• دوشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98081307505
  • خبرنگار : 71468

فخری: اعزام نشدن بسکتبال سه نفره بانوان تصمیم ستاد عالی بود/ قطر، اولین سفر علیپور است

فخری: اعزام نشدن بسکتبال سه نفره بانوان تصمیم ستاد عالی بود/ قطر، اولین سفر علیپور است

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: ستاد عالی بازی‌ها تصمیم گرفت به دلیل برخی مسائل تیم بسکتبال سه نفره بانوان به بازی‌های ساحلی جهان اعزام نشود.

به گزارش ایسنا، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی در مورد بازی‌های ساحلی جهان بیان کرد:  نخستین دوره بازی های ساحلی جهان با حضور ۱۲۰۰ ورزشکار از  ۹۷  کشور برگزار شد و ۳۶ طلا، ۳۶ نقره و ۳۶ برنز توزیع شد. یکی از سوال‌هایی که مطرح شد این بود که رشته‌هایی مثل سنگنوردی بسکتبال سه نفره چه ارتباطی با بازی‌های ساحلی دارد و به این دلیل بود که باز‌ی‌ها قرار بود رویداد بزرگی باشد از این رو این رشته ها هم جزو بازی‌ها قرار گرفت.

او ادامه داد: پویا رحمانی شاه بیت ما در بازی‌های ساحلی بود و لالوویچ هم اعلام کرد هر زمان رحمانی کشتی دارد حتما به او اطلاع بدهیم و در نهایت هم با اقتدار طلا گرفت. آقای صالحی امیری هم بیشتر از پاداش تعیین شده به او پاداش داد.

فخری در پاسخ به این پرسش که چند نفر همراه به بازی‌های ساحلی اعزام شدند و آقای علیپور چرا اعزام شد، تاکید کرد: ۲۵ نفر مربی و ورزشکار و پنج نفر هم همراه بودند.

رییس و اعضای هیات اجرایی به اجلاس انوک دعوت شده بودند. در مورد بخش دوم سوال، سفر اول آقای علیپور بود و هیات اجرایی تصمیم گرفت و مطمئنا در این یک سال و خرده ای اول سفرش بود.

فخری در پاسخ به این پرسش که چرا تیم بسکتبال سه نفره بانوان به بازی های ساحلی جهان اعزام نشد، تصریح کرد: تصمیم ستاد عالی بازی‌ها بود. بازی‌ها کنار ساحل بود و به دلیل برخی مسائل این تصمیم گرفته شد و تلاش فدراسیون برای اعزام بود.  

او در پاسخ به این پرسش که شرکت نکردن در بازی های ساحلی جهان تاثیری در رنکینگ تیم سه نفره برای رسیدن به المپیک نداشته است، گفت: این بازی ها تاثیری در کسب سهمیه نداشت.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha