• سه‌شنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 98073022260
  • منبع : سازمان بیمه سلامت

یکسان‌سازی رویه‌ها و کاهش سلایق در ارایه خدمات؛ هدف سازمان بیمه سلامت

سازمان بیمه سلامت

مدیرکل دفترحقوقی سازمان بیمه سلامت گفت: یکسان سازی رویه‌ها و کاهش سلایق در بخش ارایه خدمات بیمه‌ای، از اهداف مهم سازمان بیمه سلامت است و انجام امور به صورت الکترونیک به منظور افزایش شفافیت و سطح کیفی خدمات نیز در اولویت این سازمان قرار دارد.

به گزارش ایسنا، سید عبدالرحیم ترابی با اشاره به اینکه اصل پرداخت به اندازه توان و برداشت به اندازه نیاز، در نظام بیمه‌ای باید بیشتر مورد توجه باشد، گفت: گسترش کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای، از تکالیف مهم حاکمیت و حقوق مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: مجموعه دستگاه‌های مرتبط با نظام سلامت، باید با تعامل و همکاری با هم به اجرای درست این تکلیف عمل کنند و پاسخگوی نیازهای بهداشتی و درمانی مردم باشند، بیمه به عنوان یک صنعت پشتیبان برای صیانت از حقوق جامعه و به خصوص در مواقع بحران، هنوز جایگاه لازم را ندارد.

مدیر کل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: در حال حاضر ۵۶۳ هزار نفر از جمعیت استان مرکزی، تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند. در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع سازمان برای ارائه خدمات به بیمه شدگان هزینه شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، ترابی گفت: طرح نسخه نویسی الکترونیک با هدف مدیریت هزینه‌ها و مصرف بهینه دارو به صورت پایلوت در شهر خمین اجرا شده که امیدواریم تا پایان سال در دیگر شهرهای استان هم اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.