• چهارشنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 98081508920
  • خبرنگار : 90111

واکنش سردار آزمون به توهین هواداران عراقی

سردار

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به حمله هواداران تیم ملی فوتبال عراق به صفحه مجازی اش در اینستاگرام واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از السومریه، تیم ملی فوتبال عراق در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف ایران برود.

این دیدار 23 آبان و به میزبانی بصره برگزار خواهد شد.

هواداران تیم ملی فوتبال عراق قبل از این بازی به صفحه سردار آزمون حمله بردند و توهین های به این بازیکن سرشناس ایرانی داشتند که واکنش او را به دنبال داشت.

السومریه نوشت: مسی ایران با دو تصویر که منتشر کرد به رفتار هواداران عراقی واکنش نشان داد. او در تصویر اولی نوشت وقتی که هواداران عراق از همین الان دشنام می دهند و در دومی نوشت که این هم واکنش من است.

این دیدار درحالی برگزار می شود که تیم ملی فوتبال عراق با 7 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و ایران هم با 6 امتیاز سوم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۰۹:۳۴

لوس بازی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۰:۱۸

زشت است به ورزشکاری توهین شود!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۰:۵۹

سردار آزمون در خود ایران هم همانند بازیکنان پیشین تیم ملی طرفدار ندارد چه برسد در عراق

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۴:۱۷

باغیرت به هموطنت توهین شده .مثل اینکه حالت خوش نیستا.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۷:۳۰

سردار تو قلب همه ایران‌ها جا داره عزیز.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۲۰:۱۸

سردار عزیز ترکمن با ما باش فرزند نجیب این وطن با ما باش از حرف و حدیث ناسپاسان تو مرنج ای گل زن معروف وطن با ما باش

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۲۰:۳۰

اگر توهین بد است خودمان انجام ندهیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۲۱:۴۸

حالا چون سرخابی نیست؟ طرفدار نداره؟! سردار ۴۰ میلیون ترک ایران + میلیونها ایرانی غیر سرخابی طرفدارشند، لبخند معنی دار سردار در جواب ارازل و اوباش نشان شعور بالای سردار است ..درود..

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۲۲:۳۶

سردار عزیزه و من متاسفم واسه هموطن های خودم ، ایشون داره واس کشور فحش میخوره بعد شما به خاطر چی از این متنفرید، سردار افتخار اهل سنت ایران هست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۰۰:۱۷

اتفاقا طرفدارش زیاده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۰۰:۳۰

من یک طرفدار پرسپولیس هستم و از سردار که بابت تیم ملی زحمت ریاد گشیده ممنون هستم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۰۱:۰۸

چرا طرفدار نداره لازم نیست درمورد دیگران نظر بدی خیلی هم طرفدار داره بهتره نظر خودت رو برای خودت نگه داری

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۰۹:۱۱

سردار آزمون سردار واقعی ایران است

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۱۴:۴۹

تو چرا میسوزی عزیزم؟ سردار با لیاقته

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۳:۴۶

سعید و مجید ایرانی هستید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۴:۲۵

مربی هم نداریم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۴:۳۷

دقیقا همین‌طوره که شما می‌گید. اینا خیلی خودشون و الکی دست بالا گرفتن و کلاس الکی واسه خوشون گذاشتن و چهار نفرم دور خودشون جمع کردن فکر کردن چه خبره.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۶:۵۳

چرا فقط به آزمون فحش میدن؟؟ ضمنا مگه ایرانی‌های عزیز به مسی و رنالدو فحش ندادند؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۷:۲۸

افزایش ظرفیت و واکسینه شدن در برابر هجمه‌های فضای مجازی لازمه بازیکنان خوب و حرفه‌ای است. باید حمایت و مواظبت بشن.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۱۹:۵۹

جهان سومی‌ها و فقیر فقرا زورشا ن به ارباب نر سیده حالا افتادند جا‌ن همدیگر. جنگ قومی، عجم و عرب را اجرا می‌کنند- ایران و عراق هر دو با یک تاریخ، نژ ادپرستی و قوم‌پرستی ۱۴۰۰ سا ل هست در جنگ هستند که اولین قربانی‌اش امام حسین بود.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۲۱:۲۰

سلام سردار جون... دو ملت بزرگ ایران و عراق پیمان اخوت بسته اند. دشمن از این وحدت میترسد. اینان دست نشانده هستند!!! نگران نباشید،،،این وحدت پایدار است. درود بر سفیر ورزشی ایران سردار آزمون عزیز... پاینده باشی.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۲۱:۳۷

سردار عاشقتم به هر کسی توجه نکن.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۲۱:۳۹

از لحاظ رفتاری با بازیکنای بزرگ خیلی فاصله داره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۵ ۲۲:۰۲

احسنت بر مهاجم بزرگ آریایی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۰۰:۱۰

یاشاسین سردار

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۰۳:۰۰

سردار آزمون واقعا یکی از بزرگترین بلزیکنان کشورمون به حساب میاد که در رده باشگاهی و ملی هم درخشیده، تو کشور خودمون وقتی بهش توهین میشه ،چه انتظاری هست از عراقی ها..اونم به خاطره این که یه تراکتوری هستش سردار،.ولی مهم نیست سردار واقعا سرداره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۰۳:۴۸

اون موقع که داعش تو خونه‌هاتون جولان می‌د‌اد فراموش کردین که این ایرانیا بودن از اسارت نجاتتون داد،حالا ما شدیم بده عربستان شد خوبه و همخون؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۰۸:۳۷

دمت گرم سردار! در هر دو تصویر میشه متوجه شد و اون این که جواب بعضی‌ها را باید با سکوت داد!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۱۶ ۱۷:۵۵

سردار در ازمون سختی قرار گرفتی قوی باش چون شبر

avatar