• پنجشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98080201002
  • خبرنگار : 71290

جدیدترین ادعای کریمی قدوسی درباره رابطان آمدنیوز

جدیدترین ادعای کریمی قدوسی درباره رابطان آمدنیوز

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود ادعایی را درباره رابطان آمدنیوز و انتساب به یکی از مسئولان مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود با طرح ادعایی نوشت: " دو نفر از خبرنگاران و ادمین‌های تلگرامی آمد نیوز و رسانه‌های زنجیره‌ای که در سال 95 و 96 دستگیر شدند، ‌اعتراف کردند با یکی از وزرا وقت ارتباط مستقیم داشته و از آقای واعظی وزیر ارتباطات وفت کمک مالی دریافت می‌کرده‌اند".

این در حالی است که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبر آنلاین از قوه قضائیه در خواست کرده است تا با ادعای این نماینده مجلس برخورد کند.

وی همچنین با بیان این که " این آقا براساس چه مستنداتی چنین اظهاراتی را مطرح کرده است" اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس به صورت خیلی زودرس اتاق فکرهایی برای حمله به دولت ایجاد شده با این ذهنیت که هر چه به دولت حمله کنند توفیق‌شان در انتخابات بیش تر است.

واعظی تاکید کرد: این‌که فردی که شبکه جنگ روانی علیه ایران درست کرده با هوشمندی عزیزان سپاه دستگیر می شود باید عامل افتخار همگی ما به اقتدار امنیتی کشورمان باشد اما برخی آن را به موضوعی جناحی تبدیل کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۱:۱۵

مشهدی ها کلاه ها را بندازن بالا که یک ... را به مجلس فرستادند.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۲:۱۲

همین مشهدی داره جاسوسان را معرفی میکند...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۲:۱۴

جالب اینجاست که آمد نیوز به شکل عجیبی در ایام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس از دولت وقت و از لیست امید حمایت می کرد. یعنی واقعا به اندازه سر سوزن نباید به دولت و لیست امید شک کرد؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۲:۵۷

حرف های این آقا کاملا درسته. تاحالا چند بار این نماینده افشا گری کرده؟ اگر دروغ می گوید پس چرا این همه شکایت از ایشان به جایی نرسید؟ اتفاقا همه افشاگری هاش مربوط به دولت نبوده...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۴:۳۱

دوست من اشتباه نکن مشهدی ها این .... رو نفرستادند....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۴:۳۱

آقای قدوسی آینده‌ای درخشان به عنوان فیلمنامه نویس داشتند ولی برای خدمت در عوض به مجلس رفتند. که هنوز هم این چنین پر هنر هستند! ایشالا قدم بعدی ایشان به هالیوود باشد!

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۹ ۰۲:۱۹

اصلش ان شاءالله است بعدش شاید راست گفته باشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۵:۲۷

نه دوست عزیز قرار نیست به هالیوود بره، همین جا تا دلت بخواد جا واسه کارهای فاخر سینمایی هست. اتفاقا فیلمنامه جدیدی تحت عنوان گاندوی 2 رو داره نگارش میکنه که به تنهایی از هرچی فیلمنامه هالیوودیه پر بارتره.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۵:۲۹

من اطمینان دارم پول این شبکه امکان نداره توسط فرانسه پرداخت شده باشه افشاگری اقای عباسی معتبره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۱۶:۲۵

ما تا شنیده بودیم سیستم مودونم نموگم بود، اما ایشون ظاهرا نمدونم اما موگومه!