• چهارشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98082919046
  • خبرنگار : 50022

اینترنت کی وصل می‌شود؟

اینترنت کی وصل می‌شود؟

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: سرمنشأهای اتفاقات اخیر که به دنبال ناامنی بودند در بسیاری از نقاط کشور با اقدامات اطلاعاتی مشترک بین نیروی انتظامی، اطلاعات و سپاه و بسیج دستگیر شده و در اختیار دستگاه قضایی و امنیتی هستند.

محمدجواد کولیوند در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین تصمیمات برای اتصال اینترنت گفت: امنیت کشور بیش از هر چیزی اهمیت دارد و برای اتصال مجدد اینترنت نیاز است تا شرایط کشور پایدار شود و به ثبات برسد.

کولیوند افزود: البته بحث‌هایی برای اتصال هر چه زودتر اینترنت ثابت شرکت‌هایی که وابسته به نت هستند مطرح شد اما در هر حال امنیت برای کشور از نان شب هم واجب‌تر است چون بسیاری از اشرار در فضای مجازی برای چنین زمانی آموزش دیده بودند.

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در ادامه با بیان اینکه در اتفاقات اخیر گروه‌های اشرار و معاند آموزش دیده در فضای مجازی منتظر فرصت برای سوار شدن بر موج بودند، افزود: این گروه‌ها در تلاش برای راه‌اندازی یک جنگ تخریب اموال عمومی، غارت اموال مردم و صدمه به اموال دولتی بودند که وقایع نقاط مختلف کشور به خوبی این را نشان می‌دهد.

کولیوند با بیان اینکه برخی از این افراد سلاح در اختیار داشتند، تصریح کرد: اعتراض به مسائل مختلف کشور با سلاح، قمه، تخریب اموال عمومی و غارت ارزاق همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه اقدامات این چنینی توسط اشرار انجام می‌شود، ادامه داد: در روز نخست این اشرار بین مردم معترض بودند اما با سخنرانی مقام معظم رهبری، مردم صف خود را از اشرار جدا کردند و نیروهای امنیتی، قضایی، اطلاعاتی، انتظامی، بسیج و سپاه فضا را تحت کنترل قرار دادند.

کولیوند اعلام کرد: سرمنشأهای اتفاقات اخیر که به دنبال ناامنی بودند در بسیاری از نقاط کشور با اقدامات اطلاعاتی مشترک بین نیروی انتظامی، اطلاعات و سپاه و بسیج دستگیر شده در اختیار دستگاه قضایی و امنیتی هستند.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه تکلیف خسارت‌های وارد شده به اموال خصوصی چه خواهد شد هم اعلام کرد: برای جبران بخشی از خسارت وارد شده به اموال خصوصی یک مجموعه در استانداری‌های مناطق درگیر تشکیل می‌شود تا میزان خسارت‌ها بررسی و برآورد شود؛ بیمه هم باید خسارت وارد شده به واحدهایی که بیمه بوده‌اند را پرداخت کند.

کولیوند در پایان ضمن تشکر از دستگاه‌های مختلف برای کنترل اوضاع گفت: لازم است از دستگاه قضایی، دادستان مرکز استان و رئیس دادگستری که در صحنه حضور داشتند هم تشکر کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۴:۰۴

یکی از دوستان می گفت این وضعیت اینترنت به درخواست شبکه های اجتماعی داخلی ادامه پیدا کرده. در این چند روز تقریبا تمام مخاطبین تلفنم به عضویت یکی از اپ های بانکی/اجتماعی در اومدن. در شرایط عادی خواب این میزان عضویت رو هم نمی دیدند. از شما تقاضا دارم این موضوع رو پیگیری کنید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۴:۲۰

ضرر وارد شده به مردم در اثر قطع اینترنت را هم شورای امنیت میپردازه؟! ...کجای دنیا اینترنت کل کشورشون رو قطع میکنند؟ ...اصلا طلا که پاکه چه منتش به خاکه...نگران چی هستن که وصل نمیکنن....

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۷:۵۸

دوست عزیز شما سطحی نگری میکنی به خاطر همین هم موضوع رو نمیفهمی . هر موقع عمق قضیه رو متوجه شدی اونوقت میفهمی . در ضمن اینترنت کل کشور در تاریخ اینترنت ، کشور های مختلفی بودند که اینترنتشان را به کل زمان هایی قطع کردند . این رو هم بدون که الان اسرائیل ۳ درصد مردمش با اینترنت کار میکنند . تمام کارهایشان با اینترانت ( اینترنت داخلی ) هستش

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۲۰:۲۶

بله این کارشناسمون از اسرائیل هستند

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۱:۵۲

دوست عزیز شما میتونی بری تو کره شمالی زندگی کنی اگه انقد عمقی نگری.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۵ ۰۱:۱۵

بله این دوستمون کارشناسه . خدایی این چرت و پرتا را میگی پول میزنن به حسابت؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۴:۲۴

😢😢😢😢 این چه کاریه که شما با ملت ایران میکنید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۴:۳۴

امنیت از نون شب واجب تر نیست نون مردم رو برسونید امنیت خود به خود به وجود میاد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۲

امنيت از نون شب واجب تره برادر چون اگه امنيت نباشه نميتوني نون شبتو نوش جان كني

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۲:۳۵

در جواب دوستمون که گفتن امنيت از نون شب واجب تره برادر چون اگه امنيت نباشه نميتوني نون شبتو نوش جان كني باید عرض کنم وقتی نونی نباشه برای خوردن امنیت هم به درد ما نمیخوره !!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۳:۵۱

اون بنده خدایی که میگه امنیت از نون شب واجب تره هنوز لنگ نون شبش نمونده بفهمه یعنی چی

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۷:۲۲

نون ما از اینترنته اگر نباشه نداریم بخوریمم بفهم اقا

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۱۷:۰۰

این ناآرامی هایی که این چن روز ایجاد شد برا نون شب بود مردم نگران بودن همین نون و پنیری که شبا میخورن رو هم دیگه نداشته باشن پس دولتی تو زمینه ی تامین امنیت کشورش موفق هست که بتونه اول نون شب ملتشو تامین کنه شما هم که از طرز صحبت هاتون پیداست دو کلاس هم سواد نداری و علم جامعه شناسی نمیدونی نظر ندی بهتر هست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۴:۳۹

الان همجا امنیت داره دیگه..ما کار و زندگی داریم چرا توجه نمی کنید هر روز میگید بزودی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۴:۴۹

اينكارتون تو تاريخ ثبت خواهد شد! متاسفم 🙏🏽

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۸:۳۷

منا جان تو خوابگاه هاب دانشجویی ابنترنت وصله برو اگر دوستی داری لااقل جزوه هات و دان کن ابنا وصل نمبکنن اینجور که بوش میاد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۴:۵۶

آقا جان مادرتون تا جمعه وصلش کنید...! من آزمون دارم کلی فایلام و جزواتم مونده تو تلگرام! آخه خدااا من دردم رو برم به کی بگم منِ بدبخت کنکور دارم بعد اومدم اینجا درگیر اینکه کی میخواد این نت وصل بشه . . . 😑

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۴:۵۹

شما رو‌به تمام مقدسات عالم اذیت نکنید. اینترنت رو وصل کنید خداوکیلی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۵:۱۵

از مسئولین عزیز خواهشمندیم‌ هر چه‌سریع نسبت‌‌ب اینترنت اقدامی کنند‌ما‌ دانشجو‌ هستیم و‌با اینترنت سر و‌کار داریم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۵:۱۷

امنیت دوربین و دزدگیر محل کار ماست که با قطع اینترنت مانیتورینگمون به فنا رفته و بنده مجبورم تو دزد بازار تو محل کار بخوابم!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۵:۳۶

آقا من تو بازی کال اف دیوتی میخواستم اون تفنگ جدیده رو بگیرم ، الان دیگه نمیشه ، الان کی پاسخگو هست در این مورد؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۰۱

منم چند بازی شطرنجمو از دست دادم ولی کاش فقط مشکل اینها بود...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۴۶

وای چه چیز مهمی...جوک گفتی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۵:۳۹

لطفا هرچه زودتر وصل کنید. دانشجو هستم کلی باید برای کنفرانس از اینترنت مطلب جمع کنم . بابا چرا انقدر زجر میدین مردم رو 😑بعد از اونور میگید به فکر ارامشِ مردم هستیم . قطع اینترنت ارامش مردم و گرفته مسئولین عزیز 🌹 😥 .

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۷:۳۰

عزیز، اگه کارت خیلی لنگه و منابعت از سایتای داخلی، می‌تونی از جست‌وجوگر پارسیک استفاده کنی.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۱۷:۰۵

جستو جوی پارسیک کجا بود

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۵:۵۳

ای کاش مسئولین هم صف اشرار رو از ملت جدا می کردن!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۲۵

اینترنت چیه راضی نبودیم دورهم بودیم دیگه تازه میتونیم تو غارم زندگی کنیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۲۷

آخه برنامه های داخلی چه کاربردی دارن ما چ گناهی کردیم ک بخاطر تصمیمات اشتباه دولت باید بسوزیم کل کار و درآمد زندگیمون ب همین اینترنت گیر هست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۳۳

من که بعید میبینم حالا حالاها اینترنت وصل بشه، کلا برگشتیم به زمان انسان های اولیه😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۳۵

از کل زندگیم عقب افتادم این چه کاریه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۴۳

در سوریه که جنگ داخلی است هم اینترنت وجود داردٰ اگر بدون اخلال در زندگی و کسب و کار مردم امنیت را برقرار کردید هنر است.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۴۶

یعنی قراره شرکتا رو وصل کنین . بیخیال مردم ؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۴۸

من بخاطر کارو زندگیم الان باید امارات میبودم ویزامم همینطور مونده وصل کنید دیگه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۴۸

واقعا زشته برای یک دولت که حتی به کوچکترین قول خودش که فیلترینگ بود هم عمل نمیکنه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۲۳:۴۸

دقیقا درکت میکنم چون منم درآمدم از اینترنته و کافی نت دارم.حالا بنزینو گرون کردن نون ما رو قطع کردن حتی کمک معیشتی هم بهمون ندادن.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۵۰

سلام بنده یک معمله گر در بازار های مالی از جمله فارکس هستم. امثال من هم بسیار زیاد هستند و حیاتی ترین چیز موجود برای ما اینترنت هست. شما افرادی رو فرض کنید که در این بازار به فرض ده هزار دلار موجودی حسابشون بوده یا هر مقدار دیگه ای و داخل یک پوزیشن(معامله خرید یا فروش) بودند و بنا به دلایل شخصی خودشون مثل من حد ضرری هم برای معاملشون قرار نداده باشند.با قطعی اینترنت به راحتی این سرمایه از بین میره حالا مسئولین این ضررو جبران میکنن؟ مسئولین نمیتونستن به فکر امثال من باشن و دسترسی به بروکر ها(کارگزار های فارکس) رو آزاد کنن؟ الان این امنیت میتونه اینو درک کنه که اگر جامعه خسارت دیده ؛ من و امثال من به طور مستقیم ضرر کردیم؟ میتونه اینو بفهمه که من به راحتی 120ملیون تومن پولم میتونه از بین بره (شاید هم هیچ اتفاقی نیفته و حتی سود کرده باشم) ولی هیچ خبری از موجودی حسابم ندارم. اگر ضرر کرده باشم مسئولین چه کار میکنن؟ الان بنده نه اغتشاش گر هستم و نه به بنزین کاری دارم من به قطعی اینترنت اعتراض دارم من کجا باید برم؟ این مسئول تا کی بیخیال میشینه ببینه من متضرر شدم و هیچ کاری هم نکنه؟ گرانی بنزین باعث شد عده ای معترض بشند و به خیابان بریزند ولی عده زیاد تری امثال من باز هم صبوری نشان دادیم. قطعی اینترنت مثل گرفتن جلوی در نوشابه گاز دار میمونه.شاید مقطعی جلوی بیرون ریختن نوشابه رو بگیره ولی وقتی دستتو از جلوش برداری با فشار بیشتری همه جا رو به گند میکشه.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۸:۰۱

دقیقا درسته

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۵۳

شما نمایندگان و مسئولین، همتون اینترنت ویژه دارین ، غمتون نیست . ملت رو چی حساب میکنین خدایی؟ یکی تون هست بره شکایت طرح کنه شما ملت رو فراموش کردین رفت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۰۱

میشه بگید تکلیف شرکتهایی که با خارج سر و کار دارند مثل شرکتهای کشتیرانی - حمل و نقل ترانزیت که مکاتبات خارجی با طرفهای خارجی دارند چی میشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۷

"برای اتصال مجدد اینترنت نیاز است تا شرایط کشور پایدار شود"؟ چقدر پایدار شود مثلا؟ این بهانه نیست؟ بجای این چرا به ضعف راهبرد امنیتی و انتظامی داخلی ایراد نمی گیرید؟ 100 تا اراذل و اوباش یه مملکت رو تونستن ناپایدار کنن؟ چرا؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۱

فشاری که قطع اینترنت بهمون وارد کرد گرانی بنزین نکرد وصلش کنید دیگه عه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۵۰

تمام مطالعات علمی، خرید های اینترنتی از پیج های اینستاگرام، ارتباطات با اقوام مقیم خارج از کشور، مشاهده ی ویدیو های علمی در یوتیوب، سرچ زدن مشکلات درسی در سایت های علمی، و هزاران مورد دیگر از زندگی روزمره مختل شده است. واقعا این مغالطه های خبر های موثق و این حرف ها پیش دانشجویانی که تمام زندگی شان مختل شده و حتی نمیتوانند اخبار مربوط به کنسلی یا تغییر تایم کلاس ها را اطلاع رسانی کنند بی منطق و بی اساس و پوچ است.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۴۳

دلمممم پرررر میکشه برای یه لایک....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۵۵

من الان چند روزه نميتونم كار كنم اكثر كارم مكاتبه با شركتاي خارجي هست خدارو خوش مياد نون ادم اجر بشه؟؟!!وصل كنين اين اينترنتو

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۵۵

كجاي دنيا به خاطر امنيت اينترنت رو قطع كرده؟! امريكا به خاطر ١١ سپتامبر هم نكرد والله! شما كه انقدر ادعاتون مي شه با قطع اينترنت مي خوايد امنيت برقرار كنيد؟!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۰۷

دیگه هیچ اعتمادی ندارم (: قطع کردین! خب قبول ، ولی خیلی بیخودی طولش دادین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۵۹

هیچ وقت حلالتون نمیکنیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۴:۰۴

انواع فشار هاي عصبي رو به مردم وارد ميكنيد همه از قطعي اينترنت كلافه شدن و معتضرن و صداسيما اصلا بهش نمي پردازه فقط اخبار بي اهميت و مصاحبه با مردم كه ما چقدر خوشحاليم😕

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۲:۱۰

خدایا بسه دیگه...این همه بازی با روح و روان مردم....امان از این بی کفایتاااا...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۲:۴۷

سلام با تشکر از مسئولین از وقتی که اینترنت قطع شده وقتم توی اینستاگرام و شبکه های مجازی و سایت های متفرقه هدر نمیره و به همه کار هام هم میرسم . از مسئولین محترم تقاضا دارم اینترنت بین الملل رو دیگه وصل نکن تا با گسترش اینترنت سالم ملی و با جلوگیری از هدر رفت وقت جوان ها به خودکفایی برسیم

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۳:۰۷

منظورت از سایت های متفرقه چیه دقیقا؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۲۲:۳۳

نظر شما محترمه ولی منی که نون زنو بچمو خرجو مخارجمو از تو همین نت بین المللی در میارم چه باید بکنم شما جوابگو هستین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۳:۲۲

آقا امنیت یعنی چی؟ همین که جنگ نباشه یعنی امنیت؟؟؟ این امنیته که هر روز استرس بهمون وارد میشه؟ هیچ کس به هیچ کس اعتماد نداره اوضاع روز به روز بدتر میشه این فشار عصبی امنیته؟؟؟ نفستون از جای گرم بلند میشه عامو؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۴:۰۵

مگه شلوغی ها کار بیگانه نیست پس اینترنت مردم چرا قطعه؟ الان حتی آنگولا هم اینترنت داره جز شما که میگفتید دانش اگر دست ثریا باشد مردانی از پارس بدان دست خواهند یافت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۷:۰۹

بابا من تو کشور غریبم دارم از فشار عصبی میمیرم شمارو ب هرچی ک میپرستین وصل کنید اینترنت رو یه خبری از خونوادم بگیرم خواهش میکنم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۲:۵۱

فقط خجالت بکشید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۳:۵۲

بیخشید واقعا این حق الناس نیست الان اونی که بیت کوین و وب مانی و پرفکت و ووچر سرمایه گذاری و پس انداز کرده تکلیفش چیه ضررش و کی میده شما مسئولین خودتون دسترسی دارید چون من پرسیدم چندین مسئول همین الان دارن توییتر توییت میکنن خودشون وصل هستن بقران هیچ مسئولی به فکر ملت نیست ما مردم این کشوریم حق استفاده از ابتدایی ترین امکانات و ازمون گرفتید بخدا ما نه آشوب کردیم نه شورش ...فردا انتظار نداشته باشید بیاییم پای صندوق رأی انتخابات

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۳:۵۵

اینترنت اگه در ثریا هم باشد مسئولینی از سرزمین پارس آنرا قطع خواهند کرد ...

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۰۰:۰۰

ترا به جد سادات اينترنت را وصل كنيد

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۰۴:۳۳

وصلش کن..........................................................

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۱:۰۵

چقدر ساده این اینترنتو قطع کردن که مساله اول همه بشه قطعی اینترنت نه بنزین الان همه به فکر اینترنتن بنزین فراموش شد

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۲:۳۷

تو رو قران حاجی وصل کن اینترنتو...😭😭😭

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۳:۴۲

داره میسوزه دلم واسه نتم اخ منه بیچاره 😞وصل کنین....

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۴:۲۱

سلام . اطلاع رسانی کنید اینترنت 5 آذر وصل میشه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۷:۵۵

حتمی هستش؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۸:۵۳

اینترنت شهرهای مازندران وصل شده پس چرا اینترنت البرز رو وصل نمیکنید. بسه دیگه. یک هفته‌ی تمام از کار و زندگی افتادیم. چه وضعشه آخه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۲۳:۱۴

کجا وصل شد ؟ ما که ساری هستیم قطع

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۹:۵۶

یک هفتس اینترنت قطعه واقعا مسخرست و جای تاسف بسیار

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۲۰:۲۱

با سلام نزدیک یه هفتس قطعش کردین هیچ هی همش میگین بزودی بزودی.از کار و زندگی افتادم بابا سایتم و پیج اینستام که کارامو میذاشتم ندارم دیگه مشتریام دونه دونه میپرن.خواهشا یا دروغ نگین یا اگرم میخاین دروغ بگین عین ادم استعفا بدین.خسته ایم ما ملت

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۲۰:۲۶

آخه ماها چه گناهی کردیم، اینترنت رو چرا وصل نمی کنین .... بابا ما چطوری با خانواده مون تو خارج ارتباط برقرار کنیم... من یه روز زنگ نزنم خانواده م نگران میشن ...پایان نامه م که مونده... اصلا نمیشه ارتباط برقرار کرد با سایت مرتبط خارجی... با پیام رسان داخلی چه غلطی بکنم آخه؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۲۰:۵۲

لطفا هرکی پاش رو سیمه اینترنته برش داره دیگه.مردیم از بیکاری اعصاب خوردی

avatar

همه جا ارومه خیلی وقته اصلا گوشتون میشنوه اینهمه مردم میگن مشکل دارن؟ مسخره کردین ملتو؟ هیچ توجیهی نداره انقدر کش دادنش عصبی کردین همه رو بسه دیگهههههه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۲۱:۵۴

بابا گرونی بنزین بس نبود اینترنتم اضافه شد؟ بخدا ملت کار و زندگی دارن این کار درسته واقعا؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۰۹:۲۴

به کره شمالی خوش آمدید!!!!مسئولین این سبک کشورداری نیست.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۰:۴۵

کسی حق دانستن و انتخاب کردن نداره

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۱:۳۳

با عنایت خداوند و همیاری هموطنان اینترنت ملی را شکوفا میکنیم و دیگر از اینترنت بین المللی استفاده نمیکنیم. اینبار درب سرقت اطلاعات و جاسوسی را بر روی دشمنان میبندیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۲:۲۴

اینترنت بعد از تک نرخی شدن بنزین وصل خواهد شد😂

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۳:۲۵

کدوم اینترنت داخلی نون هزاران نفر بریده شده شما به فکر منافع یه سری مجموعه ها هستید بقیه مردم هم مهم نیستن، من فروشگاه اینترنتی دارم لایسنس میفروشم تو این یک هفته بالای 30 میلیون ضرر کردم کی جواب منو میده، اصلا هم قط شده الان که همه چی اوکیه چرا وصل نمیکنید افت رتبه گوگل و سایر موتورهای جستجو رو کی جواب میده

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۳:۳۳

ببینید من تمام زندگیم تو نته بیرون تجارت میکردم ارز وارد میکردم به ولای علی نت قط بشه از همین فردا مهاجرت میکنم اینجا دیگه نمیشه نون دراورد

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۶:۱۰

😒😒😒😒😒😒😒اینترنت همراه تهران جان مادرتون وصل کنید بخدا نیازش داریم😭😭😭😭😭😭😭😭اینترنت کجااایی دقیقا کجاایییی ک بی تو هیچم😞😞😞😂

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۶:۲۲

بمیرم برای مشهد مظلوم، نتش زودتر از همه قطع شد(جمعه ساعت۲۲) و دیرتر از همه هم قراره ظاهرا وصل شه. طبق گزارش نت بلاکز الان 65 درصد نت وصل شده و مشهد هنوز خبری نیس😐😭 وصل کنید تورو قران. از کار و زندگی افتادیم بخدا😭😭😭😭

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۶:۴۶

بنده شرکت نرم افزاری دارم تقریبا 8 نفر مشغولیم اینترنت قطع شد فقط بیاین ضرر و زیانم رو براتون توضیح بدم 1-درامدی که داشتم از بین رفت حدودا 15 میلیون 2-نزدیک به 5 هزار نصب اپلیکیشنم از دست رفت هر نصب تقریبا برای ما هزار تومان هزینه تبلیغات فقط داشته و ارزش هر نصب تقریبا برای ما 20 هزار هست (چون همین نصب ها در طول زمان خرید میکنن) اینم تقریبا 100 میلیون 3-رنک سایتم پایین اومد و باعث میشه کمتر داخل سرچ های گوگلم دیده بشم بعدا 4-مجبورم حقوق کارمندهام رو بدم بدون کار کردن 5- اجاره دفتر ، اجاره سرور ، تمامی هزینه های ثابت و متغیر 6-اعتبارم پیش کاربرها از بین رفته کی خسارت من رو میده؟ من هر صبح از خدا میخوام این وضعیت رو برای مردم ایران تموم کنه امیدوارم هرچه زودتر بتونیم زندگی سالمی داشته باشیم

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۷:۲۱

چند تا دونه ارازل اوباش بودن که تعدادشون انگشت شمار بوده و به لطف برادران سپاه دستگیر شدن حالا اینترنت وصل کنید دیگه، بخدا مملکت امنیت داره و مردم هیچ مشکل با گرونی بنزین ندارن ، اصلا بنزین کنید لیتری پنج تومن فقط نت رو وصل کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۷:۳۷

چرا نت كرجو وصل نميكنيد؟بخدا كلي كار داريم اخه چه گناهي كرديم؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۸:۳۰

اینترنت وقتی قطعه چجوری این همه نظر دادین تو سایت اونم بدون نت

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۵:۵۸

اینترنت داخلی هستش😂

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۷:۰۸

با لینک وارد این سایت شدیم... وگرنه به گوکل متصل نمیشیم مگر اینکه اینترنت خونگی ای دی اس ال داشته باشیم که منم خداییش ندارم گیر کردم اساسی... کلی کار داریم

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۲۱:۳۷

با نت ملی😭😭 وصل کنید تورو قران. از کار و بار افتادم ای خدا چه خاکی تو سرم کنم؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۱۲:۲۱

قابل توجه کسایی ک زبونشون با قضاوت کردن بقیه میچرخه یک انسان واقعی هیچوقت یک انسان دیگه رو قضاوت نمیکنه ادما رو نمیدونم چون از ادمیت تا انسانیت فاصله هستش از جهنم تا بهشت

avatar

سلام آخه تا کی امروز و فردا میکنین برای وصل شدن اینترنت.وضعیت ک اروم شده پس از چی میترسن الانم بهتره مسوولین هرچی سریعتر نت همه شهرهارو وصل کنن امثال من زیادن ک از همین راه اینترنت نون در میارن الان چن شبه دست خالی میرم خونه کی جوابگوی شرمندگی من جلوی زن و بچمه.شکم سیر هیچوقت ب فکر شکم گرسنه نیست واقعا قدیمی ها ضرب المثل هاشونم تک بوده.حکایت الان ماست والا.خواهش میکنم صدامونو برسونید ب مسوولین والا کلی بدبختی ریخته رو سرمون.بسه دیگه خداشاهده دارین ظلم میکنید این حق الناسه توجه داشته باشن مسوولین

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۱۴:۳۶

حق الناس؟! از کدوم حق حرف میزنی؟😂

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۱۶:۱۶

ماشالله احسنت.منم موافقم خواشا رسیدگی کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۱۶:۱۶

مگه خودتون نگفتید اینا توطئه امریکاست. مردم باید تقاصشو پس بدن ؟ وصل کنید دیگه اینترنتو

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۱۶:۳۲

سلام هرگونه سیاستی برای پیام رسان داخلی و خارجی دارن رو جدا کنن. پژوهشگرا حتی نمیتونن به Google scholar دسترسی پیدا کنن که چکیده مقالات ISI رو بخونن. اگه این موارد در دسترس نباشه، چطور انتظار داشته باشیم از نظر علمی - کاربردی حرفی برای گفتن تو جهان داشته باشیم؟!!! لطفا پیگیری کنید، با تشکر

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۲۳:۱۶

اخه پس کی میخواد نت وصل شع؟ گناه ما چیه اخه؟ از کار و زندگی افتادیممممممممممم چرا ما که نت ثابت نداریم باید بسوزیم؟ چرا نت موبایل وصل نمیشه؟ تقصیر اون بدبختی که وایفای نداره چیه؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۵ ۰۱:۱۲

یعنی چی؟ نتا را وصل کنید . مردم رو میزارن تو تنگنا بعد که از کوره درمیرن میگن آشوبگر و میگیرنشون . روزگار مردم رو سیاه کردید بسه دیگه . اینترنت رو وصل نمیکنید چرا ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۵ ۱۰:۴۰

آقا اینارو بیخیال یکی که صداش به گوش امام زمان میرسه بره بهش بگه من بریدم یا خودت ظهر کن یا این زندگی و برا من تموم کن . مرگم من برسون.