• دوشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98082717435
  • خبرنگار : 71234

کوهکن: مراجع تصمیم‌گیر بعد از برقراری شرایط مد نظرشان اتصال اینترنت را برقرار کنند

کوهکن: مراجع تصمیم‌گیر بعد از برقراری شرایط مد نظرشان اتصال اینترنت را برقرار کنند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس قطعی اینترنت را به عنوان هزینه ایجاد امنیت دانست و از مراجع تصمیم‌گیر درخواست کرد که در اولین فرصت بعد از برقراری شرایط مد نظرشان اتصال اینترنت را برقرار کنند.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با ایسنا درباره قطعی اینترنت در چند روز اخیر گفت: وقتی در محل کارتان ناامنی پیش می‌آید اولویت اول ایجاد امنیت است که آن هم هزینه‌هایی دارد. لذا قطعی اخیر اینترنت هم هزینه ایجاد امنیت است، البته که می‌توان از مقامات مسئول درخواست کرد که در اولین فرصت و بعد از ایجاد شرایط مد نظرشان و برطرف شدن مشکلات احتمالی ارتباطات اینترنت را برقرار کنند.

وی قطع اینترنت را کاری منطقی دانست که در همه دنیا هم انجام می‌شود و در این باره گفت: کشور همسایه‌مان عراق وقتی مشکل امنیتی پیش آمد اینترنت را قطع کرد چون به همان میزان که ارتباطات اینترنتی و تکنولوژی برای خدمت کردن به مردم است آن‌هایی که  به دنبال اقدام علیه منافع مردم هستند هم از اینترنت بهره می‌برند.

این نماینده مجلس یادآور شد: ۴۰ سال پیش کسی نمی‌توانست یک حساب بانکی را خالی کند اما الان هکرها به دنبال خالی کردن حساب‌های بانکی هستند که برای این موارد هم پرونده‌های بسیاری در پلیس فتا تشکیل شده است. به همین دلیل در شرایط فعلی قطعی اینترنت اجتناب‌ناپذیر بود و می‌توان آن را هزینه ایجاد امنیت دانست؛ کاری که دارای پشتوانه عقلانی و قانونی نیز هست.

در جمع‌بندی گفت: می‌توان از مراجع تصمیم‌گیر درخواست کنیم در اولین فرصت و بعد از ایجاد شرایط مورد نظر اتصال اینترنت را برقرار کنند؛ البته که تصمیم آن‌ها هم همین موضوع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۱۸

بابا وصلش کنین. زندگیمون رو هواست!!!! گناه ما که نشستیم یه گوشه داریم کارمونو انجام میدیم چیه!؟ واقعا که! دارین به شعور و شخصیت ما توهین می‌کنین با این کار. ۷۳هزار تومن پول اینترنت دادم و قطعش کردن. همین‌جوریش هم گرونه. بعد قطع هم می‌کنین؟؟؟؟؟؟ من برنامه‌نویس که زندگیم وابسته به اینترنته، چه خاکی تو سرم بریزم؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۱۰

داداش چی میگی نماینده تهران میگه اینترنت باید دائم قطع بشع

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۹:۰۸

خخخخخخخ

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۵۵

باشه اما دقیقا کی وصل میشه ؟ کل کار های دانشگاه مونده ، حتی ایمیل هم نمیتونم بزنم به کسی دلیل تاخیر رو توضیح بدم ، بعضی ها کسب و کار های اینترنتی دارند و میلیون ها تومن ضرر کردن . لطفا زمان دقیق رو گزارش کنید .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۳:۰۳

ببخشید من یک سوال داشتم!گیمر های محترم اینجا چکار کردن؟! شما با این کارتون گیمر ها هم ناراضی تر کردید!اسمشم گذاشتید امنیت! من خودم یک گیمرم. از وقتی که اینترنت رو قطع کردید واقعا از کشور و ملیتم زده شدم .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۸:۰۶

اقا محمد چرا اینقدر محزونی این همه حزن و اندوه برای جه برادر کاری جز بازی نداری بگرد ‌تو‌انباری میکرو یا سگا پیدا کن یا تو کوچه با رفقا الک دولک شیطون وسطی یا تبرک بازی کن هم‌ورزشه هم مصرف برق نداره هم سرحال تر میشی جانم فدای ایران جانم فدای رهبر

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۳:۰۸

پس ضرر و زیان مردم از قطع ی اینترنت رو کی پرداخت می کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۳:۴۴

چشم!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۳۹

من از اینترنت زندگیم می گذره لطفاً وصل نمایید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۰۱

بخدا ما دانشجوییم.کارهای پژوهشیمونو چکار کنیم ؟؟کسی هم نه حرفی نمیزنه نه اطلاع رسانی می کنند . تو رو بخدایی که قبول دارید وصل کنید بدبخت شدیم .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۲:۲۸

اینترنت وصل کنید عجب گرفتاری شدیم فقط زورتون به مردم عادی میرسه اونی که بخواد اشوب کنه بدون اینترنتم میتونه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۰:۰۵

ترا بخدا مردم از نون خوردن بیشتر نندازید بابا بخدا ماا فقط دنبال یک لقمه نونیم تو دنیای واقعی که کاری برامون پیدا نشد تو دنیای مجازی کسب و کاری راه انداختیم و آب باریکه ای داشتیم تروخدا همونم قطع نکنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۲:۵۲

از کار و زندگی افتادیم، وصل کنید دیگه، تا کی میخواد اینجوری ادامه پیدا کنه، به کی بگه مشکلشو آدم!!!!!!!