عامل است. 

او تاکید کرد: تامین برق اضطراری در استان‌ها از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد و نباید در موضوع آموزش نیز غفلت شود.

معاون بسیج سازمان پدافند غیر عامل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شاهد تهدیدهای جدید آمریکایی‌ها هستیم، گفت: دشمنان برای ایجاد مشکل در عرصه‌های اقتصادی، نظامی، سیاسی، امنیتی، سایبری و مردم محور، برنامه ریزی کرده‌اند.

حیدری اظهار کرد: همکاری مردم در عرصه‌های مختلف باعث شده تا شاهد ثبات در آمارها و شاخص‌های اقتصادی باشیم، البته بیش از ٣٠٠ شبکه فارسی زبان در خارج از کشور به دنبال این هستند که کشور به اینگونه توفیقات دست نیابد.

او تاکید کرد: در عرصه نظامی  نیز دشمنان تلاش کرده‌اند مشکلات مختلفی برای مردم ایجاد شود اما نه تنها نتوانستند به اهداف خود دست یابند، بلکه توانستیم پهپاد آمریکایی که در حال جاسوسی بود را هم مورد هدف قرار دهیم و ساقط کنیم.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در عرصه سیاسی نیز پس از توافق بین‌المللی برجام، شاهد بد عهدی کشورهای مختلف بودیم و آنها انتظار داشتند با توجه به عدم تعهد به وظایف کشورهای عضو، تنها ایران به تعهدات خود عمل کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha