• پنجشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98080200966
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جدال سپاهان-سایپا؛

سپاهان به دنبال دستیابی به رکوردهای جدید

سپاهان به دنبال دستیابی به رکوردهای جدید

ایسنا/اصفهان دیدار دو تیم سپاهان و سایپا در چهارچوب هفته هشتم و از ساعت ۱۶:۴۵ روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، هفته هشتم لیگ برتر از عصر فردا جمعه با برگزاری هفت دیدار آغاز خواهد شد. تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سایپا خواهد رفت.

سپاهان هفته گذشته و در سیرجان با نتیجه دو بر صفر به پنجمین پیروزی خود در لیگ دست پیدا کرد. آنها دو تساوی نیز به برابر تیم های جنوبی فولاد و نفت مسجد سلیمان به دست آوردند و اکنون با ۱۷ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول قرار گرفته اند.

سپاهانی ها که امسال با هزینه بالایی تیم درخواستی قلعه‌نویی را بستند، تاکنون به خواسته خود رسیده‌اند و البته سرمربی این تیم مدعی است که تیمش همچنان جای کار دارد و بهتر از این، نمایش خواهد داد.

سپاهانی ها در هفت هفته گذشته نکته قابل توجه دیگری به دست آورده اند و آن بسته نگه داشتن دروازه تیمشان در تمام دیدارهایشان بود. نیازمند با احتساب دو بازی پایانی لیگ گذشته اکنون در یک قدمی شکستن رکورد کلین شیت لیگ برتر است که در دستان حسینی سنگربان استقلال است. سپاهان و نیازمند اگر بتوانند تا دقیقه ۶۷ دیدار با سایپا دروازه خود را بسته نگه دارند، این رکورد در دستان نیازمند قرارخواهد گرفت.

اما زردپوشان اصفهانی در این هفت هفته ۱۰ گل به ثمر رسانده اند و بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده‌اند. سپاهانی ها احتمالا با چهارغایب به مصاف سایپا خواهد رفت. آنها ایرانپوریان، نقی‌زاده، کومان و مسلمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت، اما در آن سوی میدان سایپا در شرایط متفاوتی قرار دارد.

نارنجی‌پوشان تهرانی که شرایط مالی چندان مطلوبی ندارند و سال گذشته با اعتراض علی دایی سرمربی خود روبرو شدند، هدایت تیم خود را به ابراهیم صادقی بازیکن سابق و وفادار خود دادند.

صادقی در هفت هفته ابتدایی ۷ امتیاز کسب کرد و نارنجی پوشان اکنون در رتبه دوازدهم ایستاده‌اند. سایپا در این هفت هفته ۱۴ گل دریافت کرده‌اند که نکته منفی برای تیمی است که برابر خط آتش سپاهان که بهترین خط حمله لیگ را دارد، اما سایپا در برابر خط دفاعی که ۱۴ گل دریافت کرده، خط حمله ای است که در ۶ دیدار ۹ گل به ثمر رسانده و برای سپاهان که دوست دارد رکورد کلین شیت خود را حفظ کند خطرناک و زنگ هشداری خواهد بود.

با تمام این تفاسیر باید نشست و دید فردا و در گودال مرگ، تقابل این دو تیم چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha