• یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98081911962
  • خبرنگار : 50147

امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل پدافند غیرعامل و جهاد دانشگاهی بوشهر

امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل پدافند غیرعامل و جهاد دانشگاهی بوشهر

ایسنا/بوشهر تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل پدافند غیرعامل و جهاد دانشگاهی بوشهر با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه اداره کل پدافند غیرعامل به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، پیش از ظهر امروز -یکشنبه ۱۹ آبان ماه- در نشستی با حضور مجید خورشیدی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر؛ حمزه اعتماد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر؛ و علی احمدی‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر و جهاد دانشگاهی بوشهر به منظور تعامل و همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین بر اساس نیازها و اولویت‌ها منعقد شد.

عکاس: پریسا جفره‌ای

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در این نشست با اشاره به پیشینه و عملکرد این نهاد گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان بازوی دولت توانسته همواره در کنار بخش دولتی در توسعه کشور نقش داشته باشد.

علی احمدی زاده با بیان اینکه با توجه به حضور و استقرار صنایع در استان، اهمیت پدافند بیشتر احساس می شود، اظهار کرد: با توجه به ارتباط خوب با دانشگاه دفاع ملی آمادگی همکاری در حوزه پدافند را داریم تا بتوانیم خدمتی به استان داشته باشیم.

ارائه خدمات علمی- تخصصی در خصوص آموزش‌های ویژه پدافند غیرعامل، همکاری‌های فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های خبرگزاری ایسنا و مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی برای طرح‌های نظرسنجی (ایسپا)، مشارکت در اجرای پروژه‌های پدافندی (مطالعاتی، تحقیقاتی و فناورانه)، استفاده از ظرفیت‌های انتشاراتی جهاددانشگاهی، تهیه برنامه جامع آموزش همگانی، تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل و... از محورهای این تفاهم‌نامه است.

از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه می‌توان به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر استان در مقابل تهدیدات به منظور طبقه‌بندی و اولویت‌بندی آنها، انجام طرح های پدافندی غیرعامل پروژه‌های استانی، برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه های پدافندی و کمک به آموزش و فرهنگ‌سازی موضوع پدافند غیرعامل در استان اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha