• یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 98081911230
  • خبرنگار : 71640

مدیر کل حوزه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح:

دشمن فکر می‌کند نسل اول انقلاب بازنشسته شده است

دشمن فکر می‌کند نسل اول انقلاب بازنشسته شده است

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: توسعه و پیشرفت با وجود امنیت اتفاق می‌افتد و متولیان امنیت نیز نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی هستند.

به گزارش ایسنا، محمد جعفر شهبازی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: در هر کشوری توسعه و پیشرفت و شکوفایی اقتصادی در سایه امنیت اتفاق می‌افتد و در کشورهایی که امنیت وجود ندارد هیچ توسعه و پیشرفتی نیز وجود نخواهد داشت، پس توسعه و پیشرفت اتفاق نمی‌افتد مگر با وجود امنیت و متولیان امنیت نیز نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی هستند.

وی افزود: اگر در نیروهای مسلح، خدایی نکرده، اتفاقی بیفتد آن جا وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح است که غده ایجاد شده را جراحی کند و نسبت به سالم سازی بدنه کمک خود را اعمال کند.

شهبازی با بیان اینکه "سازمان قضایی نیروهای مسلح که فرمانده معظم کل قوا بر آن نظارت کامل دارند، جایگاه بسیار والایی دارد و جزو سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی هستند چون گمنامانه کار خود را انجام می‌دهند" گفت: حال، حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان پل ارتباطی بین نیروهای مسلح با کارکنان سازمان قضایی هستند.

وی با بیان اینکه "مدیریت در نظام جمهوری اسلامی باید شاخصه‌هایی داشته باشد" افزود: اولا باید تفکر و فعل جهادی بر مدیر حاکم باشد. البته تفکر جهادی بر مبنای عقلانیت باید باشد. دومین شاخصه انقلابی بودن و انقلابی ماندن است. دشمن فکر می‌کند نسل اول انقلاب بعد از گذشت ۴۰ سال تمام شده و بازنشسته شده است. سومین شاخصه حرفه‌ای بودن و حرفه‌ای گرا بودن است. یک مدیر باید نسبت به کارش حرفه‌ای باشد و شاخصه‌های دیگر تعامل سازنده و تقویت روحیه دین داری است.

شهبازی با بیان اینکه"روابط عمومی پل ارتباطی میان مجموعه اعم از بیرون با مسئولین و آینه تمام نمایی از سازمان در حال خدمت هستند" گفت: روابط عمومی باید بسترسازی و فرهنگ سازی و اعتماد سازی کند و تبلیغات خوبی داشته باشد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: اگر یک روابط عمومی خوب داشته باشیم آینده نگری می‌کند و آسیب‌ها را پیش بینی می‌کند و برای رفع آن برنامه ریزی می‌کند.

شهبازی در پایان گفت: تعریف من از روابط عمومی، اعتماد سازی برای کسب اعتبار آن مجموعه برای شفافیت کامل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha