• جمعه / ۳ آبان ۱۳۹۸ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98080301558
  • خبرنگار : 71518

منصوریان: راهی جز مبارزه نداریم/ شرمنده مدیرعامل ذوب‌آهن هستم

منصوریان: راهی جز مبارزه نداریم/ شرمنده مدیرعامل ذوب‌آهن هستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش راهی جز مبارزه ندارد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش برابر پیکان اظهار کرد: به حسن فرکی تبریک می‌گویم که این پیروزی را دست آوردند. امروز از نظر فنی یکی از کامل‌ترین بازی‌ها را انجام دادیم و در مالکیت توپ بسیار خوب کار کردیم. تیم ما بسیار به بازی مسلط بود اما بر خلاف روند بازی گل اول را دریافت کردیم و در ادامه گل دوم وارد دروازه ما شد و پس از آن نیز دیر به بازی برگشتیم. البته دقت عملکرد ما در خط حمله کم است چون فرصت‌های خوبی به دست می‌آوریم اما نمی‌توانیم دروازه حریف را باز کنیم. این موضوع صرفا تقصیر بازیکن نیست.

وی افزود: روی دو مساله باید کار کنیم. ابتدا روی مسائل روحی باید کار کنیم چون بعد از گلی که دریافت می‌کنیم تیممان تحلیل می‌رود اما امروز این مشکل را حل کردیم چون بعد از گلی که وارد دروازه ما شد، مالک توپ و میدان شدیم. فرصت‌هایی که به گل تبدیل نمی‌شود فقط به خاطر بی دقتی بازیکنان ما نیست. در رختکن هم به آن‌ها گفتم نمی‌توانم از بازی خوب شما چشم‌پوشی کنم. همانطور که مقابل سپاهان مالکانه بازی می‌کنیم، باید بتوانیم دقت بازیکنان را هم بالا ببریم. من از دکتر محمدی مدیرعامل باشگاه عذرخواهی می‌کنم که مدتی است او را تحت فشار گذاشته‌ایم. او از من حمایت می‌کند و من همه تمرکزم روی این است که تیمم از فشار خارج شود که قطعا این اتفاق رخ می‌دهد. به بازیکنان گفته‌ام نباید بازگشت ما دیر شود. ما تیم جوان خوبی داریم  اما گاهی در فضای رختکن می‌بینم بازیکنان احتیاج به یک فریاد دارند تا بی دقتی‌ها کم تر شود. واقعا مقابل مدیرعامل باشگاه شرمنده‌ام. او مثل یک برادر از صبح امروز کنار ما بود.

منصوریان تصریح کرد: ما روی دو اشتباه باختیم. البته همه تیم‌ها دچار اشتباه می‌شوند اما به بازی برمی‌گردند ما هم باید بتوانیم برگردیم. گاهی خلق موقعیت نمی‌کنیم و در آن زمان نباید گلایه داشته باشیم اما امروز خلق موقعیت کردیم اما سخت گل می‌زنیم. ما مسیری جز مبارزه نداریم. تیم ما مثل برادر با یکدیگر هستد. ما باید بدانیم بالاتر از سیاهی رنگی نیست. باید تلاش کنیم شانسمان را با دقت بالا به گل تبدیل کنیم. قطعا مشکلا ت را حل می‌کنیم.

وی درباره داور دیدار تیمش برابر پیکان هم گفت: به اشکان خورشیدی تبریک می‌گویم که مثل یک جنتلمن داوری می‌کند. او بسیار مودب است و در آخر بازی هم از او تشکر کنم. با اینکه باختیم اما به داوری احترام می‌گذاریم چون ساختار اخلاقی من اینگونه است. ما به هیچ عنوان حق اعتراض به داوری را نداریم چون مدیرعامل تیم ما خودش داور بوده و می‌داند درد این قشر چیست. اشکان خورشیدی امروز واقعا خوب بود و عالی کار کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha