• سه‌شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 98082113733
  • خبرنگار : 71588

نمایندگان عرب کنست: نتانیاهو اوضاع نظامی را برای بقای سیاسی خود بحرانی می‌کند

نمایندگان عرب کنست: نتانیاهو اوضاع نظامی را برای بقای سیاسی خود بحرانی می‌کند

نمایندگان عرب در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کردند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اوضاع نظامی را به منظور تلاش برای بقای سیاسی خود تشدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ایمن عودة، از رهبران لیست مشترک (فراکسیون اعراب) در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در انتخابات پیاپی شکست خورده است، سیاست زمین سوخته را باقی خواهد گذاشت که این امر تنها تلاشی ناامیدانه برای باقی ماندن در سمت خود است.

وی همچنین اعلام کرد: طی یک دهه، نتانیاهو هر روز صبح برای تقویت و افزایش اشغالگری و ممانعت از چشم اندازهای صلح تلاش می‌کرد و امروز نیز همین کار را کرده است.

در همین راستا، ولید طه، یکی از نمایندگان کنست گفت: سیاست نتانیاهو مبنی بر بحرانی کردن اوضاع نظامی و پافشاری وی بر هر اقدامی برای چنگ زدن به قدرت به هر قیمتی، فاجعه واقعی را در تمام منطقه به همراه خواهد داشت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آنچه رخ می‌دهد، امنیت کل منطقه و جان میلیون‌ها بی‌گناه در نوار غزه را تهدید می‌کند.

طه همچنین تصریح کرد: مرحله کنونی نیاز به رهبران سیاسی دارد که منافع ملت‌ها را بر گرایش‌های شخصی خویش ارجحیت دهند.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه) از عملیات هدفگیری ساختمانی در غزه خبر داده بود که برجسته‌ترین فرمانده جنبش جهاد اسلامی در غزه در آن حضور داشت. در این راستا گردان‌های القدس، شهادت یکی از فرماندهان این گروه به همراه همسرش را تایید کرد.

پیشتر خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" اعلام کرد، رژیم صهیونیستی با سه موشک منطقه "المزه" را هدف گرفت که یکی در آسمان داریا سقوط و دو موشک دیگر به منزل العجوری رهبر جهاد اسلامی در مزه دمشق برخورد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha