• شنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98081810784

در آستانه سفر رییس جمهور به یزد؛

استقبال از کاروان تدبیر و امید توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

استقبال از کاروان تدبیر و امید توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه با تأکید بر این که حضور مردم همواره توطئه تفرقه، دو قطبی کردن کشور و ناکارآمد جلوه دادن نظام را خنثی می‌کند، گفت: استقبال مردم از رئیس‌جمهور در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان یزد مؤثر و حائز اهمیت است.

«محمد کاظمی نسب» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا پیرامون سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان یزد ،اظهار کرد: این سفر از بُعد بین‌الملل، ملی و استانی حائز اهمیت است و توطئه دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام و همچنین دو قطبی کردن کشور را خنثی می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به این واقعیت که ایران یکی از کشورهای مقتدر و بلامنازع در منطقه است و توانسته دست ایادی استکبار را از منطقه کوتاه و امکان نفوذ آنان را به حداقل برساند، جبهه استکبار تلاش دارد در نزد جهانیان، کشور ایران را از هیمنه بیندازد.

کاظمی‌نسب عنوان کرد: استکبار جهانی می‌خواهد در سطوح داخلی برخی نواقص را بزرگ جلوه داده و با انتشار این دروغ بزرگ که پس از ۴۰ سال در جمهوری اسلامی ناکارآمدی مشهود است، ملت را نسبت به نظام دلسرد کرده و در سایه آن به مقاصد استکباری خود دست یابد.

وی تأکید کرد: حضور مردم در مراسم‌ها، تجمع‌ها و همایش‌های ملی قطعاً این نقشه بزرگ دشمن را خنثی می‌کند همانطور که حضور یکپارچه مردم در یوم الله ۱۳ آبان نشان داد که ملت ایران با وجود همه کمبودها و نواقصی که مسئولان هم به آن معترف هستند، همچنان پای اصول و ارزش‌های نظام ایستاده‌اند.

مقام عالی دولت در ابرکوه خاطرنشان کرد: استقبال از رئیس‌جمهور در سفر خود به استان یزد فارغ از تمام گرایش‌ها و سلایق، با هدف توسعه و پیشرفت همه‌جانبه و متوازن در استان، این ندا را به گوش جهانیان می‌رسانند که مردم پویاتر از همیشه پای آرمان‌ها و ارزش‌هایی که برای آن خون شهدا ریخته شده است، ایستاده‌اند و مانع تحقق نیرنگ دو قطبی شدن کشور می‌شوند.

کاظمی‌نسب ابراز کرد: در بعد ملی و استانی نیز دولت تدبیر و امید در شش سال گذشته خدمات شایانی به مردم ارائه کرده، در حوزه توسعه شهری و روستایی تصمیمات قاطعی گرفته‌ شده و از سال ۹۴ شاهد گسیل شدن بخش عمده درآمد مالیات بر ارزش‌افزوده در بخش‌های توسعه شهری و روستایی بودیم که به‌ خوبی در چهره و مبلمان شهری مشهود است.

وی اضافه کرد: در حوزه علمی و فناوری نیز توسعه فضاهای آموزشی، توسعه کیفیت آموزش عالی و آموزش‌وپرورش در سطوح کلان در دستور کار دولت بوده که اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص داده شد، در حوزه اجتماعی به‌ ویژه بخش بهداشت و درمان نیز تحقق طرح تحول سلامت یکی از شاخص‌ترین اقدامات دولت بوده است.

فرماندار ابرکوه یادآور شد: ایادی استکبار با ناچیز جلوه دادن خدمات دولت و برنامه‌ریزی برای مورد کم مهری قرار گرفتن سفرهای استانی، یک سری اغراض سیاسی را دنبال می‌کنند تا در نهایت به هدف تفرقه در میان آحاد جامعه دست یابند.

وی افزود: استان یزد یکی از استان‌های پیشرو در مسائل توسعه‌ای کشور است که در بسیاری از زمینه‌ها و برای استفاده بهتر از این فرصت‌ها باید برنامه‌های جدید تدارک دیده شود. لذا سفر هیئت دولت به این استان برای این که بتوانیم برای طرح‌های مهم آینده نگرانه برنامه‌ریزی کنیم، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

کاظمی نسب در پایان نیز بیان کرد: رویکرد سفر رئیس‌جمهور رسیدگی به اموری است که جنبه عمومی برای استان دارد لذا استقبال مردم در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان بسیار مؤثر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha