• چهارشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98082919083
  • خبرنگار : 50210

نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان مرکزی در شورای توسعه تشکل ها انتخاب شدند

نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان مرکزی در شورای توسعه تشکل ها انتخاب شدند

ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با حضور 42 تشکل، نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان مرکزی برای حضور در شورای توسعه تشکل ها انتخاب شدند.

سید احمد سجادی در حاشیه برگزاری انتخابات سازمان های مردم نهاد برای حضور در شورای توسعه استان مرکزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه این اولین انتخابات برای حضور نماینده تشکلهای مردم نهاد استان در  شورای توسعه تشکل های استان است، بیان کرد: دستورالعمل خاصی برای این انتخابات از یک ماه پیش ابلاغ شده بود و براساس آن باید دو نفر به نمایندگی از تشکل ها برای حضور در شورا انتخاب شوند.

وی افزود: در این انتخابات 42 رای دهنده حاضر شدند، در حالی که تلاش ها بر این بود که حضور حداکثری تشکل ها در این انتخابات صور گیرد، اما عملکرد چند ساله اخیر خانه باعث شده است که تشکل ها دلخور و پراکنده شوند و برای حضور دراین جلسات استقبالی نداشته باشند. امیدواریم که در مجامع بعدی حضوری حداکثری از تشکل ها داشته باشیم و مسیر به گونه ای پیش رود که همه تشکل ها با اهداف انسان دوستانه و داوطلبانه برای خدمت به مردم و بعنوان واسطه بین دولت و مردم برای بلند کردن بارهای بر زمین مانده کنار هم باشند.

سجادی با اشاره به اینکه 140 تشکل فعال در استان مرکزی برای فعالیت خود از استانداری مجوز گرفته اند، گفت: استان مرکزی دارای 480 تشکل ثبت شده است، اما 380 تشکل از این تعداد، عضو خانه سازمان های مردم نهاد هستند و تشکل های حاضر در این انتخابات تشکل های دارای مجوز از استانداری بودند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این شورا در واقع حمایت و توسعه تشکل ها را به صورت عام دنبال می کند و امیدواریم این اتفاق به صورت پررنگ رقم بخورد.

به گزارش ایسنا، براساس این انتخابات که محمد اکبرپور، مجید بروجردیان، فراهان خسروی، مصطفی داوودآبادی، حسن عزیزمحمدی، رحمانعلی قره باغی، محمدحسین محمدی و امین هوشنگی فر اعلام کاندیداتوری کردند که براساس 42 رای ماخوذه رحمان قره باغی با 24 رای و امین هوشنگی فر با 19 رای برای حضور در این شورا انتخاب شدند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha