• یکشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98081206603
  • خبرنگار : 90047

با اشاره به اختلاف آشکار بین رییس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون

عضو هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک: مسائل مطرح شده درست است/ وزارت زودتر تکلیف را روشن کند

عضو هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک: مسائل مطرح شده درست است/ وزارت زودتر تکلیف را روشن کند

درپی گزارش مالی سازمان بازرسی، اختلافات بین برخی اعضای هیات رییسه و رییس فدراسیون ژیمناستیک به اوج خود رسیده است. پس از رمضانیان پور و هاشمی‌طبا اکنون عضو دیگر هیات رییسه این فدراسیون نیز از وزیر ورزش درخواست کرد که زودتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتهامات مالی وارده به فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: طی 2 بار که در جلسات هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک حضور داشتم مسائلی که در خصوص فدراسیون ژیمناستیک پیش آمده در جلسات هیات رییسه مطرح نشده، اما به آن چه که واقف هستم این است که رمضانیان پور و هاشمی طبا با توجه به سوابق مدیریتی که دارند به مسائل فدراسیون اشراف کامل دارند. به ویژه رمضانیان پور رییس پیشین فدراسیون ژیمناستیک یکی از حامیان اصلی اینچه درگاهی برای تصدی پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک بود. به طوری که تلاش زیادی انجام داد تا دوستانش در ژیمناستیک به او رای دهند.

وی گفت: من شخصا مسائلی که این دو بزرگوار عنوان کردند در جریان نیستم، اما با توجه به پیشینه مدیریتی این دو نفر معتقدم که مسائل عنوان شده در خصوص فدراسیون ژیمناستیک درست است.

عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: این که یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون ادعا کرده مبلغ 4 میلیارد تومان بالاتر از اعتبارات فدراسیون هزینه شده و هیات رییسه در جریان آن نیست، واقعا خطای مدیریتی است. البته آن طور که شنیدم مراجع قضایی و وزارت ورزش و جوانان در خصوص اتهامات مالی وارد شده به فدراسیون ورود کرده‌اند و باید منتظر نتیجه نهایی بود که بلاخره وضعیت فدراسیون چگونه خواهد شد.

قاسمی پیرامون این پرسش که شنیده می‌شود در جلسه‌ای که در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده قرار است تصمیم نهایی در خصوص رییس فدراسیون ژیمناستیک گرفته شود، گفت: من نتیجه جلسه را نمی‌دانم اما اطلاع دارم چند روز پیش جلسه‌ای برای رسیدگی به وضعیت فدراسیون ژیمناستیک در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده و در شورای معاونین که تصور می‌کنم رمضانیان‌پور نیز حضور داشته این مساله مطرح شده است، حال باید منتظر ماند که وزارت ورزش در این زمینه چه تصمیمی می‌گیرد.

وی همچینن در پاسخ به این پرسش که آیا خود شما نیز با وزیر ورزش جلسه‌ای در خصوص اوضاع فدراسیون داشته‌اید یا خیر؟ افزود: من هیچ جلسه‌ای با وزیر نداشته‌ام.

عضو هیات رییسه کانون بازنشستگان شهرداری تهران در پایان اظهار کرد: نظری درباره ابقا یا برکناری رییس فدراسیون ندارم اما معتقدم وزارت ورزش و جوانان در این زمینه باید تصمیم بگیرد. به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک معتقدم در فدراسیونی که بین اعضای هیات رییسه و رییس فدراسیون هماهنگی وجود نداشته باشد، اثر بدی بر روی روند اجرایی و کار خواهد داشت. به نظر من وزارت ورزش و جوانان باید زودتر تکلیف فدراسیون را مشخص کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha