• شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۸ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98080402287
  • خبرنگار : 50018

فرماندار تبریز:

تلاش می‌کنیم تا پایان سال میزان آلایندگی پالایشگاه تبریز به صفر برسد

تلاش می‌کنیم تا پایان سال میزان آلایندگی پالایشگاه تبریز به صفر برسد

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز گفت: اهالی کجوار مدعی هستند که این منطقه به دلیل وجود پالایشگاه، آلایندگی دارد؛ از این رو پالایشگاه اقدامات و زیرساخت های مناسبی را در رابطه با به صفر رساندن آلایندگی‌ها شروع کرده است و امیدواریم تا پایان سال این موضوع محقق شود.

بهروز مهدوی در بازدید از غرفه ایسنا در دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: وضعیت منطقه کجوار غیرنرمال نیست، ولی قطعا انتظار مردم این است که وضعیت آب و هوایی بهتری داشته باشند که خوشبختانه اقداماتی که در پالایشگاه شروع شده قابل توجه بوده و تا پایان سال میزان گوگرد کاهش می‌یابد.

وی همچنین در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: انتخابات از زمانی رسمیت پیدا می کند که وزیر کشور دستور شروع روند انتخابات دهدو کاندیداها ثبت نام کنند؛ وقتی تاکنون دستور شروع انتخابات نیامده و کسی ثبت نام نکرده است، چیزی به نام انتخابات وجود ندارد.

وی ادامه داد: کسانی که در فضای مجازی و فضای بیرونی تحت عنوان کاندیدا و یا داوطلب انتخاباتی مجلس شورای اسلامی خود را معرفی کنند، قطعا تخلف آنها ثبت شده و در بررسی سوابق داوطلبان مدنظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گزارشی در رابطه با تخلفات نامزدهای انتخاباتی در فعالیت‌های تبلیغاتی که مشهود باشد، گزارش نشده است.

مهدوی همچنین با بیان این‌که تقریبا عملیات آواربرداری محل ریزش کوه در کوی باغمیشه تبریز به پایان رسیده است، متذکر شد: محل های اسکان برای افرادی که کاملا به کوه چسبیده شده بودند، داده شده و براساس اعلام نظر پیمانکار تقریبا منطقه از ایمنی لازم برخوردار بوده و مشکلی از لحاظ اسکان وجود ندارد؛ هر چند به علت ارتفاع زیاد کوه حجم عملیات زیاد است ولی  تقریبا مرحله خطر رفع و ایمنی سازی شده است و پیش بینی می شود تا سه ماه عملیات جمع آوری ادامه داشته باشد.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری موظف است با ساخت های سازهای غیرمجاز برخورد کرده و آن ها را جمع آوری کند و باید سازمان نظام مهندسی مجوز احداث ساختمان در مناطق غیرمجاز را ندهد و با افرادی که در این مورد تخلف کردند، برخورد قانونی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha