• چهارشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98082918864

مدیر هنری نمایشگاه عکس «بنیاد جهانی حرکت انسانی» مطرح کرد

ارتباط عکسان و خیرین در نمایشگاه عکس«بنیاد جهانی حرکت انسانی»

ارتباط عکسان و خیرین در نمایشگاه عکس«بنیاد جهانی حرکت انسانی»
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر هنری نمایشگاه عکس «بنیاد جهانی حرکت انسانی» گفت: این نمایشگاه ارتباط نزدیکی میان هنرمندان، عکاسان و خیرینی است که به نوعی در جامعه به فقرا و نیازمندان کمک می‌کنند.

 ابرهیم بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد هدف برگزاری نمایشگاه عکس «بنیاد جهانی حرکت انسانی» در محل نگارخانه رضوان اظهار کرد: ایجاد نمایشگاه از یک ماه پیش آغاز شده است، در ابتدا تصمیم داشتیم مسابقه‌ای میان عکاسان برگزار کنیم اما سپس تصمیم به برگزاری نمایشگاه عکس گرفتیم و طی فرخوانی از عکاسان سراسر کشور و حتی خارج از کشور دعوت کردیم تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی افزود: یک هیات داوری متشکل از حمید رضا گیلانی‌فر، سید محسن مصطفی‌زاده و ابراهیم بهرامی داوری 500 اثر از 83 عکاس را برعهده داشتند که در این نمایشگاه 50 اثر از 33 عکاس به نمایش گذاشته شده است.

مدیر هنری نمایشگاه عکس «بنیاد جهانی حرکت انسانی» بیان کرد: ارگان‌هایی از جمله نمایندگی فدراسیون هنر و عکاسی در ایران، موسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه، انجمن یورو فوتو آرت اروپا، خانه هنرمندان شهرداری مشهد، صدا وسیما، شهرداری مشهد و نگارخانه رضوان در برگزاری این نمایشگاه به ما کمک کردند.

بهرامی با بیان این موضوع که محوریت نمایشگاه موضوع فقر و محرومیت است، تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مردم با افراد فقیر و محروم در حاشیه شهر و روستا است و آقای شالچی به عنوان اولین بنیان‌گذار حرکت‌ انسانی در دانمارک به دنیال جمع‌آوری کمک برای این افراد هستند.

وی در خصوص «بنیاد جهانی حرکت انسانی»  اضافه کرد: «بنیاد حرکت انسانی» یک بنیاد بین‌المللی و غیر دولتی است که دفتر اصلی آن در کشور دانمارک است و شعبی در ایران، نپال، هند و دیگر کشورها دارد و هدف اصلی  آن کمک به افراد فقیر و محروم حاسیه شهر و روستا از یک درصد درآمد سالیانه افراد ثروتمند است تا از این طریق بتوان ریشه فقر و محرومیت را از بین برد.

مدیر هنری نمایشگاه عکس «بنیاد جهانی حرکت انسانی» گفت: این طرح بعد از مطرح شدن در سازمان ملل بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بابت آن به آقای شالچی جایزه‌ای تعلق گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha