• جمعه / ۱۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98081005128
  • خبرنگار : 50132

پاسخگویی به 1500 درخواست ثبت شده در سامانه "دانا"

مخابرات

ایسنا/کردستان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع طی سه ماه گذشته به یک هزار و 500 نقطه و در خواست ثبت شده در سامانه "دانا " ارتباط مستقیم با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران" پاسخ داده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات کردستان, مجید صدری، اظهار کرد: لزوم پاسخگویی به مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور موجب شده که سامانه‌های ارتباطی دانا راه‌اندازی تا در اسرع وقت به درخواست‌های مشتریان در حوزه تلفن ثابت و دیتا رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان (دانا) در راستای افزایش رضایت مشتریان شرکت راه‌اندازی شده است افزود: تمامی مشتریان و همکاران گرامی می‌توانند درخواست‌ها و مسائل خود را در خصوص خدمات ارائه‌شده در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی  WWW.TCI.IR بخش " ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران" ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، با تأکید بر تسریع روند پاسخگویی گفت: درخواست های واصله از این سامانه به معاونت ها و واحدهای مربوطه ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفته و در اسرع وقت نسبت به بررسی و ارایه پاسخ لازم اقدام می شود.

صدری خاطرنشان کرد: از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان( قبوض تلفن ثابت، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰و ۲۰۲۰)، حوزه توسعه سرمایه انسانی( تقاضای جذب و استخدام) ،تجاری و فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.