• دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98082012638
  • خبرنگار : 30054

انتخاب و خرید آگاهانه لوازم و قطعات خودرو

انتخاب و خرید آگاهانه لوازم و قطعات خودرو

خرید لوازم خودرو با کیفیت از دغدغه‌های مالکان خودرو است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارکالا، انتخاب درست و خرید آگاهانه لوازم مصرفی خودرو اعم از فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر کابین، روغن‌موتور و هیدرولیک گیربکس‌های اتوماتیک جزء دغدغه‌های هر مالک خودرویی می‌باشد.

فراوانی انواع برندها و همچنین تشخیص اصلی (اورجینال) و یا تقلبی (فیک) بودن کالا هم از جمله دردسرهای انتخاب قطعات و لوازم مصرفی برای خودرو می‌باشد و از آنجا که در سیستم یک خودرو، همه قطعات و عملکردشان به یکدیگر مرتبط بوده و اختلال در یک قطعه می‌تواند در روند کاری دیگر قطعات هم تاثیرگذار باشد پس باید از نفوذ ناخالصی به درون قطعات اتومبیل جلوگیری به عمل آورد که این موضوع اهمیت انتخاب فیلتر مناسب را پررنگ‌تر کرده است.

مجموعه فروشگاه اینترنتی کارکالا در جهت پاسخ به این نیاز در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شده که در همین نزدیک به سه سال فعالیت خود توانسته گام بزرگی در جهت برطرف کردن نیاز بسیاری از صاحبان خودرو و نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز خودرو در زمینه تامین لوازم مصرفی اعم از انواع بهترین فیلتر های روغن، هوا، کابین، سوخت و روغن‌موتور و هیدرولیک گیربکس اتوماتیک، لنت ترمز و تیغه برف‌پاک‌کن و ... بردارد و شما با مراجعه به آدرس https://www.carkala.com قادر خواهید بود به‌راحتی لوازم خودروی خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که علاقه‌مند به خریدهای اینترنتی می‌باشند ولی به دلیل عدم اطمینان از خرید خود منصرف شده‌اید. فروشگاه اینترنتی کارکالا به دلیل دارا بودن ای نماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی معتبر، گواهینامه SSL  و همچنین امکان پرداخت مبلغ سفارش در محل می‌تواند اطمینان خاطر زیادی برای خریداران گرامی فراهم نماید و خیال مشتریان را از بابت خرید آنلاینی مطمئن و آسان راحت کند.

فروشگاه اینترنتی کارکالا با دارا بودن کادری با تجربه و آموزش‌دیده و زیرساخت‌های بسیار پیشرفته تجارت الکترونیک توانسته بازه گسترده‌ای از مشتریان وفادار و دائمی از سراسر ایران به دست آورد و روزبه‌روز بر تعداد و درصد رضایت آن‌ها از خدمات و کالاهای ارائه بیفزاید همچنین شما می‌توانید با عضویت در سایت کارکالا علاوه بر عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاه اینترنتی کارکالا و استفاده از مزایای آن از تخفیفات و فروش‌های ویژه این فروشگاه اینترنتی باخبر شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha