• دوشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98080603199
  • خبرنگار : 30054

رئیس هیئت مدیره بانک دی در بازدید از شعبه اهواز:

پویایی و ماندگاری یک سازمان در گرو مشتری‌مداری است

بانک دی

رئیس هیئت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعبه اهواز بر لزوم اهتمام به مشتری مداری و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به مشتریان تاکید کرد.

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره به همراه احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، عبدالرضا خدادی، رئیس اداره بررسی طرح ها و نظارت و حسن کاسب،رئیس اداره امور شعب به منظور بازدید از شعبه اهواز به این شهر سفر کرد.

رئیس هیأت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعبه اهواز ضمن گفت و گو و تبادل نظر با همکاران از تلاش های ایشان قدردانی کرد و گفت: بانک‌هایی که بتوانند میان تعاملات شخصی و دیجیتالی مشتریانشان تعادل برقرار کنند، می‌توانند قوی‌ترین ارتباط را با مشتریان خود بسازند.

سهم دینی با اشاره به لزوم ایجاد مزیت رقابتی در بانک دی گفت: در واقع بانک ها حتی در شرایط مشابه از طریق سرمایه‌گذاری بر روی سرمایه انسانی خود می‌توانند مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود ایجاد کنند و مشتری که خدمات بانکی را با سرعت بالا، رفتار انعطاف‌پذیر کارمندان و مدیر شعب و همچنین توأم با احترام بالا و حسن نیت دریافت کند، بی‌شک به مشتری وفادار بانک تبدیل می‌شود.

رئیس هیأت مدیره بانک دی با تاکید بر لزوم بازاریابی نظامند در شعب شهرستان تصریح کرد: برنامه های بازاریابی بانک صرفا به تبلیغات روابط عمومی محدود نمی شود، بلکه آنچه می تواند استمرار رابطه مشتریان موجود با بانک را تأمین و تضمین کند، کیفیت رفتار و برخورد مدیران و کارکنان شعب با مشتریان و مراجعان می‌باشد.

وی افزود: بازاریابی، جذب مشتری و مشتری مداری از اصول پویایی و ماندگاری یک سازمان و بنگاه اقتصادی محسوب می‌شود و امروزه استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده، کارآمد و لایق مطابق با اهداف سازمان مهمترین بخش بازاریابی و جذب مشتری است.

سهم دینی در این نشست بر اهتمام جدی‌تر همکاران نسبت به مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کرد.

گفتنی است سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی و هیئت همراه در حاشیه این سفر از شرکت توسعه حفاری تدبیر در شهر اهواز بازدید و با مدیر عامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.