• چهارشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98080100637
  • خبرنگار : 50190

پورابراهیمی عنوان کرد

روحیه مطالبه‌گری کرمانی‌ها، پایین‌تر از متوسط کشوری

محمدرضا پورابراهیمی

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت پذیری دانش اموزآن در شوراها بسیار موثر و اثرگذار بوده و استمرار این برنامه در کشور و استان جای خوشحالی دارد بیان کرد: این تمرین مسئولیت پذیری، آغاز حرکتی است که بتوانیم امر حوزه شورایی در کشور را با ادبیات و رویکرد مطالبه گری پیگیری کنیم که به شدت به امروز به این موضوع در کشور ان نیازمند هستیم.

به گزارش ایسنا، "محمدرضا پورابراهیمی" امروز اول آبانماه در بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس کشور در مدرسه دخترانه فرزانگان کرمان عنوان کرد: علی رغم همه هجمه های دشمن که در عرصه اقتصادی بر کشور وارد کرده، اما جمهوری اسلامی در عرصه علم و دانش هر سال پرفروغتر و پرتوان تر خود را نشان می دهد و آمار و گزارش های مراکز تخصصی این موضوع را بیان می کند.

وی انتخابات شوراهای دانش آموزی را آغاز تمرین دمکراسی برای حرکتی دانست که آینده سازان جامعه می خواهند انجام دهند، ادامه داد: دانش آموزان امروز، مسئولان و خادمان آینده کشور هستند و در آینده مسولیت ها به عهده کسانی است که در عرصه بروز توانمندی های خود می توانند موثرتر باشند.

پورابراهیمی با بیان اینکه مسئولیت پذیری دانش اموزآن در شوراها بسیار موثر و اثرگذار بوده و استمرار این برنامه در کشور و استان جای خوشحالی دارد بیان کرد: این تمرین مسئولیت پذیری، آغاز حرکتی است که بتوانیم امر حوزه شورایی در کشور را با ادبیات و رویکرد مطالبه گری پیگیری کنیم که به شدت به امروز به این موضوع در کشور ان نیازمند هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت عنوان کرد: در استان کرمان روحیه مطالبه گری نسبت به متوسط کشور پایین تر است که این مسئله در عملکرد مسئولان نیز اثر می گذارد. اگر احساس پاسخگویی در فرد مسئول باشد و دیگران هم مطالبه کنند، حتما مسئولان ما عملکرد بهتری خواهند داشت.

پورابراهیمی اظهار کرد: روحیه مطالبه گری در فضای ذهنی و فرهنگی شکل می گیرد، اما نجابت افراد نباید در روحیه مطالبه گری آنها تاثیر بگذارد، تمرین مطالبه گری در استان باید به عنوان یکی از مولفه های مهم در تشکل های شورایی شکل گیرد و از مدارس این مسئله نیز باید آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد مطالبه گری و پرسشگری نیز باید در مدارس نهادینه شود زیرا این موضوع به پیشرفت و اثرگذاری در حوزه مسائل اجتماعی، فرهنگی، اجرایی و اقتصادی و استانی تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.