• شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98082516167
  • خبرنگار : 71442

معاون صدا:

رضا عبدی لبخند را بر لبان مخاطبان نشاند

رضا عبدی لبخند را بر لبان مخاطبان نشاند

معاون صدا برای درگذشت رضا عبدی نوشت: سال‌هاست که تلاش‌های هنری این پیشکسوت برجسته، در برنامه‌های ارزشمند رادیو از جمله «صبح جمعه با شما» جلوه‌گری می‌کرد و مهمان خانه‌های مردم می‌شد، تا با مساعی فرهیختگانی همچون مرحوم منوچهر نوذری، نقطه عطف «انطباق رسانه با نیاز مخاطب» را فراهم کند و لبخند را بر لبان آنان بنشاند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمیدرضا شاه‌آبادی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت و مردمی مرحوم استاد «رضا عبدی» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«سال‌هاست که تلاش‌های هنری این پیشکسوت برجسته، در برنامه‌های ارزشمند رادیو جلوه‌گری می‌کند.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون این هنرمند توانا برای شادی ملت ایران در رسانه صدا و در برنامه «صبح جمعه با شما» مهمان خانه های مردم می شد تا با مساعی فرهیختگانی همچون مرحوم منوچهر نوذری، نقطه عطف «انطباق رسانه با نیاز مخاطب» را در فراهم کند و لبخند را بر لبان آنان بنشاند.

در وصف توانمندی این هنرمند پیشکسوت، همین بس که بعد از گذشت چندین دهه از آن زمان، کماکان می‌توانست شخصیت «آمیز عبدالطمع» که درون مایه سادگی و یکرنگی هنر استاد رضا عبدی را نشان می‌داد در خیال شنوندگان به تصویر کشد و به یادگار گذارد.

خدمات دیگر این هنرمند مردمی در عرصه‌های مختلف از جمله دوبله و نمایشنامه‌نویسی و سایر حوزه‌ها، برای مخاطبان رادیو و دست‌اندرکاران مانا خواهد بود.

اینجانب فقدان این هنرمند عزیز را به همکاران پر تلاش در صدای جمهوری اسلامی ایران و به خانواده محترم آن مرحوم  و جامعه فرهنگی و هنری کشور، تسلیت عرض می کنم.»

رضا عبدی، هنرمند پیشکسوت رادیو و برنامه‌های به‌یادماندنی «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» که با نقش «آمیزعبدالطمع» برای بسیاری از علاقه‌مندان به رادیو شناخته‌ شده بود، به‌ دلیل کهولت سن و کسالت پنجشنبه ـ ۲۳ آبان ماه ـ درگذشت.

مراسم تشییع پیکر رضا عبدی صبح یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

                                                                                                                           

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha