• دوشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98082717219
  • منبع : نمایندگی اردبیل

امام جمعه جدید نیر معرفی شد

خداحافظی حجت‌الاسلام مقدسی بعد از 17 سال از تریبون نماز جمعه نیر

خداحافظی حجت‌الاسلام مقدسی بعد از 17 سال از تریبون نماز جمعه نیر

ایسنا/اردبیل حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی بعد از 17 سال مسئولیت امامت جمعه نیر تریبون نماز جمعه این شهر را به حجت‌الاسلام نعمتی سپرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم جنگ روانی دشمن را پردامنه توصیف و اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند بعد از ناآرامی‌های اخیر در لبنان و عراق این شرایط را به کشورمان تسری داده و ناامنی و عدم امنیت اجتماعی را در جامعه القا کنند.

حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی اهداف شوم دشمنان را در رسیدن به مقاصد پلید خود یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم بابصیرت ایران مراقب چنین هجمه‌های کثیفی هستند تا به جای افتادن در دام دشمنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کنند.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اصل جوانگرایی و عدالت‌خواهی به عنوان مولفه‌های حرکت انقلاب اسلامی یا شده است، افزود: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی همچنان به دنبال روزنه‌ای است تا امید و باور این ملت ر مخدوش کند.

عاملی به اهمیت تریبون نماز جمعه و جایگاه این فریضه عبادی – سیاسی اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه با استفاده از این تریبون می‌توانند امیدآفرینی، خودباوری و تقویت تقوا و ایمان را مورد تاکید قرار داده و از آحاد جامعه بخواهند سلامت فکری، اعتقادی و دینی را مورد حمایت و صیانت قرار دهند.

وی خطاب به امام جمعه جدید نیر بیان کرد ارتباط تنگاتنگ با مردم و پیگیری مشکلات آنها ضرورت انجام ماموریت و مسئولیت خطیر در جایگاه امامت جمعه است و در این زمینه شایسته است مسئولان شهرستان نیز در بخش‌های مختلف همراه و کمک‌کار امام جمعه باشند.

فرماندار شهرستان نیر هم در این جلسه اظهار کرد: در شهرک تخصصی آب نیر هشت کارخانه در حال احداث است که دو واحد با اشتغالزایی 400 نفر در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

امامی خاطرنشان کرد: شهرستان نیر به دلیل واقع شدن در مسیر گردشگری به ویژه ورودی مسافران از آذربایجان شرقی نیازمند توسعه و عمران شهری و احداث کمربندی است که با همکاری مسئولان استان مقدمات این کار شروع شده است.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام نعمتی امام جمعه جدید شهرستان نیر پیش از این مسئولیت امامت جمعه شهر هشجین را عهده‌دار بود که در مسئولیت جدید جانشین حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha