• پنجشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۲۱:۲۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98080904942
  • منبع : بوشهر

اسدی: اشتباهات داوری گریبان‌گیر پارس جنوبی جم شده است

اسدی: اشتباهات داوری گریبان‌گیر پارس جنوبی جم شده است

ایسنا/بوشهر مربی تیم پارس جنوبی جم می گوید اشتباهات داوری گریبان‌گیر این تیم شده است. اگر اعتراض نکنیم که حق ما خورده می شود، اگر هم اعتراض کنیم محروم می شویم.

به گزارش ایسنا، مرتضی اسدی در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی خیلی خوبی بود، مخصوصا که نیمه اول که ۴-۳ موقعیت خیلی خوب داشتیم و کم شانسی و بی دقتی باعث شد تبدیل به گل نشود.

وی ادامه داد: با این حال تیم ما فوق العاده کار کرد و مستحق پیروزی هم بودیم، نمی شود از بازی و کادر فنی خوب سپاهان گذشت. واقعا تیم فوق العاده ای و صدرنشین لیگ برتر هستند. امیدواریم روند رو به رشد خود از دو سه بازی قبل را ادامه بدهیم و تیم ما روز به روز بهتر شود.

مربی پارس جنوبی جم در پاسخ به اینکه مشکل در تیم مشکل مهاجم وجود دارد، اظهار کرد: باید این را بگویم که ابتدای فصل بودجه تخصیص یافته شده برای پارس جم محدود بوده و آقای کمالوند نیز نسبت به آن بودجه برنامه ریزی کرده است. الحق والانصاف آنها هم تمام تلاش خود را می کنند. در این دو بازی نمود شکل گرفتن بازیکنان را دیدیم و در حال تلاش برای نشان دادن توانایی خود هستند. بازیکنان با قرار دادن خود در موقعیت گل های بیشتر خود را به هدفی که مدنظر کادر فنی است می رسانند. نه فقط تیم ما بلکه تیم های دیگر هم مشکل گل زنی دارند. 

اسدی اضافه کرد: بحث داوری را اصلا ندارم چون هرچه بگوئیم صدایمان به جایی نمی رسد. اگر برای تیم های دیگر، و تیم های مدعی چنین اتفاقی می افتاد تمام این یک هفته نه شاید یک ماه انعکاس داوری برای آن تیم ها رخ میداد، اما با این قضیه خیلی عادی برخورد شد، به نظر من باید می آمدند و یک معذرت خواهی از مردم جم و تیم پارس می کردند که این اتفاق نیفتاد. 

وی تاکید کرد: صدای ما به جایی نمی رسد، اینهمه آقای کمالوند درباره این قضیه صحبت کرد. درباره داوری ما نمی خواهیم بگوئیم عمدا اتفاق افتاده است، اما این اشتباهات دارد گریبان گیر تیم ما می شود. همینطور تیم ما تحت فشار است و در این شرایط ما هزار مشکل داریم از جمله مشکلات مالی، بازیکن و داور. چقدر این تیم می تواند دوام بیاورد؟

مربی پارس جنوبی جم عنوان کرد: آقای کمالوند با چنگ و دندان این تیم را زیر دست و بال خود حفظ کرده است تا تیم سرپا بماند. اگر اعتراض نکنیم که حق ما خورده می شود، اگر هم اعتراض کنیم محروم می شویم. ما نمی دانیم باید چطور برخورد کنیم؟

مرتضی اسدی گفت: یکی بیاید و پاسخگوی این اتفاقات باشد. من صحنه را ندیدم اما مثل اینکه پنالتی نبوده. بازیکن وقتی می بیند پنالتی نیست و داور پنالتی می گیرد، ناخودآگاه بازیکن اعتراض می کند. آنجا باید داور مدیریت کند و کارت ندهد، ما خودمان کمبود بازیکن داریم. با اینکه آقای کمالوند بچه ها را به آرامش دعوت کرد اما اینقدر تحت فشار هستیم که روی هر عملی می خواهیم پاسخگو باشیم. ان شالله کسی پیدا شود و پاسخگوی تیم پارس جم باشد و از حقش دفاع کنند.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند به دلیل اعتراض به داور و درگیری اخراج شد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha