• پنجشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98080904887
  • خبرنگار : 71642

کریمیان: برای خروج از بحران نیاز به یک نتیجه خوب داریم/ نام شاهین را دوباره زنده می‌کنیم

کریمیان: برای خروج از بحران نیاز به یک نتیجه خوب داریم/ نام شاهین را دوباره زنده می‌کنیم

مربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید تیمش به دنبال خروج از شرایط بحرانی است.

به گزارش ایسنا، مهرداد کریمیان مربی شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری روز قبل دیدار این تیم برابر ذوب آهن، درباره دیدار هفته گذشته این تیم با پرسپولیس گفت: با توجه به نتیجه غیر قابل تصوری که مقابل پرسپولیس رقم خورد، شرایط نامساعدی در تیم ما حکم فرما شد. اما در تمرینات شرایط ایده عالی برای بازیکنان ایجاد کردیم و  فکر می‌کنم از لحاظ روحی و روانی آماده بازی فردا هستند. دیدار فردا سخت خواهد بود چرا که ذوب آهن تیمی بزرگی است و در این بازی به دنبال خارج شدن از این شرایط هستیم تا نام شاهین را دوباره زنده کنیم و هوادارن را خوشحال کنیم.

مربی شاهین شهرداری در جواب به این سوال که چرا هنوز شاهین شهرداری نتوانسته است به شرایط دلخواه خود در لیگ برتر دست یابد، گفت: شرایط لیگ برتر با لیگ یک بسیار متفاوت است. ما تیم را از ابتدای فصل اینطور بستیم که سرمایه‌های استان را حفظ کنیم.

کریمیان درباره نحوه بیرون آمدن شاهین شهرداری از بحران حال حاضرش گفت: یک نتیجه خوب در یکی از بازی‌ها می‌تواند هواداران را با تیم آشتی دهد و تیم را در یک سراشیبی قرار دهد تا نتایج بهتری کسب کنیم. امیدوارم مسئولان با تصمیماتی که می‌گیرند و نتایج خوبی که رقم خواهد خورد، کمک کنند تیم خوب شاهین از این وضعیت خارج شود.

این مربی درباره بازی فردا تیم خود مقابل ذوب آهن گفت: قطعا برای نتیجه گرفتن به زمین می‌رویم. می‌دانستم بازی سختی در پیش داریم و آمادگی آن را هم داریم، چراکه دو تیم نزدیک به هم هستند. بازیکنان ما شرایط را درک کرده‌اند. امیدوار هستیم بازی خوبی فارغ از نتیجه شاهد باشیم.

او درباره غیبت بازیکنان خود گفت: جز موسی‌زاده که در دیدار مقابل پرسپولیس محروم شد، تمام بازیکنان به بازی می‌رسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha