• یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98081911826
  • خبرنگار : 30054

تحقق قول و عده‌ی یک کارآفرین جوان و خدمت جدید و بدون هزینه در محل:

پرو لباس یقه

پرو لباس یقه

فرهنگ سازی جهت استفاده از روانشناس، حمایت از تولیدکنندگان پوشاک و خرید قطعی محصولات آنان است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام یقه، این مطلب را مهندس حسن باغبانیان کارآفرین برتر و مدیر منتخب نمونه‌ی جوان کشور در سال ۱۳۹۶ اعلام و نقش بخش خصوصی را در ایجاد فضاهای مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان داخل بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد: با یک ایده‌ی کاملأ جدید توانسته‌ایم گام ارزشمندی در حمایت از پوشاک مردانه‌ی داخلی برداریم که این روند در حوزه ی پوشاک بچه گانه و زنانه نیز طی فازهای بعدی اجرایی می‌شود.

وی به نحوه ی عملکرد سرویس رایگان پرو کت و شلوار در محل اشاره و تأکید کرد: این سرویس با نام یقه اقدام به انجام پرو رایگان کت و شلوار مردانه در محل می‌کند که مورد اقبال مشتریان و تولیدکنندگان نیز قرار گرفته است.

خالق برند یقه ادامه داد: با تماس با شماره ی ۱۴۴۹ و یا ارسال پیامک به ۲۰۰۰۱۴۴۹، بدون حتی یک ریال هزینه، در کمال آرامش و در زمانی اندک، حدود ۵۰ دست کت و شلوار در طرح‌ها، رنگ‌ها، جنس‌ها و قیمت‌های مختلف برای انجام پرو رایگان در محلی که مشتریان محترم سفارش داده اند، با خودروهای مخصوص حمل لباس، توسط دو استایلیست آموزش دیده و مجرب، در دسترس شهروندان تهرانی قرار می گیرد که در فازهای بعدی در دیگر کلان شهرها نیز قابل اجرا خواهد بود که همین امر باعث ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای تعداد قابل توجهی از جوانان نیز می گردد.

مهندس حسن باغبانیان ضمن اعلام آمادگی کامل برای اعطای نمایندگی یقه به کلیه ی شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت، در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سطح گسترده تر گفت: حمایت از تولید داخل و رونق تولید، صرفه جویی در وقت، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا، ارائه ی تخفیف ۸ درصدی از فاکتور فروش و همچنین هدیه ی ۷ میلیون ریالی در قالب بن کارت را از دیگر مزیت‌های سرویس پرو رایگان لباس در محل است.

وی یکی دیگر از مزایای این سرویس را خدمات خیاطی رایگان در محل اعلام کرد و افزود: آمادگی کامل داریم که با کلیه‌ی تولیدکنندگان پوشاک داخلی وارد مذاکره شده و با استفاده از زیرساخت‌های ایجاد شده در این سرویس نسبت به ارائه و فروش اقلام آنان اقدام کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha