• چهارشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98082919173
  • خبرنگار : 71442

نگاهی به فضای جدید رسانه‌ای در گفت‌وگو با علی‌اکبر قاضی‌زاده

خاموشی اینترنت‌ خوب است یا بد؟

خاموشی اینترنت‌ خوب است یا بد؟

«اینترنت قطع شد»؛ وضعیتی که در ساعات نخست خود بسیاری را در حوزه‌ی خبر و روابط عمومی نگران و شوکه کرد و در ادامه به فکر راه چاره انداخت. اما چاره چیست؟؛ تنها راه چاره، رجعت به وضعیتی است که کمتر از دو دهه قبل در رسانه‌های کشور حاکم بود.

از روزی که دسترسی به اینترنت محدود و شاید بتوان گفت کلا مسدود شد، دنیای رسانه و خبر فضای متفاوتی را تجربه می‌کند؛ فضایی که برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باسابقه‌تر یادآور یکی ـ دو دهه قبل است. روزگاری که تنها وسیله ارتباطی فکس و تلفن بود و تنها مرجع خبری، خبرگزاری و روزنامه.

روزگاری که شبکه‌های اجتماعی و کاربرانشان عرصه‌ای برای عرض اندام نداشتند و البته زمینه گسترش فیک‌نیوز یا همان اخبار جعلی هم به حداقل می‌رسید.

در فضای رسانه‌ای آن روزها که این روزها دوباره تکرار می‌شود، هر خبر، ارزش کامل یک خبر را داشت. خبرنگاران با حوزه‌های خبری خود تعامل بیشتری داشتند و اخبار دریافتی رسانه‌ها به حداقل می‌رسید. هر رسانه‌ بر اساس رویکرد و تعریفی که از پیش مشخص بود، رنگ و بوی خود را می‌گرفت و طبیعتا مخاطب خود را هم جذب می‌کرد.

می‌گویند محدودیت خلاقیت می‌آورد اما در وضعیت جدید پیش‌آمده که یادآور فضای رسانه‌ای چندان دوری هم نیست، شاید بهتر است بگوییم رسانه و مخاطب بار دیگر نفس کشید؛ نفس کشید از اخبار جعلی و فشار شبکه‌های اجتماعی، نفس کشید از خبرهایی که هر روز سازمان‌ها و نهادها بر اساس مصالحشان به رسانه‌ها قالب می‌کنند و در مجموع نفس کشید از انبوه اطلاعات پراکنده‌ای که از هر طرف به سمتش هجوم می‌آورد.

این روزها و در این فضای آرام و شسته رفته رسانه‌ای، پیش از همه یک پرسش به ذهن اهالی رسانه متبادر می‌شود، در کمتر از دو دهه و به واسطه گسترش تکنولوژی چه چیزهایی را از دست دادیم و آن وقت است که شاید دوست داشته باشیم یک لحظه چشم‌هایمان را ببندیم و دکمه خاموشی اینترنت را در ذهنمان برای همیشه فشار بدهیم.    

ایسنا در گفت‌وگو با علی اکبر قاضی‌زاده ـ استاد روزنامه‌نگاری ـ درباره‌ی موضوع «قطع اینترنت» و پیامدهای منفی و در عین حال مثبت آن گفت‌وگو کرده است و او نظر دیگری دارد.

این روزنامه‌نگار باسابقه می‌گوید: با فناوری نمی‌شود جنگید و آن را حذف کرد. موقت می‌شود تعلیق کرد اما اصلا به صلاح جامعه نیست. نیاز مردم به آگاهی داشتن است؛ البته آن بخشی که جلوی شلخته کاری‌ها را می‌گیرد، جای خوشحالی است ولی واقعیت این است که وقتی ما با تکنولوژی خو می‌گیریم، دیگر نمی‌توانیم به دوران صد سال پیش برگردیم.

او درباره‌ی کاهش اخبار جعلی در رسانه‌ها و همچنین درباره‌ی اینکه با قطع اینترنت هر رسانه‌ای رنگ و بوی خاص خود را پیدا کرده است هم چنین اظهار می‌کند: همه‌ی هم‌نسل‌های من لابد از این خبر خیلی خوشحالند و جشن می‌گیرند، ولی نمی‌دانم، یک نکته من را متاسف می‌کند و آن اینکه ما نمی‌توانیم به جنگ فناوری برویم؛ نه اینکه نتوانیم، می‌توانیم برویم، منتهی خیلی ضررها را هم باید تحمل کنیم. درست است این فضا کار را برای فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ممکن‌تر کرده است، اما به شرط اینکه خبرنگاران بدن مبارکشان را از صندلی‌ها تکان بدهند و واقعا دنبال اطلاع‌رسانی باشند.

وی در ادامه با این توضیح این مساله‌ که «قطعی اینترنت» را باید کمی کلی‌تر دید، می‌گوید: من در این چندروزه می‌بینم که واقعا دست و بالمان بسته است. زمانی همه‌ی اتکای ما به آرشیو روزنامه بود. در روزنامه‌ کیهان آن روزگار، خانومی به نام آوانسیان آشیودار ما بودند و ما ناچار هر چه که می‌خواستیم باید به آرشیو مراجعه می‌کردیم و از داخل پوشه‌ها درمی‌آوردیم. چیزی که هم وقت‌گیر بود، گاهی دقیق و کامل نبود و خیلی اوقات اشتباه پیش می‌آمد. خب حاصل آن، آن نوع روزنامه‌نگاری شد. اما حالا شما با یک دکمه می‌توانید کتابخانه یک دانشگاه بزرگ را روی صفحه‌ی مانیتورتان بیاورید. من فکر می‌کنم قطع شدن اینترنت خیلی برای مردم حیف است؛ به ویژه برای جوان‌ترها که با کامپیوتر زندگی و در فضای مجازی زندگی می‌کنند؛ البته آن بخشی که جلوی شلخته کاری‌ها را می‌گیرد، جای خوشحالی است ولی واقعیت این است که وقتی ما با تکنولوژی خو می‌گیریم، دیگر نمی‌توانیم به دورانی برگردیم که تلویزیون نیست. دیگر سخت است برگردید به دورانی که از رادیو نمی‌شود خبر گرفت.

قاضی‌زاده می‌گوید: فکر نمی‌کنم این مبازره چندان انتهای خوبی داشته باشد. اما کمی از این شلخته کاری‌ها جلوگیری کرده است. خود من هر چند روز یک بار تلفنم را دستم می‌گیرم و بی‌اغراق به مدت نیم ساعت شروع به پاک کردن فیلم‌هایی که برایم ارسال می‌شود می‌کنم تا فضای گوشی‌ام باز شود. شاید این موارد کم شود. 

قاضی‌زاده سپس با اشاره به تصاویری که توسط افراد در شلوغی‌های گرانی بنزین گرفته شده بود، با ابراز تاسف می‌گوید: تقریبا دو سوم آدم‌های حاضر در این قضایا دوربین دستشان بود، نمی‌دانم این کار چه افتخاری دارد. شما اگر کشورت را ناامن نشان دهی، فقیر، بی‌مبالات و بی‌تمدن نشان بدهی اسباب افتخار من ایرانی و تو ایرانی است؟ دعا می‌کنم این تعلیق، تلنگری باشد تا به این نوع کارهایمان فکر کنیم که بعید می‌دانم.

این استاد روزنامه‌نگاری در پایان گفت: با فناوری نمی‌شود جنگید و آن را حذف کرد. موقت می‌شود تعلیق کرد اما اصلا به صلاح جامعه نیست. نیاز مردم به آگاهی داشتن است. فرصت خوبی است که رسانه‌ها به دنبال خبر باشند. آن‌طور که دنیا دنبال آگاهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۵:۳۸

وصلش کنید مردیم بابا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۹

یکشنبه ۳ آذر وصل میشه.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۵:۳۱

از کجا میدونید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۵:۳۹

براي ديدن اخبار جعلي فقط كافي بزنيد شبكه ...😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۵:۵۱

شما دیگه انصافا خیلی پررویید O-o

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۷

آقا لاااایک 🤣😂🤣😂👌👌

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۱

خیلیییی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۹

به خداا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۰۶

سنگ پای قزوینن

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۱:۵۰

حقوق شهروندی صفر

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۳۰

گور بابای دنیای رسانه. کارهای علمی متوقف شده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۹

آقا خدا خیرت بده، حرف دل منو زدی. من تمام کارم مبتنی بر اینترنت هست. و از طرفی باید روزی دو تا سه مقاله ترجمه کنم. الان رسما درآمد صفر شده.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۳۹

احسنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۰

این مملکت علم میخواد چکار؟! کلی نخبه بالای هشتاد سال داریم کافیه. هیچکدوم اینترنت که نداشتن که هیچ، روزی بیش از سه ساعت هم روشن نیستن.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۳۱

باید سعی کنید در میدان واقعی اعتبار برنده شدن رو کسب کنید . پیروزی ناجوانمردانه حتی بر فیک نیوز اون هم با سوت داور بسیار حقیرانه است

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۳۴

روزنامه ها همیشه حد و مرز و خط قرمز دارن برخلاف دنیای اینترنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۵۶

لایک... لایک....1357 تا لایک

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۳۵

اینترنت شما وصله که :) اگه راست میگید 1-2 ساعت قطعش کنید ببینم همیشه بد نیست جوابه یا نه . مرسی ایسنا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۴:۱۷

مال اینا سایت داخلی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۴۴

آهان، پس مزیت قطعی اینترنت این شد که هرچند وقت یه بار دیگه لازم نیست ویدیو های اضافی داخل گوشیمون رو پاک کنیم؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۹

دقیقا خخخخ

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۴۶

فوایدش بخوره تو سرمون زوری نمیشه عزیز من هر کی نمیخواد استفاده نکنه نمیشه به زور ممنوعش کرد که ماشین هم ضرر داره و سالی کلی آدن تو تصادفات میمیرن این منطقیه که کلا ماشین ها رو جمع کنیم از تو خیابون؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۴۹

برو کره شمالی، بیشتر هم لذت میبری

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۴۰

احسنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۱۷

کره شمالی اینترنت داخلیش اونقدر تکمیله که نیازی به اینترنت بیرون از کشورش نداره ولی ایران چی میگه با این دوتا سایتش دوتا برنامه فعال داره دوتا هم سایت خجالت اوره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۵۰

به عنوان یک مدرس بازنشسته اقتصاد عرض می کنم که قطع اینترنت در اقتصاد امروز جهان فقط و فقط این پیام را به دشمن ارسال می کند که ایران به لحاظ اقتصادی ورشکسته تر از ان است که نیاز به اینترنت داشته باشد. این نابخردی پیامد های بسیار دهشتناکی برای کشور خواهد داشت.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۳

احسنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۴

اگه بفهمن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۲:۵۸

نظر جالبی بود. فکرم رو درگیر کرد احسنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۵۷

شما تو‌ اخبار کل دنیا رو ناامن نشون میدی بعد به مردم خودت میگی واقعیتو سانسور کنن؟! سانسور کار شما خبرنگاراس؛ همون‌طور که نظرات مارو سانسورچی منتشر نمیکنه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۱۸

قشنگ گفتي👏🏻 خود كامنت هاي اين زير سانسوره ما انسانيم؟ ما را انسان فرض ميكنن توي اين مملكت!؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۴۴

نوع حرف زدنشون جوریه که انگار دارن یه بچه ی دو ساله گول میزنن⁦ ⁦⁦=_=⁩

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۶:۵۷

برای ایسنا و فالس نیوز که خوب است ، بازدید های سایت شون میره بالا 😐

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۳۴

دقيقاً قطع اينترنت باعث شده خبرگزاريهاي داخلي از مراجعات فراوان مردم براي پيگيري اوضاع مملكت سود ببرن و آمار سايتشون بره بالا و از اين اتفاق خوشحالن. 😐

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۰

بازديد بالا بايد تو الكسا ثبت شه ولي چون دسترسي به الكسا نيست بازديدشون فايده اي نداره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۵

من که تا این هفته یک بارم به این سایت نیومده بودم این هفته بیست چهاری اینجا پلاسم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۷:۰۳

اصلا یاد دوران شتر و قاطر افتادم! نه تصادفی بود! نه هزینه های کلان بیمه بدنه و شخص ثالت... بدن مبارک هم روش یه تکونایی میخورد بی هزینه!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۷

😭😭😭

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۷:۵۳

خجالت آور.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۷:۵۶

الان در دوران پارینه سنگی سیر میکنیم... مسخره دنیا شدیم...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۷:۵۸

در آینده نزدیک، قطع اینترنت هم محال است!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۱

کاش باشیم و ببینیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۱۳

دقیقا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۷:۵۸

اینجوری بخوایم حساب کنیم تصادفاتی که هر سال با خودرو میشه کلی تلفات جانی و مالی داره پس بیایم صنعت خودرو رو جمع کنیم با قاطر بریم اینور و اونور و لحظه ای چشامونو ببندیم و به رویای بدون خودرو بودن فکر کنیم ‌:دی

avatar

آقای دکتر چرا نمی‌شود؟ این‌ها کردند و شد!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۱۰

پس قرار نیست برگرده..نه؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۱۳

پسر همسایه مون دانشجوی ترکیه ست بنده خدا چند روزه نگرانه خانوادشه فقط با تلفن میتونه خبر بگیره خیلی بی انصافیه آخه ارتباط رو با خارج قطع میکنید که چی بشه؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۴۶

معلومی خیلی نگرانی 😁😁

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۴

آخی دیگه ارتباط تصویریتون قطع شد؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۷

پسر همسایه رو بگووووو😂😂😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۳۶

نگران خانوادش هست يا شما؟ مگر نميشه با تلفن جوياي حال خانواده شد؟ مگر قديما چطوري از هم خبر ميگرفتن؟ در ثاني پسره نگران حال خانوادش هست يا بالعكس؟ بعيد ميدونم پسر همسايتون نگران حال خانوادش باشه. اما منطقي هست كن پذر و مادر نگران حال فرزندشون باشن در يك كشور ديگه. كمي به جملاتي كه مينويسي فكر كن...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۲۷

پسر همسایه باید دیگه کم کم مرد بشه . خیلی نگران بی خبری خانواده ش ازش نباشید مهتاب خانم 😉🤣

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۱:۰۴

خخخخخخ به نکته خوبی اشاره کردی ، بیشتر دختر همسایه نگران ه تا مادر پسر ه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۱۳

خوب است یا بد؟؟؟ اینم پرسیدن داره؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۱:۰۵

وای عالی گفتی کلی خندیدم دمت گرم😂😂😂👌👌

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۱۴

با توجه به اینکه در صورت انجام بازپرسی از متهمین اغتشاشات اخیر مشخص خواهد شد که همه ی آن ها از جاده های شهری برای رفت و آمد استفاده می کردند، همگی در حین اغتشاش از اتمسفر تنفس می کردند، و همگی در حین اغتشاش در صورت تشنگی از آب آشامیدنی استفاده کردند، لطفا دستور فرمائید جاده ها بسته شوند، هوای محیط خلأ شود و آب آشامیدنی هم قطع شود که دیگر شاهد اینگونه تحرکات برخی اشرار نباشیم!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۳۷

😂😂😂😂 واقعا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۷

ایول 😂😂😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۰

عالی بود،احسنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۱

دمت گرم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۰۳

به اونجا هم میرسیم. قدم به قدم!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۰۷

Like

avatar

عشششششق منی 😂😂😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۰:۳۴

خوب گفتی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۱۶

خانم و آقای ایسنا فضای مجازی فقط یک خوی نیست، بخش ناگزیر زندگی اقتصادی، پژوهشی و اجتماعیه. من خودم تا پیش ازین اتفاق هرگز پای مجازیمو در خبرگزاری ایسنا نگذاشته بودم. کم‌کم تا امروز با این صفحه خو گرفتم خیلی هم ناراست نیستید. ولی واقعیت اینه که اغلب مردم دیگه اعتمادی به خبرگزاریهای داخلی ندارند و ناامید از صداقت و استقلال فکری شما هستند. موضوع اینه.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۱۹

اگر اعتماد به خبرگزاری و رسانه به وجود بیاد نه با بستن و یا به زور انتقال دادن به این رسانه ها بلکه با اعتماد به اینکه خبر نشر شده زیر سایه شرف خبرنگار، سردبیر و خبرگزاری در جهت اطلاع رسانی نه با هدف جهت دهی افکار ، در این صورت ملت متفکر ایران هم حتی ترجیح میدهند که همگی روزنامه چاپی خبرگزاری ها را بخوانند. خواننده: ایسنا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۲۱

بد است .وصلش کنید دیگه بابا .بخدا مدیون همه ما بیگناهان میشین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۲۹

مدیون!؟ برو بابا خدا روزیتو جای دیگه بده... مدیون 😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۲۱

عجب

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۴۲

Best answer EVER! 😂👏🏻

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۲۲

چاقو هم دیگه تولید نکنین چون دستتونو میبره.... واقعا که

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۲۳

این چه سوالیه دیگه؟ خیلی از کاربرای ایسنا کامنت گذاشتن که آیندشون رو از دست دادن با از دست دادن موقعیت های شغلی و درسی به خاطر قطع بودن اینترنت..این خسارت هارو با پول و غیره هم نمیشه برگردوند. من ضربه ای ندیدم تو این چند روز ولی واقعا فکر حال قربانی های بی رحمی مسئولین راحتم نمیذاره... لطفا ثبت کنید ایسنایی های عزیز و پیگیر..

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۲۴

یکی نیست به اینا بگه به پیر به پیغمبر اینترنت این چهارتا سایت و اپلیکیشن مثل اینستاگرام و واتساپ و اسنپ نیستش. کار تصمیم گیرانی که اینترنت رو قطع کردن از اشراری که مغازه‌ها رو اتش زدن بیشتر نباشه کمتر هم نیست.(به همان میزان هم ضرر مالی زدن و هم امنیت و آرامش و از بین بردن) فضای مجازی با فضای واقعی هیچ تفاوتی نداره. بستن هر یک سایت یعنی بستن یک مغازه. الان هزاران مغازه بسته شده. حالا کی هست که این چیزا رو بهشون بگه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۱

آفرین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۲

خیلی خوب گفتن. آشوبگرها به کسب و کار عده ای آسیب زدند. قطع اینترنت به مراتب بیشتر ضربه به کسب و کار مردم زد. تصمیم گیرنده ها مرفهین بی دردی هستن که نمیفهمن تعطیل کردن کسب و کار مردم برای چند روز هم زندگیشونو مختل می کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۲۷

این یعنی چی؟ یعنی اینم مثل تمام مشکلات دیگه توجیهه کنیم قطع اینترنت خوب است؟؟؟ ایسنا این ها از تو بعیده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۲۸

خاموشی اینترنت خیلی از کارهای مهم را خوابانده دانشجویان استادان کارهای خدماتی درمانی حالا که نبض زندگی بسته به اینترنت است آنرا دریغ میکنیذ

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۳۰

سلام ببخشید چیزی که عیان است چه لازم به بیان است اینا فیلمم نمیگرفتن دیگه کسی که نمیدونه باید از تو غار اومده باشه.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۳۴

اخه چرا نمیاید بگید که بزرگترین جستجو گر دنیا به روی ماهت بسته شده یکم بفکر دانشجوهایی باشید که دنبال مقاله های روز دنیا هستن این چه وضعیه اخه چرا باید همش. به عقب برگردیم .الان واقعا شرایط کاری و درسی مردم مختل شده.کاش همه جوانب رو میسنجیدن و کاری رو میکردن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۳۸

این چه سوالیه ،بابا بعضی ها دارن با اینترنت نون در می یارن.مثل این میمونه بگیم مسافرکشی بد است یا خوب.شکمتون سیره.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۳۹

اگر ناخواسته باشد هیچ فرقی با دزدی ندارد.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۳۹

۵ روزه که داریم التماس می‌کنیم که از کار و زندگی افتادیم. طفلک طفیلی قفیلی‌ها دلشون سوخته هر کی یه حرفی زده، به زودی، مناطق امن، در آینده‌ی نزدیک، در چند روز آینده! اما اون که دستور قطع رو داده تره هم خرد نکرده برامون

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۴۴

بسیار عالی و زیبا بود

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۵۰

یا خدا...نظر اینو!؟!؟ دقیقا چیش زیبا بود؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۱

چی زدی برادر من؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۴۷

الانه که صدا و سیما گزارش پخش میکنه از مردم والا قطعی اینترنت خیلی هم خوبه، باعث شده گرونی از بین بره مردم با هم مهربون تر شدن فساد کامل ریشه کن شده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۵

پخش شد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۴۸

میشه لطفا تموم کنید این عقب ماندگی ها رو ما در عصر مدرن زندگی میکنیم نه در در عقب ماندگی های عهد قجر😐 بیخود نیست ک از جهان سومی بودن خارج نمیشیم به خاطد این مطالب مسخره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۲

در دوره قاجار تکنولوژی های مدرن آن زمان از جمله تلفن ،تلگراف و عکاسی با فاصله کمی از پیدایش در غرب وارد کشور شدند

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۹

اونی که به ما میگه جهان سوم بیشتر از سه بلد نیست بشمره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۴:۲۴

جهان سوم؟؟ داداش اونی ک ما رو جهان سوم خطاب کرده تا ۳ بیشتر بلد نبوده بشماره 😏

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۵۱

خاموشي اينترنت خيلي خوب است .اصلا بايد تكنولوژي را كلا از بين ببريم . تكنولوژي ما را از طبيعي زندگي كردن دور كرده . قبلا مردم ميرفتن از جنگل هيزم مياوردن شومينه را روشن ميكردند ولي الان شير گاز را باز ميكنند و با بخاري گرم ميشوند . اين تكنولوژي باعث شده تحرك ما كم شده و مريض و تنبل و ضعيف شده ايم . قبل از اختراع لامپ توسط دشمن بشريت يعني اديسون جنايتكار همه ي مردم ساعت 8 شب ميخوابيدن . الان چي ؟ الان شب ها هم مثل روز روشن است و مردم ساعت 12 شب ميخوابن . اين باعث شده ما مثل قبل سحرخيز نباشيم . اين همه اتومبيل هوا را آلوده كرده . بايد اتومبيل ها را جمع كنيم و از اسب ها و قاطر ها استفاده كنيم . همين تلفن و موبايل بنيان خانواده ها را از بين برده . قبلا دلت براي كسي تنگ ميشد بايد ميرفتي حضوري ميديديش . ولي الان با يه اس ام اس جوياي احوالاتش ميشي . اين خودش رفاقت ها و صله ي رحم را از بين برده . ديگه همه از راه دور با هم فاميلن . شما تا قبل از اختراع فندك و كبريت ميدوني چند در صد جوان ها سيگاري بودند . زمان قديم كه بايد با چخماق آتش روشن ميكرديم كسي سيگاري نبود كه . اول از ذره بين براي روشن كردن سيگار استفاده ميكردند . اونم فقط روزها ميشد . بعدش كه كبريت اومد همه سيگاري شدن . جمع كنيد اين تكنولوژي را . واي از دست تلوزيون . امان از اينترنت . ما را بدبخت كردند . همه چيز را از بين بردند . خدايا مرگ بدي بهتر از اين زندگيه . بابا آخه چرا اينقدر تكنولوژي زياد شده . حتي كوروش كبير هم مثل ما راحت و تنبل نبود . حضرت سليمان هم با اون عظمت و دم و دستگاه با عظمت پادشاهي و سلطنتش اينترنت نداشت ولي ما داريم . چرا ما اين همه امكانات داريم آخه . چرا هر كدوم از ما الان از پادشاه هاي قديم هم بايد بيشتر امكانات داشته باشيم . كدوم پادشاهي تو تابستون ميتونست يخ به چشم ببينه . ولي ما همه يخچال داريم . كدوم پادشاه پيتزا خورده . كدومشون بستني خورده . كدومشون سوار هواپيما شده به جز سليمان كه قالي پرنده داشته . خدايا مبادا كه گدا معتبر شود . كه گر گدا معتبر شود زخدا بي خبر شود . بگير اين امكاناتو از ما . اينا ما رو از تو دور كرده . خدايا چرا بنده هاتو انقدر عذاب ميدي آخه . يه دفعه ما رو بكش خلاص . عزيزان تكنولوژي خيلي خوبه ولي اين ما هستيم كه بد ازش استفاده ميكنيم . اينترنت نعمت خداوند است .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۴۵

اگر اینایی که میگی واقعا بهش معتقدی، پس الان اینجا چیکار میکنی؟؟ 🤔

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۴۶

شما پاشو وسایلتو جم کن برو تو دشت لوت چادر بزن تا اخر عمر عبادت کن! لطفا واسه بقیه ما نه دعا کن نه حتی توی ذهنت تصمیم بگیر!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۶

بسیار عالی بود ، متاسفانه بعضی از هم وطنان متوجه کنایه های شما نشدند و به قول قدیمی ها دو زاری شون نیفتاد.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۶

دوستانی که‌کامنت گذاشتین جدا متوجه نشدین که داره کنایه میزنه؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۹

داری مسخره بازی در میاری دیگه؟ مطمئن باشم؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۲

من حوصله نداشتم بخونم نانت رو ولی باهات موافقم خخخ

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۹

یعنی واقعا شما دو نفری ک به مطالب ایشون همچین جوابی دادین متوجه نشدین ک داره تیکه میندازه؟؟!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۳

من نمیدونم اینو به شوخی نوشتی یا جدی ولی به هر حال خدا خیرت بده کلی خندیدم🤣🤣🤣🤣

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۵

خیلی خندیدم🤣🤣🤣🤣🤣 قشنگ با همون لحنی که نوشتی خوندم کنایه عالی بود

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۱

دادا چی زدی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۰۹

یعنی واقعا نفهمیدید اینارو به کنایه گفت؟!...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۴۴

دوستمون مزاح فرمودن. تیکه بودن حرفاش. اگه قشنگ تا آخر می خوندین متوجه می شدین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۵۵

بی نام و ... در عالم دیگه ای به سر میبرید؟ خدایی متوجه طنزش نشدید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۰۱

شما بفرما برو تو جنگل زندگی کن هیشکی جلوتو نگرفته

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۲۵

ایشون طنز فرموده دوستان چرا جدی گرفتید ://

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۵۹

اگه تکنولوژی بد بود شما الان با مرض وبا یا سفلیس مرده بودی و اینجا افاضات نمی فرمودی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۰:۳۹

به خداوندی خدا اگه یه نفر از ماها راضی بوده باشه که تو انقد خودتو اذیت کنی فکر کنی تایپ کنی ... الان که اینترنتی نیست دیگه یه لطفی کن از همین اینترنت ملی هم شما استفاده نکن واست خوب نیست بذار بقیه به زندگیشون برسن قربون دستت که مارو اگاه کردی ولی هیچکدوم از ما برای درس اخلاق گرفتن اینجا نیستیم کارامون مونده منتظریم نت وصل شه بریم به کارای عقب افتادمون برسیم ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۱:۰۸

شما برو توو دهه نیاندرتال زندگی کن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۲:۵۱

مرگ بر تكنولوژي مرگ بر اينترنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۳:۲۲

نظرت چیه اینترنت رو خاموش کنی بری دنبال هیزم گوشی یا سیستم رو بزاری کنار و نامه بنویسی از تاکسی استفاده نکنی و با شتر سفر بری یا میخوای بجای خرید گوشت از قصابی بری و شکار کنی و کباب کنی یا مثلا تو غار روی دیوار خاطراتت رو بنویس همه مثل شما از اینترنت استفاده نمیکنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۸:۰۰

اون قالیچه پرنده رو بده باهاش یه دور بزنیم!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۵۴

چ اینترنت خوب باشه چ بد باشه بازم آدمی ک ازش استفاده میکنه توش موثره. در هر صورت هیچ وقت پاک کردن صورت مسئله یا آسون کردن مسئله کمکی نمیکنه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۰۸

دقيقا يه جور تنبيه كه به مردم بگه اگه ميخوايد بعدا هم هيچوقت نت قطع نشه ديگه هيچوقت اعتراض نكنيد، اينم يه جور ديگه از ترساندن و فشار بر مردمه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۵۶

قطع اینترنت، یک تنبیه جمعی هست،‌ و مشروط کردن برقراری آن به ایجاد آرامش، یک زهرچشم گرفتن از ملت می‌باشد؛ به این تبیه ملی پایان دهید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۴۰

👍👍👍

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۸:۵۸

ایسنا جان تو موافق سانسور و محدویت آزادی برای مردمی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۰۵

حیف واقعا حیف که صدای ما به گوش هیچکس نمیرسه،هیچکس! مسئولی که فقط داره با کلمات صحبت میکنه و اصلا متوجه نیست که باقطع کردن اینترنت چه ضرر بزرگی به ما زده . نظام آموزش پرورش که هیچ چیز به ما آموزش نداد.خودمون با هزارنوع تلاش مختلف از یوتویوب و جاهای دیگه،کلی مباحث مختلف یادگرفتیم و وقتی کارمون شروع کرده که رونق بگیره یه مشت آدم به اصلاح مسئول فطعش میکنن.متاسفم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۵۱

واقعا منم همین طور خیلی متاسفم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۰۹

20 سال پیش نشریه های مختلف بادیدگاههای مختلف بودن، مردم هم بااینترنت آشنایی نداشتن. الان اینترنت برای خیلیا وسیله زندگی و درآمد شده.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۱۲

نگرانم که این قطعی چند روزه مقدمه ای برای تست واکنش جامعه به طرح اینترنت ملی باشد...امیدوارم که خاموش نمانیم حتی تو ایسنا...حتی با تایید نظراتی مانند این...چراکه مطمئن باش به این ترتیب همه ضرر می کنیم.یا حق

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۵۱

دقیقا نگرانی همینجاست... تبدیل شدن اینترنت به کالایی «لوکس» و متعلق به «اقشار» خاص.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۰۸

فکر نمیکنم که مسئولان اینقدر کوته فکر باشن که اگر باشن سخت در اشتباهن و عواقبش رو خواهند دید. مردم بزرگواری کردن تا الان سکوت کردن که مثلا جو کشور کاملا آرام بشه. ایسنا لطفا تایید کنید. چرا اینهمه سانسور؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۱۲

اگر هر روز نت وصل باشه و کار کنم آخر ماه یه تومن به زور شاید داشته باشم. هر روزی که نت قطعه چهل هزار تومن ضرره واس من و بچم. شکم بچه منو کی سیر می کنه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۵

خدا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۱۲

بدترین کاری که ما تونستن با کسب و کار نو پای ما بکنن که برای اون چندین میلیون خرج شده و تازه داشت پا می گرفت و بزرگ می شد قطع کردن اینترنت بود ... ما مخاطب هامون رو از گوگل و تلگرام می گرفتیم ... ولی الان همش دود شده.. چرا ... چون که کلا دیگه هیچ چیزی از اون نموده و همش رفته هوا...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۱۴

تمام مطالعات علمی، خرید های اینترنتی از پیج های اینستاگرام، ارتباطات با اقوام مقیم خارج از کشور، مشاهده ی ویدیو های علمی در یوتیوب، سرچ زدن مشکلات درسی در سایت های علمی، و هزاران مورد دیگر از زندگی روزمره محتل شده است. واقعا این مغالطه های خبر های موثق و این حرف ها پیش دانشجویانی که تمام زندگی شان مختل شده و حتی نمیتوانند اخبار مربوط به کنسلی یا تغییر تایم کلاس ها را اطلاع رسانی کنند بی منطق و بی اساس و پوچ است.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۱:۳۹

فقط دانشجو ها درک میکنند☹️

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۱۹

نمیخوان وصل کنن مگه؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۱

قطع شدن اینترنت خیلی خوب بوده، از وقتی قطع شده من ریزش موهام کمتر شده، پوستم شفاف تر شده . ماهی ۲ بار هم میتونم با پول اینترنت برم دور اروپا رو بگردم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۴۵

فك نميكني بجاي اينكه اينترنت قطع بشه بهتر باشه شما ازش استفاده نكني؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۰

عزیز واقعا واقعا متوجه نمیشی که ایشون با کنایه این کامنت رو نوشتن.؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۱

عزیز من ما کارمون اینترنتیه فروشگاهمون اینترنتیه 5 روزه بیکاریم کلا فلج شدیم , تو این وضع اقتصادی بیکارم شدیم , اعتراض هم نمیتونیم بکنیم , مگه ما چه گناهی داریم که باید انقد فشار بکشیم تو زندگی , آیا این ظلم به یه جوانی که بزور صاحب درآمد جزئی شده نیست؟ بخدا ظلم بزرگیه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۱

خواهرم خارج از کشور هست. چند روزی ازش خبری نداریم. مادرم مریض شده . ما چه گناهی کردیم اخه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۲

والا دوست نزدیک منم همینطور کل خوانواده ش اینجان هیچ خبری ازهم ندارن خواهرم هم خارج ازکشور ازدواج کرده بچه داره دلمون لک زده برا پنج دیقه ویدیو کال یکم فکرنمیکنن ملت توچه حالین اخه بی انصافا کلی ادم نونشونو ازهمین طریق درمیارن...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۳

ميشه وصلش كنيد؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۶

بله همین الان

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۳

احسنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۴

متاسفانه معتاد شدیم .معتاد به اینترنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۵

شما خودت ترک کن با ما‌ هم کاری نداشته باش!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۵۲

معتاد به اینترنت شمایید مردم دارن از این کار نون سفرشونو در میارن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۷

وصل کنید دیگ خماریم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۷

من هر بار وارد میشیم به امید اینکه خبری از رفع محدودیت ببینیم ولی ظاهرا همه دارن توجیه می کنن ! کسب و کارمون معطله !!! چرا کسی کاری نمی کنه !

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۲۵

تنبیه اینترنتی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۷

کاربرد اینترنت که فقط ارسال یا دریافت اخبار نیست. رسانه های ما ضعیف و غیرحرفه ای هستن . به همین دلیل فیک نیوز رایج شده .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۸

واقعا ناراحت کننده است مردم دارن از تظاهرات و آتش زدن مملکتشون فیلم و عکس میگیرن و پخش میکنن این افتخاره ؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۰

خیر، ایجاد چنین شرایطی که مردم رو وادار به اینکار کرده برای مسئولین باعث افتخاره.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۰

گیرم که شما درست بگی. بقیه ملت باید جواب بدن؟ زورتون به اونها نمیرسه بقیه را مجازات میکنید؟ این چه منطقیه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۵۸

این کاریه که تو همه‌ی دنیا مردم انجام می‌دن و به هیچ وجه هم ناراحت‌کننده نیست.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۸

ولمون کنین بابا خستمون کردین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۲۸

چرا باید برگردیم به دو سه دهه قبل مگه مسخره بازیه کل کارام با نرم افزار و اینترنته چجوری انجام بدم... خیلی سطح فکری پایینیه این طرز فکرا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۳۰

من خیلی کم از خونه بیرون‌میرم کل کارهامو از طریق نت انجام‌میدم و قطعی نت باعث شده از خونه بیرون برم و کلی خرج های اضافی داشته باشم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۳۰

وصلش کنید خدا وکیلی دارم روزی ۵ میلیون ضرر میدم سر این اینترنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۳:۰۷

😂 😐

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۳۱

همه کامنتای تایید شده از مقاله یا کسب و کاره اما یه مساله خیلی مهم‌تر هویت گرفتنه. اینترنت یه فضای گل و گشاد درست کرده که آدما با سلیقه و نگاهای متفاوت جمع شن و همدیگه رو بشناسن و به زندگی خودشون معنا بدن. اینترنت برای من خود زندگی کردن بودن بخاطر منابعی که شناخته بودم یا آدمایی که باهاشون در ارتباط بودم. این چند روز انگار مرده‌ی متحرک بودم. تقریبا تموم شدم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۳۹

من دانشجوام کلا از کارام عقب موندم چه وضعیه آخه.مگه اینترنت فقط تلگرام و اینستاگرام هست؟بابا من کلی ایمیل قرار بوده بفرستم.بیچارمون کردین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۸:۵۸

منم همینطور ://///

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۴۶

تیتر هم اشتباهه.. بد است یا بدتر.. بیکار شدیم رفت..

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۴۶

به والله قسم قطع کردن اینترنت بیش از زمانی که مورد نیاز است ظلم به این مردمه. اگه امنیت برقرار شده ادامه ی قطعی دلیل موجهی نداره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۷

نصف روزتو کفتر بازی میکنی نصفشو تو اینترنتی انسانی مثل شما رو باید به عنوان مصالح ساختمانی استفاده کرد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۴:۴۰

داداش شما ببند بازش نکن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۴۸

وصلش نکنید لطفاً. اینجوری بیشتر اعضای خانواده رو می بینیم. به خدا همش شره این اینترنت.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۶

میتونی تو کانکت نشی😏🙄

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۱۵

تو استفاده نکن دلیل نمیشه چون تو نمی خوای قطعش کنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۴۹

متاسفانه تو ایران اینترنت به گمان خیلی ها یعنی سرگرمی و بازی و چت و این کارهای تفریح گونه. اما حقیقت اینترنت یک بستر علمی ژرف است که موجب تعالی علم جامعه ی علمی و نخبگان کشور می شود. اینجانب کاندیدای دکتری تخصصی هستم و از روز پنجشنبه عصر که اینترنتم قطع شده هیچگونه تحقیق و مطالعه ی مقاله ای نتوانستم داشته باشم. از این وضعیت متاثر هستم. امیدوارم اینترنت زودتر وصل شود و اغتشاشگران وابسته به عربستان و اسراییل و امریکا هرچه سریعتر اعدام شوند.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۳

دقیقا. حتی سایت های ایرانی که میشه ازشون مقاله دانلود کرد هم در دسترس نیستن! دانشجو هارو فلج کردن به کل‌.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۵۰

مخاطب صحبت های ایشون فقط بخش رسانه و شبکه های اجتماعی بود درصورتی که امر مهم، خوابیدن هزاران چه بسا میلیونها شغل و عقب افتادگی علمی ست که نبود اینترنت باعث آن میشود

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۵۱

وصل کنید اون لامصبو

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۵۲

من یه فروشگاه اینترنتی دارم که تا امروز که چهارشنبه ست، چهار روزه کسب و کارم تعطیله. الانم سر برج شده و موعد اجاره خونه و قسط و قبض و هزارتا بدبختی.. همونقدر که آتیش زدن یه بانک یا مغازه مضره، قطعی اینترنت هم به همون اندازه به هرکسی که کسب و کار اینترنتی داره ضرر وارد میکنه.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۵

همین رو بگو.. فکر کردن فقط بانک ها یا دانشجوها یا خبرگزاری ها نیاز به اینترنت دارن. به خدا ماها فروش مون از طریق اینستاگرام بود. الان چند روزه تولیدی های پوشاکی که باهاشون کار میکردیم دیگه تولید رو متوقف کردن و کلی متضرر شدن. همه ما داشتیم جون میکندیم تا زندگی مونو به هر نحوی بگذرونیم کاش بفهمن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۵۲

من دارم بیکار میشم گور بابای اخبار جعلی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۵۴

روزنامه نگارها که اینترنتشون وصل بود چرا اینطوری نوشتید؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۵۶

مردم هدف از انتشار این گونه خبرها فقط برای گرفتن کامنت های کاربران هستش که رتبشون‌ رو در گوگل ارتقا ببخشن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۵۶

دستتان درد نکنه چقدر ارامش گرفتم تو رو خدا واتساپ و اینستگرام کامل قطع و جمع ش کنید زندگیم با اینها فلج شد.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۱۵

شما توانِ کنترل خودت رو نداری نباید تاوانش رو بقیه بدن که.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۸

تو استفاده نکن، با بقیه چیکار داری؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۶

نظرت چیه یکم رو ارادت و کنترل نفست کار کنی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۹

دلیل نمیشه چون شما بی اراده ای کلا صورت مساله رو پاک کنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۹:۵۹

تو رو خدا وصل کنید. بیکار شدیم درامد نداریم :_(

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۳

تنها دلیلی که میام ایسنا و... اینه که ببینم اینترنت کی وصل میشه!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۳

اصلا میدونید با این قطع کردن روزانه چند میلیون دلار داره به کشور ضرر میزنه و از طرفی تو این اوضاع بیکاری کشور چند میلیون جوان دیگه بیکار شده؟ بخدا انصاف نیست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۴

با قطع کردن اینترنت راحت ۵۰% درصد مشاغل مشکل میخورن . 50%از نون خوردن میوفتن امیدوارم زود تر اینترنت رو وصل کنن چون همینطوری فشار زیادی رومون هست قطع اینترنت رو دیگه نمیشه تحمل کرد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۶

فقط دنياي رسانه و خبر متضرر شده؟ ما چي پس.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۹:۵۸

من کشاورزم، مشکل من هم هواشناسی هست، من در عجبم چه طور یک هواشناسی که خارج از کشور هست اینقدر دقیق آب و هوای روستای دورافتاده ما رو پیش‌بینی می‌کرد ولی هواشناسی داخلی نمیتونه.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۸

اینترنت داخلی حتی یه سایت گزارش آب و هوا درست حسابی نداره. من تورلیدرم الان با یه گروه فرانسوی دارم تو ایران سفر میکنم. نیاز دارم به نقشه راه ها نیاز دارم به آپ هوا شناسی نیاز دارم به گوگل. بماند که باید هی توضیح بدم اگه تو ایران مشکلی نیست پس چرا اینترنت هنوز قطعه. معلومه حرفم باور نمیکنن وقتی میگم کشور امنیت داره.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۸

کاش یکم به فکر دانشجوها و محصل ها باشن کار ما یه هفته اس لنگ اینترنته و پروژمون عقب افتاده الان چه فرقی با کره شمالی داریم؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۹

الان ما از کی باید فریاد خواهی کنیم؟ چرا اینترنت رو وصل نمیکنید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۸

تا وقتی امثال شماها توو این مملکت هستن هر بلایی بیاد سرتون حقتونه مغزهای کوچک زنگ زده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۰۹

آغا هر شبکه اجتماعی که میخواین وصل کنید ولی اینستا گرام رو وصل نکنید. چقدر زندگی آدما به خاطر همین اینستا گرام به گند کشیده شده. هممون دیدم. حرفی نیست که صحت نداشته باشه. این حرف رو کسی میزنه که یه پیج 20kفالوئری داره. خلاصه که یه مقدار از این اینستا گرام بزنید بیرون و یه سر سوزن زندگی کنید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۲۸

آقای محترم شماهایی که واسه خوش گذرونی و چارتا کلیپ‌نگا کردن میری نصب نکن . ما فروش تولیدات مون از طریق اینستاگرامه‌ شما عضو نشو شما خودت اراده داره نرو عکس و فیلمی که به نظرت اشتباهه نبین خب

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۳

برای زندگی و سلایق بقیه تصمیم نگیرید... خودتون اینستاتون رو پاک کنید...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۱

واقعا گل گفتی زندگی دوست من بخاطر اینستاگرام از هم پاشید یه بچه دوساله دارن که تو اینستا گرام کلا خراب شد رفتارشون و به جدایی کشید برای تبلیغ شغل و کار میشه راهای دیگه رو امتحان کرد درکل اینستا از لحاظ اخلاقی خیلی ها رو به لجن کشیده.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۱

واقعا گل گفتی زندگی دوست من بخاطر اینستاگرام از هم پاشید یه بچه دوساله دارن که زنه تو اینستا گرام کلا خراب شد رفتارش و به جدایی کشید برای تبلیغ شغل و کار میشه راهای دیگه رو امتحان کرد درکل اینستا از لحاظ اخلاقی خیلی ها رو به لجن کشیده.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۷

بزرگوار شما به روانپزشک نیاز فوری دارین .بعد وصل اینترنت تو همون فالورات دنبال یه روانپزشک خوب باش .تو واسه خودتم خطرناکی چه برسه جامعه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۰

اون زندگی ای که قراره با اینستا از هم بپاشه همون از هم بپاشه بهتره، در ضمن شما مجبور نیستی نصب کنی، بقیه هم خودشون قوه تشخیص دارن که استفاده کنن یا نه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۴۵

آقا شما خودتو کنترل کن اینستا رو نصب نکن من بخشی از کارم با اینستاگرام هست و کلا رابطه من با مشتری هام با ایمیل و اینترنت هست بیزینسی مثل خدمات طراحی سه بعدی و چاپ سه بعدی بدون اینترنت فلج هست

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۰:۵۶

راست میگه به جاش توییتر رو باز کنید همه هم توش جمعیت هم خودتون هم دشمناتون دور هم جمع میشیم خوش میگذره. ولی خسارت کسایی که "20K" فالوور دارن رو باید بدید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۰

میگن قطع اینترنت خانواده هارو به هم نزدیکتر کرده.هشتادو پنج و نیم درصد طلاق کم شده و بیکاری به زیر نیم درصد رسیده.دخترها الگوهاشون و به ایرانی اسلامی تغییر دادن و همه باحجاب شدن و دیگه هیچ مردی از بیکاری معتاد نشده.همه قطع شدن ها و گرون شدن ها به نفعتون مردم این فقط یه گوشه از مزایای قطع اینترنت بود.برای قطع بقیه خدمات دولتی و خصوصی و اجتماعی و فرهنگی و....

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۱:۰۰

اره منم شنیدم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۱

الان دختر خاله من ترکیه هستش،خالم نگرانشه و نمیتونه باهاش ارتباط برقرار کنه؟ الان تنها راهش کبوتر نامه رسانه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۲

رک بگن وصل میکنن یا نه تکلیف مشخص بشه ، چشممون چپ شد از بس یه چشممون خیره مونده به گوشی تا نت وصل بشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۲

خیلیا کار و کاسبیشون اینترنتی بوده خوابیده! هر ساعتی که میگذره خیلی ضرر دارن میدن. واقعا تاسف آوره مردم براتون اهمیت ندارن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۳

ما جوانا چه دلخوشی داریم؟رباتیم مگه؟دلمون به اینترنت خوش بود اونم قطع کردن... بنزینو بکنن ۵ تومن اما اینترنتو وصل کنن کل زندگی مردم به اینترنت وصله...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۴

اقا وصل کنید این نت و بسه دیگه با اعصاب روان مردم بازی کردن و تموم کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۴

شما نت رو ببند در عوض توی مدت کوتاهی کمتر از یک ماه به اندازه همه کسانی که در این فضا شغلی برپا کردن شغل ایجاد کن بده بهشون تمام مقالات خارجی رو در کمتر از چند ساعت به دانشجویات برسون برای سرگرمی مردم اقدام کن و قبل از همه اینها اعتمادسازی کن ایا میتونی؟اگه نمیتونی و به این قطعی اصرار داری فکر نکنم انعکاس خوبی داشته باشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۵

آفرین 👌👌👌

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۲۱

من یه برنامه نویسم که فقط میتونم از منابع خارجی و یوتیوب سطح علمی خودمو بالا ببرم.مسولین خواهشا این کارو نکنید با ما.اینده کارو خراب تر از این نکنید،میگیم نت رو وصل کنید میگید که بانکا مشکلی ندارن بابا به قران بانک ها مشکل مانیستتتت هر ادم شاید هفته ای یک روز نیاز بانکی داشته باشه ولی من و خیلی ها حاضرن که نون شب نداشته باشن ولی به نت درسترسی داشته باشن..قطعی اینترنت نشونه عدم توانی دولت در اداره اونه ولا غییر..

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۲۵

فعلا یه هفته شرکت ما رو تعطیل کردن وقتی برای نوشتن اپ موبایل نیاز هست به سرورهای گوگل وصل بشیم و ارتباط قطعه ... دیگه باید رفت و مرد فقط. دوس داشتم بمونم اینجا و برای کشورم کار کنم ولی الان فقط دلم میخواد برم ازین ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۲۷

خب کاملا در شرایط شعب ابی طالب قرار گرفتیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۱۳

آره واقعا دست برادرا درد نکنه فضارو کاملا معنوی کردن....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۳۲

به هیچ وجه قطعی اینترنت قابل تحمل نیست. بنده زندگیم پیشرفتم اسایشم به وجود اینترنت بین المللی بستگی داره. و با شدت با هر گونه قطعی اینترنت مخالفم. و اگر این قطعی ادامه داشته باشه حاضرم امنیت و اسایشم برای رسوندن صدای اعتراضم به خطر بیفته. هر چه سریع تر تمامش کنید این دوران تاریکی رو.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۰

بستر اعتراض رو خوب اومدی.احتمالا کنار بستر سایر اعتراضات...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۳۲

داداش بستر اعتراض قانوني به قطع اينترنت كجاست؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۲۱

احسنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۴۲

میگن سه روز قبل باید به کمیسیون چی چی امنیت نامه بدین بعدا اگه با اعتراضمون موافقت کردند بریم شهربازی اعتراض کنیم🤐🤐🤐

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۴۴

بیاین از نفس کشیدن هم محروممون کنید خلاص.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۰:۵۹

اینترنت فقط مربوط به کار شما نیست که شما تعیین کنین اینترنت خوبه یا بده که!!!! ما دانشجوها همه کارمون با اینترنته همه تمرینا و پروژه هامونو با اینترنت سرچ میکنیم کلی از اطلاعات و اخبار و جزوه های کلاسو استادا با اینترنت انتقال میدن یه هفته س ما هیچ کاری نمیتونیم بکنیم من حتی به ایمیلم دسترسی ندارم. یه هفته س با اپلیکیشن زبانم نمیتونم کار کنم!!!!! از همه چیز زندگیم عقب افتادم!!!! خیلی از دوستا و هم کلاسی های من کارشون برنامه نویسیه وبرنامه نویسی بدون اینترنت فلجه!!! یه هفته س بیکار و خونه نشین شدن ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۱

دقیقا درست گفتین . ‌مخصوصا برنامه نویسی اندروید ک بدون اینترنت نمیشه لایبرری دانلود کرد و بدونه لایبرری نمیشه برنامه نویسی کرد ... کلا برنامه‌نویسای اندروید این هفته بیکار بودن واقعا تاسف میخورم ک‌این جا بدنیا اومدم ی اینترنت دلمون خوش بود !! مگه ایرانیا چقد تفریح دارن واقعا این کار جنایته

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۰۰

من نه درس میخونم نه از اینترنا پول درمیارم، فقط چهار صد کا فالور ناقابل دارم که واسشون مسخره بازی درمیارم دورهمی میخندیم، تنها حُسن قطعی اینترنت این بود که به کلیپ هام فکر کنم و یکم خلاقیتم رو بالاتر ببرم.چاکر شما اصغر دلقک

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۹

دمت گرم 😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۹

بازم به صداقت تو…!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۰۹

الان دو تا از برادر هام توی جاده فیروزکوه گیر افتادن و از ساعت ۴ تا الان که ۹ شب هست تو یه نقطه هستن گفتم عزیز چرا اومدین کاش اب و هوا رو چک میکردین،گفت خواهر جان مگه اینترنت داشتیم اینجور مادرم داره از نگرانی بال بال میزنه براشون حتی دیروز خودم میخواستم یه لوکیشن بفرستم برای خانواده ام که مطب دکتر رو پیدا کنه نمیتونستم اینا شاید مصادیق کوچیکی باشه و در مقابل کسب و کار مردم که کساد شده یا دانشجویان هیچ باشه ولی واسه ما مردم عادی دغدغه است

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۱۱

بزرگ نمایی نکنین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۳:۴۵

پاتو از رو سیم بر دار

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۱۲

این قسمت رو واقعا درست میگه : تقریبا دو سوم آدم‌های حاضر در این قضایا دوربین دستشان بود، نمی‌دانم این کار چه افتخاری دارد شما اگر کشورت را ناامن نشان دهی، فقیر، بی‌مبالات و بی‌تمدن نشان بدهی اسباب افتخار من ایرانی و تو ایرانی است؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۰

چه ربطی به ماها داره که فروشگاه اینترنتی دارین و زندگی مون از این راه میچرخه. به جای این کارا برن اوضاع رو درست کنن برن فرهنگ سازی کنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۲۳

با سلام. لطفا اینترنت را وصل نمایید. تمام

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۷

آقای قاضی زاده استاد مسلم رسانه به عنوان یک خبرنگار از پاسخ شما متاسفم و بیشتر برای ایسنا متاسفم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۰

چشم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۶

سلام، نمیشود، تمام

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۱

اینترنت رو وصل کنید زودتر. تهران

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۳۰

چشم ببخشید پام رو سیم بود الان برمیدارمش

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۸

اینترنت رو وصل کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۶

وصل شدن اینترنت هم مثل برداشتن فیلتر تلگرام به تاریخ پیوست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۵۹

خواهشن جوک نگین اینقد همینجوریش کل دنیا دارن به ما میخندن همه تو کل دنیا تو قرن 21 زندگی میکنن ما ایرانی ها بر عکسیم تو جهان سوم زندگی میکنیم ای خداااااااااااااااااا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۱۵

چی شده؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۵۳

سلام هر موجودی نیاز به نفس کشیدن داره قطع موقت هرچند برای کسانی که شاغل فضای مجازی بودند زیان داشت اما بلکل خالی از لطف نبود چند روزیه داریم نفس راحتی میکشیم و چند کلمه بیشتر دورهمی صحبت میکنیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۲۰

باشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۵:۳۷

خاموشی اینترنت بد است خیلی هم بد به اندازه فیر شدن از نظر مالی و اجتماعی و فرهنگی و علمی بد . غلط کردیم همین را میخواهید وصل کنید بابا غلط کردیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۰

الان خودتون رو راست گو میدونید دیگه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۳

یهو فردا صبح بیدار شی ببینی اینترنت وصله :) دو شبه دارم خوابشو میبینم کاشکی فردا صبح دیگه پاشونو از توی سیم اینترنت در کنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۳

مثل بچه ای که بهش میگن ساکت بشینی بهت شکلات میدیم والا تنبیه میشی الانم با مردم همین مارو کردن و شرطی کردن که تنبیه قطع اینترنته

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۵

بابا بیست و سی دست هرچی فیک نیوز رو‌ از پشت بسته

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۶

واقعا خجالت آوره این اوضاع

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۷

مصدق کجایی ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۸

مهد کودک رو اینطور اداره نمی کنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۸

گور ... اخبار وصلش کنین که به زندگیمون برسیم. ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۸

قطعا بعد فارغ التحصیلی هر جور شده از این مملکت میرم. تنها دلخوشیم همینه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۳۹

اینا یه جور زدن قطع کردن که بلد نیستن دوباره وصلش کنن حالا به روی خودشون نمیارن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۴۰

خوبی این شرایط این بود که فهمیدیم هیچ تفاوتی بین یک سرهنگ و وکیل نیست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۲:۲۹

بیکار شدم‌ دانشجوام. و تمام کارای دانشگاهی ام مونده. ایسنا هم پیامم رو نمیذاره. هنوز سوالم همونه: راه حل دیگه ای نبود؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۴۰

بابا وصلش کنید دیگه فقط هی وعده میدین....یه عده کسب و کارشون خوابیده یه عده مثه من بدبختم دانشجوان ارائه دارن و برای درست کردن پاورپوینت دقیقا به سایتایی نیاز داریم که همرو مسدود کردین...یا مثلا ما دانشجوهای پرستاری تو دوران کاراموزی پرونده هارو که میخونیم وقتی به چیزی برمیخوریم که نمیدونیم خب تو گوگل سرچ میکنیم ولی حالا چی؟!مگه میشه فقط به 4 تا سایت داخلی محدود بود که حتی همینام بیشترشون کپی از خارجیاست؟! از یه جنبه ی دیگم واقعا منو خیلی از همسالام داریم افسردگی میگیریم دیگه...وقتی نت بود میرفتیم 4 تا آهنگ از گروه مورد علاقمون دانلود میکردیم 4 تا خبر ازشون میخوندیم یکم تفریح میکردیم باهم حرف میزدیم ولی الان حتی اینارم نداریم....واقعا بی انصافین...از نظر اقتصادی روحی علمی و..... به مردم ضرر وارد کردین....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۴۰

من این قطعی اینترنت رو از چشم ... می‌بینم و از اینکه به این آقا رای دادم سخت پشیموتم. آقا غلط کردم غلط کلی مقاله مردم دست منه که باید داوری بشن کلی مقاله هست که خودم باید بخونم کلی کار دیگه که همه فقط و فقط با اینترنت انجام میشه ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۴۴

این فضا محیط را برای کار حرفه ای رسانه ممکن تر کرده ؟؟؟؟:/ انحصاری بودن از کی باعث کار حرفه ای می شه ؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۴۷

اصلاً مسئله کارهای علمی یا مسائل این چنینی نیست. من به عنوان یک شهروند حق دارم به اینترنت وصل بشم و اگر خواستم وقتم رو تلف کنم. کسی هم حق ندارد این رو از من بگیره ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۴۹

غار نشینی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۰

یکطرفه به قاضی رفتن بدور از فضای باز رسانه ای و بدون شنیدن صدای مخالف برنده شدن نیست ما مردم انقدر شعور داریم که بدانیم حق با کیه و اینکه شما جای ما فکر میکنید و تصمیم می‌گیرید توهین نیست؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۳

از خودم تعریف نمیکنم ولی خیلیارو میشناسم دارن تحقیقات خیلی سطح بالای علمی برای این مملکت انجام میدن به عنوان محقق و دانشجو.دسترسی به سایت های گیت هاب،ریسرچ گیت، مدیوم، یوتویوب و سایتهای دانشگاهای معتبر بین المللی پیش میبرن.برنامه هایی مثل پایتون برای هر پروژه نیاز به تغییر پکیج دارن شاید هرروز این کار داره انجام میشه و من مطمئنم تمام دانشجویان بخصوص گرایش های برق مکانیک هوش مصنوعی و... کاملا از لحاظ علمی فلج هستند و نمیتونن پروژه پیش ببرن. این قطعی اینترنت خیلی از مغزهارو فقط به خروج از ایران سوق میده. امیدوارم گوش شنوایی باشد و ببیند این درد و دل هارو.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۳

بابا عجب رویی دارین 😑

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۶

موقع انتخابات هم‌میرسه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۸

اینترنت خوبه، چون میتونم کارای دانشگاهمو انجام بدم😑😑

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۸

کلی هزینه کردیم اینترنت یک ماهه خریدیم چند روز دیگه هم همراه اول پیام میده زمان استفاده از بسته تموم شده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۱:۵۹

ما دانشجویان برای تمام پروژه ها و دریلفت فایل ها و مقالات نیاز به اینترنت داریم با قطع اینترنت ثابت کردن که قطعا توانایی کنترلش رو ندارن واقعا متاسفم که با این اوضاع هنوز میخواین اینترنت داخلی راه بندازین!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۰

الان تولیدکننده ای که نمیتونه یه سرچ ساده بکنه بفهمه دقیقا کالای رقیبش تو جهان چیه و چه کیفیتی داره؟؟ یا نتونه در مورد مواد و متریال های جدید اطلاعات بگیره بابد چه خاکی بر سر کنه و... کل تیم های تحقیق و توسعه تولیدی ها از کوچک تا بزرگان صنعت رفتن تو کما! دو دقیقم بزنید شبکه های غربی ببینید چه مانوری میدن رو این قطع اینترنت ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۲

بنظرم اگر اینترنت داخلی تقویت وتبلیع بشه از گوگل وبقیه بهتر ...اتفاقاخوب شد که قطع شد ..ان شالله داخلی توسط دولت پشتیبانی بشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۳:۵۶

ان شاالله با همین جهالت و نادانی و بیخبری به زندگیت ادامه بدی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۲

خدا شفاتون بده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۲

ملت عزیز اگر امروز برای قطعی اینترنت سکوت کنید و به خاطر ترس اعتراض نکنید فردا با کره شمالی شدن باید سر کنید اگر امروز به خاطر بنزین ۳ تومنی اعتراض نکنید فردا با بنزین ۱۰ تومنی سر و کار دارید اگر امروز برای فساد اعتراض نکنید فردا این فساد همه شما را بیکار خواهد کرد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۴

اولین باره که میام ایسنا اونم برا اینکه متوجه بشم نت وصل شده یا نه؛ مطمین باشید وصل بشه عمرا دیگه بیام

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۶

مثل بنزین. برای اون افرادی که وسیله ای برای کارشون بوده، نبود یا گران بودنش احساس میشه. خیلی که کارشون رو زمین مونده میفهمن. برای اونایی که همین جوری و برای اینکه معتاد بودن که فرقی نمیکنه. 10 روز دیگه بهشون میرسه میتونن جبران کنن. با این تصمیم سران سه قوه ضرر بزرگی به خیلی از افراد وارد شده و میشه. امیدوارم یکم از فهم و درک هممون بره بالا.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۶

این جمع نقیضینو کی میاد جمع کنه آخه؟! از یه طرف میگن اینترنت خوب نیست از طرفی تو اخبار دنبال دولت الکترونیک و رای گیری الکترونیک و تجارت الکترونیک و هزار تا کوفت و زهرمار الکترونیک هستن. شما صورت مساله رو پاک میکنید. وگرنه اگه سیاستها و کارهاتون پاک و شفاف باشه هر اتفاقی بیفته نیازی به سانسور و تنبیه الکترونیک و خفه کردن صدای مخالف ندارین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۷

اینترنت ملی یعنی مرگ تکنولوژی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۷

اینترنت حق مردمه چیزیم نیس ک بخوای فوایدش رو درمقابل ضررهاش قراربدی چون درمقابل هرضررصد سود داره چرا مثل انسانهای قرن ۱۵ و ۱۶ برخورد میکنید راحت قطعش کردین چرا وصل کردنش انقد سخته براتون بخدا اسم کره شمالی بد دررفته ایران بدتره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۷

اینترنت حق مردمه چیزیم نیس ک بخوای فوایدش رو درمقابل ضررهاش قراربدی چون درمقابل هرضررصد سود داره چرا مثل انسانهای قرن ۱۵ و ۱۶ برخورد میکنید راحت قطعش کردین چرا وصل کردنش انقد سخته براتون ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۰۸

بخدا کارمون مختل شده چه وضعشه چرا باید تو این شرایط یه همچین خبری نشر داده بشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۰

خب دیگه برام مشخص شما خبرگذاریهای داخلی به هیچ دردی نمیخورید یک دونه از نظرات منو نذاشتید همون بهتر که هیچوقت بهتون اعتماد نکردم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۲

وصلش كنيد مسخره ها

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۳

آقا این ... ۶۰ تومن از من پول گرفته دو روزه میگه به دلیل حجم بالای درخواستها اطلاع میدیم یعنی چی دوروزه نمیتونم کارت به کارت کنم عجب کلاهبرداریه اگه نمیتونی تو این شرایط خدمات بدی واسه چی پول میگیری یکی رسیدگی کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۵

مگه اعتماد بزور هم ممکن میشه!؟ شما خودتون باعث شدین دیگه به رسانه هاتون اعتمادی نداشته باشیم. برادر من اینترنت مثل تلویزیون و یخچال و ماشین و ... جزیی از ملزومات زندگی شده. جوری حکمرانی کنید که مردمتون بهتون اعتماد داشته باشن و حامی سیاستهاتون باشن نه اینکه محدودشون کنید و ازشون اعتماد رو گدایی کنین.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۸

اینجوری هر اراجیفی بخواین می تونید تحویل مردم بدید با سرعت هر چه تمام تر داریم به کره شمالی نزدیک میشیم اما کور خوندید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۸

به نظر می‌رسد کسی فلج شدن کار و زندگی ملت در اثر قطع شدن اینترنت را جدی نمی‌گیرد و این همه مشکلات پیش آمده برای کسی اهمیتی ندارد.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۱۹

لعنت بر شما

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۰

نکنه کلا نمیخوان وصلش کنن؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۱

کاری نکنید ناسا و ایلان ماسک و ماهوارهای استرلینگ دست به کار بشن و اینترنت ملت رو وصل کنن ..اینجوری خوب نمیشه ها

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۲

حس خفگی دارم تنها دلخوشی ما تو ایران اینترنت بود وصلش کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۳

از تابو بودن فیلترینگ تلگرام توی دعواهای انتخاباتی رسیدیم به اینکه کل اینترنت خوب یا بد! عجب مملکت عجیبی داریم!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۴

دور کشور حصار بکشین خودتونو راحت کنین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۵

میخوای مارو به ۱۰ سال قبل نبرید بجای پیشرفت اینم قطع کردید نمی تونیم دوتا کار پژوهشی دانشگاه رو از سایت های خارجی بگیریم نمیشه دور خودمونو دیوار بکشیم که...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۵

عجب بابا عجب !!! الان بحث اخبار های فیک و فیلم‌ گرفتن مردم نیست بحث اینه که کلی از کسب و کار های اینترنتی تعطیل شده ... بحث اینه که الان اونی که داشته از این راه نون بچه شو میداده الان باید چه غلطی بکنه ؟!! بعد شما تو فکر اینی که کی کجا فیلم‌گرفته یا اخبار فیک میرسه به مردم ؟! ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۵

این مقاله مثل اینه که یک نفر ماشینش آتیش بگیره بعد یه بابایی پیدا بشه و بهش بگه خوب شد آتیش گرفت، عوضش مثل قدیما پیاده روی میکنی و برای سلامتیت بهتره😄 خدا خیرتون بده... اینترنت قطع شده بعد شما درباره فواید نبود اینترنت میگی...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۶

یه سوال مسخره دیگه.مثل این میمونه که بگن علم بهتر است یا ثروت .که بچه بودیم مارو گول زده بودن که علم موندگاره و از این جور حرفا ولی بزرگ که شدیم فهمیدیم برای بدست آوردن علم باید پول بدی و اگه پولدار باشی علم معنایی نداره.مردم ما بچه نیستن که فواید و مضرات نت رو ندونن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۷

آقایون ایسنا شما به بالاسری ها منتقل کنین که این عصبانیت مردم با عصبانیت از افزایش قیمت بنزین جمع میشه و اوضاع بدتر میشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۷

آره فضا کاملا مساعده برای روایتهای یکطرفه و کانالیزه شده از اخبار

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۸

خوبه دیگه الا که اینترنت قطع شده، به جای فیک نیوز اینترنت میتونیم فیک نیوز رسانه های داخلی رو دنبال کنیم _ممنون ایسنا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۸

نتو وصل کن اقا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۹

ما زندگیمون خیلی سخته و هیچ آشنا و فامیلی نداریم از صبح تا عصر عین چی کار میکنیم شب میایم خونه یه ذره پیجای اینستا رو میبینیم دلمون باز میشه واقعا این حق الناسه. یه ذره فکر کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۹

منکه رو در و دیوار اتاقم نقاشی کشیدم شاید ایندگان کشف کنند از وجود بدبخت هایی مث ما مطلع شوند

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۰

خداوکیلی صدتومن میدم وصل کنید این نامصب رو

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۱

من چند روز است می خواهم دنبال مقاله برای پایان نامه هستم واقعا چه گناهی کردم که تو این کشور زندگی میکنم؟ من اعتراضی ندارم نسبت به چیزی ولی واقعا این کار درستی نیست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۴

جون مادرتون بگین وصلش کنن 😐😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۴

قطع کردن اینترنت فیلمی بود برای فراموشی گرانی بنزین لامصب چه اتاق فکری دارین 😂😂😂 برای ۱۳مین باره کامنت میزارم اما سانسورچی تایید نمیکنه 🤣😂 عجب آزادی داریم ما ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۵

به قول خودشون که تعداد "اشرار" بسیار ناچیز است و همه شهرا به آرامش رسیدن. پس اینترنت رو برای 80 میلیون قطع کردن که یه تعداد "ناچیز" به اهدافشون نرسن؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۶

کی مُرده؟😶

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۶

بسیار درست فرمودید اما .......

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۶

اینترنت چیه بریم تو غار زندگی کنیم ...برگردیم به گذشته زمان تارزان خوبه ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۷

تیتر بعدی اختلاس خوب است یا خوب تر ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۷

اینترنت دیگر هرگز وصل نخواهد شد زنده باد کره شمالی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۹:۵۷

خدا کنه وصل نشه زندگی من که با این تلگرام و اینستاگرام از بین رفت بلکه زندگی بقیه سر جاش بمونه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۸

قطعی اینترنت فاجعه ملی هست.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۳۹

از وقتی‌اینترنت قطع شده زندگی‌من خیلییییی خووب شده خیلیییی لعنت به پیشرفت مرگ بر تکنولوژی‌ مرگ بر قرن ۲۱‌ مرگ بر اینترنت مرگ بر کل دنیا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۰

من خیلی راضیم از قطعی اینترنت. از وقتی نت قطع شده پدر مادرم رو میرم می بینم!! به زودی گزارش مردمی بیست و سی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۱

بنظر من بجای اینکه به این فکر باشید که کشور را ناامن نشان دهند به این فکر باشید این اتفاق ها دوباره نیوفتند این حرف که دولت حق مردم را ادا نکرده را بگویید از بین تمام لذت های جهان در ایران فقط اینترنت باقیست ایا فقط مردم باید به فکر باشند مسولین چه پس بنده از این وضع اصلا راضی نیستم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۲

سلام میخواستم با مسئولین چند کلمه حرف حساب بزنم🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😡

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۳

اين روزا همش ياد كره شمالي ميفتم خدا نكنه مثل اونا بشيم اونوقت زندگي معني نداره ديگه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۴

خب نت وصل شه فيلمارو ميفرستن دوباره😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۴

در گذشته دوربینی نبوده که از شما عکس بگیرد و مانند فیلسوفان نگاه کنید پس لطفا بجای شعار نقاشی را بیاورید و نامه سرگشاده خود را بنویسید التماس تفکر

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۴۷

بعضی ها میان اینجا نظر میزارن که بنزین رو کنید پنج تومن ولی نت رو ازاد کنید نمیشه بنزین رو رایگان کنن نت رو درش رو گل بگیرن ؟برادر و خواهر گرامی از این نظرها نزار هم اینترنت باید وصل شه هم باید فیلترینگش برداشته شه هم باید درامد حاصل از گرانی بنزین سر ماه و به موقع پرداخت شه که نکته اخر رقم دقیق نداره و هر ماه باید بیشتر پرداخت شه کمی تامل کنید عزیزان

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۰

آقا جون مادرتون وصل کنید. مردم غلط کردن اعتراض کردن. اصلا پنج برابر کنید بنزین رو. با خر رفت و آمد میکنیم از این به بعد. فقط این اینترنت رو بهمون برگردونید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۰

قطع اینترنت فقط بخاطر صلاح کشور بوده وبس لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرین و تراوشات ذهن بیمار و بیسوادتون توی یک رسانه جار نزنین. فقط بخاطر صلاح کشور از روی این سرمشق تا صبح بنویس.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۵

تو رو خدا خجالت بکشید با این حرفها نمک به زخم مردم بویژه دانشجوهایی که آیندا و زندگیشون بسته به ارتباط از بستر اینترنت هست نپاشید، این هفته آزمونهای تافل و جی ار ای بدلیل قطع اینترنت برگزار نشد، آخه این دانشجوهای بیچاره چه بکنند که اینطور دارید آینده شون رو با این تصمیمات خراب میکنید..

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۵

اینترنت آزاد از اولین حقوق بشر هست که در خیلی از کشورها نادیده گرفته میشود

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۵

اینترنت رو روصل کنید کار داریم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۸

شما اصل موضوع رو فراموش کردین عزیزم. سی سال قبلی که ازش حرف میزنین خانواده ها اونقدر در رفاه بودن که اکثر خانوارها بالای پنج نفر بودن. الان شکممون اینقد گرسنه هست که نه میشه ازدواج کرد نه میشه بچه دار شد. تفریح و زندگی هم تعطیله، شکما هم خالی. الان تقریبا مرگ بهتر از زنده بودنه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۲:۵۹

دوست من دانشجوی مجازی دانشگاه امیرکبیره پس دانشجویان مجزی که شهریه پرداخت کردن چی میشه ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۰

ترو خداااااااااا این لعنتی رو وصل کنین من جای همه غلط کردم جون هرکی دوست دارین وصلش کنین این نظر منو منتشر کن تا حداقل آروم شم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۴:۱۹

نظر شما برای خود شما باشه خودتو جای بقیه نزار.کاش میمردم و بین ادمایی چون شما به دنیا نمیومدم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۰

همین کم مونده بگن اینترنت رو قطع کردیم یکم خاطره بازی کنیم برگردیم به ایام قدیم چه قدر همه خوش بودیم کنار هم دیوونه خونه س بابا رسماً

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۰

همین کم مونده بگن اینترنت رو قطع کردیم یکم خاطره بازی کنیم برگردیم به ایام قدیم چه قدر همه خوش بودیم کنار هم دیوونه خونه س بابا رسماً

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۴

اینترنت بین المللی بخوره تو سرمون حداقل یه موتور جستجوی داخلی معرفی میکردن. واسه باز کردن سایت بانک مسکن رفتم شعبه آدرس سایت رو از روی بروشور داخل بانک برداشتم

avatar

به خدا از همه کارامون وا موندیم.من خودم زنده ام نفس میکشم ولی درامد ندارم چرا؟چون اینترنت قطعه.پس بهتره بمیرم در صورت نبود اینترنت چون پول ندارم نون شبمو درارم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۶

تو بازی شطرنج اگه موقعیت بدی به حریفت حمله میکنه وقتی تشخیص نمیدی عواقب رو مقصری و هر حرکت بعدت برای جبران خسارتی که حریفت بهت میزنه و هی سربازت می میره سربازت می میره...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۷

خیلی خوبه اینترنت قطعه راننده های استیجاری اداره مون هم بنزین ندا ن نشستیم تو اداره نه میتونم بریم کارشناسی چون نقشه های گوگل باز نمیشن پیشبینی هم واسه سوخت خودروهای پاترول استیجاری نشده صبح تا عصر میشینیم تو اداره با همکارها صحبت میکنیم، قبلا کمتر وقت اختلاط و گپ با همکاران داشتیم همش میرفتیم بیرون کارشناسی واسه کار ارباب رجوع،

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۷

رسانه چیه آخه! ما دانشجوییم...کلی کار تحقیقاتی داریم...دلشون خوشه اینا هم...وعده کی رو میدید؟ خب وصل کنید دیگه!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۸

بدون شک خیلی زود راهی پیدا میشه که به راحتی به نت جهانی متصل بشیم و کسی نتونه آزادی ملت رو سلب کنه.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۹

واقعا این سواله که می‌پرسید خوب معلومه الان بدون اینترنت خیلی از کارت خوابیده نمیشه یه ایمیل ساده زد مواد اولیه لازم دارم بیارم از اونور الان نمی‌دونیم کجا رسیده میدید ما میرسه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۹

با قطع اینترنت ما دیگه کارمون از ونزوئلا گذشته و به سمت کره شمالی شدن رفتیم...فقط دو تا بمب هسته‌ای می خواییم تا بشیم کره‌ی شمالی... سلام بر پیونگ یانگ!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۰

تشخیص فیک و اصلی بودن خبر با مردمه بزور و سانسور کسی خبر بخواد بخورد مردم بده از فیک فیک تره . اعتماد سازی شفاف سازی کنید باور خبر رو بسپارین به مخاطب

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۰

یه چیزی .الان دیگه دارین زیرساخت ها رو تست میکنین دیگه؟ با هدف راه اندازی کامل اینترنت ملی . بحث دسترسی ها و وی پی ان طبقه بندی شده و ..و .. و الان واقعا این قطعی هیچ توجیهی جز این نداره وگرنه مملکت که آروم شده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۲

با این تیتر یاد جمله-ای افتادم:"به عقب بر نمیگردیم".😜 کاش بجای قطع اینترنت, قطع دروغ داشتیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۳

میگن اعتراض به جاست این همه آدم تو پیج خبرگزاری هاتون اعتراض کردن پس چرا رسیدگی نمیشه؟ آخه یه حرفی بزنید که سرانجام داشته باشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۴

من به عنوان یک صادر کننده فقط میتونم برای این سیاست تاسف بخورم. برای ارسال قراردادها، اسناد و مدارک و گواهینامه های مربوط به محموله های صادراتی هیچ راهی وجود نداره و تمامی زحمات من به خاطر این مسائل داره زیر سوال میره و این مساله برای تجار کشورهای مقصد جای ابهام و تعجب داره. پاک کردن صورت مساله بچگانه ترین اقدام مسئولینه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۵

بنزینو بکنید بیست تومن ولی نتو وصل کنید من دارم دیوونه میشم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۶

لطفا خواهشا این نظرو‌ بزار ثبت شه قطع کردن اینترنت نفرت رو داره بیشتر میکنه این به صلاح هیچکس نیست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۷

اداره كردن كشور كار واقعا سختيه وقتي امنيت جاني و مالي نباشه كار و درامدي وجود نداره اصفهان خيلي از بانك ها ، مترو ، درخت ها ، خيابون ها از بين رفتن 😔 من كارم ديجيتال ماركتينگ هست و مثل همه شما روزانه دارم ضرر زيادي ميدم ولي خودتون رو بزاريد جاي شوراي امنيت يه كشور شما چه ميكرديد براي حفظ امنيت مردم كشورتون ؟؟ چطوري جلوي نشر اخبار منفي و شايعات رو ميگرفتيد توي شرايطي كه شبكه هاي مختلف تشنه شنيدن و بزرگنمايي اخبار داخل ايران هستن ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۸

با قطع اینترنت ، گوشی ها اپدیت نمیشن ، تعمیر کارای گوشی مغازشون تخته میشه ، معاملات انلاین بسته میشه ، بارنامه و کد اجناس ارسالی از کشور های همسایه رهگیری نمیشه ، از علم و پیشرفت کشورهای دیگه بی خبر میشیم ، خلاصه بگم به صد سال قبل عقب نشینی میکنیم

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۱:۲۰

چرا باید گوشی اپدیت بشه؟ بدون اینترنت رسماً گوشی کارایی ندارن گوشی هوشمند در حد ایفون ۱۱ میشه در حد 1100

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۸

جواب شما خاموشی است

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۱۹

مگه نمیگید کشور ارومه چرا نت وصل نمیشه خداااااااااااااا؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۰

عجب....!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۰

خجالت بكشيد كارهاي دانشجويي لنگ موندن... مردم كار و زندگي دارن ...نون مردم رو اجر كرديد... مردم عادي مثل اقازاده هاي ... اختلاس گر نيستن كه ميليارد ميليارد بي حساب پول پارو كنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۱

مملکتی که از بیخ و بن ورشکسته هست بذارید اینترنت هم قطع باشه ....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۱

احساس میکنم اومدم عصر مس و سنگ دارم تو معبد چغازنبیل دعا میکنم...:|

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۲

معلومه که قطع کردن اینترنت بده. کدوم عقل سالمی قبول میکنه که کمتر دسترسی داشتن به منابع چیز خوبیه وصلش کنید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۳

بدبخت شدم بدبخت وصل کنید بیچاره بودم بیچاره ترم کردید زنم دو روزه داره گریه میکنه بخاطر کسب و کارمون که خوابیده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۳

من کارم بااینترنته حداقل ١٠نفرداشتن کسب درآمدمیکردن متأسفم که توایران به دنیا اومدم واقعا نمیدونی باید چه کار کنی هرراهی میری تواین کشور تهش بن بسته

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۳

میدونید چقد ادم بدبخت درامدشون از طریق‌ اینترنت بوده؟؟؟ و الان دیگه نمیتونن درامدی داشته باشن؟ هرچه زودتر باید وصل بشه اینترنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۴

ممنون كه اينده مارو نابود ميكنيد والا ما نه اشرار هستيم نه معاند خارجي ما همين مردم عادي هستيم قطع دنياي مجازي كشتن هزار ها كسب و كار ،جلوگيري از پيشرفت علمي، و زبون نشان دادن ملت و دولت ايران است باز هم ممنونم از تلاش هاي شبانه روزيتون در جهت عقب ماندن ايران

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۵

با قطع اینترنت دشمنان ملت خوشحال میشن ما نباید بزاریم دشمن از این حرکت خوشنود باشد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۷

این خاموشی فقط یک شروع بود. در آینده به هر دلیلی، از انتخابات گرفته تا کوچکترین صدایی از کسی در بیاد اینترنت قطع خواهد شد. و شاید در آینده ای نچندان دور اینترنت تبدیل به یک خاطره بشه.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۲۸

چجوری ادعا میکنید آرامش و امنیت به کشور حاکم شده وقتی کوچکترین حق رو از مردم خودتون گرفتید؟ نه اینترنت داریم نه آرامش و نه امنیت. ۳ روز کارت خوان من حتی کار نمیکنه نه بانک جواب درستی میده نه ۲۰۲۰ . خواهش میکنم این قشری که نا امید از همه زندگی هستند رو نا امید تر نکنید به خدا فلج شدیم. این بدترین و ظالمانه ترین تنبیه ممکن برای مردمان یه کشور هست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۳۰

باورم نمیشه دارم اینجا کامنت میذارم... خدایا کاش امشب که که میخوابم صبح بیدار نشم... دیگه خسته شدم از بیکاری و بی پولی و بدبختی‌...جوونیمون با شماها نابود شد...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۳۵

ما الان نقشه ها مون رو با چاپار بفرستیم کارگاه جنوب؟!! بابا بس کنین دیگه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۳۸

همچین هم بد نیست اگر حداقل جمعه ها اینترنت قطع کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۶:۳۶

تو جمعه ها نرو تو نت! چرااااااااا واسه بقیه تصمیم می گیری؟!؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۳۸

بخدا میخوام تحقیق بنویسم وصل کنید بابا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۳۸

بد نیست فاجعه ست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۱

اینترنت نداریم انگار مرده ایم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۱

اگه یک ساعت خودشون اینترنتشون قطع میشد متوجه میشدن که ما بدبخت چی می کشیم؟ میگن بدبخت از اول هم بدبخت راست میگن... اقا زاده ها اینترنت دارن کافیه....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۱

اگه یک ساعت خودشون اینترنتشون قطع میشد متوجه میشدن که ما بدبخت چی می کشیم؟ میگن بدبخت از اول هم بدبخت راست میگن... اقا زاده ها اینترنت دارن کافیه....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۷

خدایی جم نوشتی ؟ ما کار و زندگیمون با اینترنت هست الان از زندگی افتادیم واقعا گزارشتون خنده دار بود کسی که بگه بدون اینترنت خوبه کلا انگار تو باغ نیست ....!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۸

بله بله،ما هم قبول کردیم بده،وصلش کنین دیگه،از کار و زندگی افتادیم،الان خوشحال باشین که زندگیمونو مختل کردین!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۸

مسؤلین اولین گام های موسوم به گام دوم انقلاب را رو به عقب برداشتند!!!!!!! ظاهرا اهتمامی برای رعابت حقوق اولیه مردم وجود ندارد.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۸

اینترنت نداریم که نداریم در عوض امنیت داریم.راستی انتخابات همه شما معترضان رو میبینم.....!!!!😏✋

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۹

اینترنت رو وصل کنید من دیگه اعصاب برام نمونده همه کارهام نیمه تمام شده یک هفته شد. اه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۹

اینترنت رو وصل کنید من دیگه اعصاب برام نمونده همه کارهام نیمه تمام شده یک هفته شد. اه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۹

اگه مردم مطمئن بودن اخبار درست منتشر می شه همشون فیلم نمی گرفتن. الان این قطعیه اینترنت مگه هدفش غیر از بی خبر موندن مردمه؟ کدوم خبرنگار؟ خبرنگاری که نتونه خبر درست رو منتشر کنه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۴۹

خودتون رو مسخره كرديد يا ما رو نت رو وصل كنيد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۵۰

از بی اینترنتی سری به سایت شما زدم چون جای دیگه نمیشه سر زد. برای شما خوبه بی اینترنتی چون باعث میشه یه سر کوتاه و از روی ناچاری به سایتتون زد. تحلیل بسیار ضعیفی داشتید. اینترنت رو وصل کنید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۵۰

تو رو به قران به دادمون برسین خرج زندگیم از کسب و کار کوچکی که‌دارم تامین میشه قسط دارم کرایه خونه خرجی الان یک‌هفته میشه بلاتکلیف موندم و نون آور دو خونه هستم به کجا پناه ببریم وصلش کنین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۵۲

دولت: خبر جدید... تیم ملی ایران در انتقام از عراق و ... پیروز جام جهانی 2020 شد و تیم پرتغال برزیل را 10 - 0 برد! مردم از دنیا بی خبر؛ هورا!!! یاد کره شمالی یاد باد...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۵۲

خداااااییش عجب رویی دارین سنگ پا قزوینه

avatar

البته از قدیمم گفتن ان را که حسابش پاک است از محاسبه‌اش چه باک است و البته ان را که کس است یک حرفش بس است

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۵۷

الان ایران با کره شمالی چه فرقی میکنه تنها فرقشم اینترنت بود که شما گرفتین/:

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۳:۰۸

هنوز مدل موهات دست خودته

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۵۸

مثل کبک سرتون رو زیر آب بکنید با پاک کردن صورت مسئله به جایی نمی رسید کسب و کار و درآمد ما به صفر رسیده ،هر روز بدهکار تر دارم میشم ،نا امیدی توی مملکت داره موج میزنه،واقعا نمی‌دونیم چیکار باید بکنیم 😔

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۰۰

به جاي اين چرنديات پيگير وصل شدن نت باشيد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۰۰

اینترنت خبرنگاری وصل هست. عجب آدمهای دورویی پیدا میشن!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۰۳

لعنت بر جهل

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۰۳

بابا بیخیال این خالی بندی ها شید.دیگه مردم خیلی وقته اعتمادشون به خبرگزاری های داخلی از بین رفته....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۰۵

توی دنیایی که همه به فکر پیشرفت و در حال ارتقا هستن ، متاسفم توی اجتماعی زندگی میکنم که حرف از "مزایای" قطع بودن اینترنت به میان میاد. خبرنگاری که باید با سطح فکرش و حرفاش الگوی بقیه باشه ، پخش نشدن خبر جعلی و پر شدن حافظه گوشیش (!) رو از مزایای قطع بودن اینترنت میبینه! چرا اینقدر کوچیک میبینیم این موضوع رو ؟ چرا گفته نمیشه دانشجو ها و اساتید ما از اینترنت خیلی از مطالبی که نیاز دارن رو بدست میارن ؟ مقاله میخونن ؟ با تکنولوژی های جدید آشنا میشن ؟ چرا نمیگیم که توی این دوره از این طریق خیلی ها زندگیشون رو از این طریق میگذرونن ؟ من یه برنامه نویسم و بدون اینترنت نه تنها کارم پیش نمیره بلکه از یادگیری تکنولوژی های موجود و جدید محرومم و هرروز پسرفت میکنم. منی که زندگیمو روی این کار ساختم چطور الان باید کل حرفه ام رو عوض کنم ؟! ما از طرف کشور و شرکت های خارجی کم توی محدودیت و تحریم نیستیم. حالا محدودیت از طرف کشور خودمون ؟ به ولله انصاف نیست...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۰۵

ممنون، واقعا از این زاویه به موضوع نگاه نکرده بودم، باعث شد ذهنمون باز بشه، لطفا از این دست مقالات باز هم بگذارید، مثلا: بیکاری، خوب است یا بد اعتیاد، خوب است یا بد رکود اقتصادی، خوب است یا بد بالا رفتن آمار طلاق، خوب است یا بد افسردگی جوانان، خوب است یا بد .......

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۱۱

شما فقط بلدید ذهن مردمو فریب بدید همجوره واقعن تاسف بر انگیزه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۱۵

آره واقعا از وقتی اینترنت قطعه رشد جمعیتم بیشتر شده. شبکه های اجتماعیم که قطعه دیگه کسی گول نمیخوره قاچاق ، حاملگی نامشروع، ازدواج سفید، دسترسی به اخبارفیک بورسی ، انواع حباب های بازار، نوسان گیری تجاری، همه اینا شده یه افسانه ، الانم نت وصل بشه موج حملات مثل زامبی ها شروع میشه، تازه نوستالژیاستفاده صابون هم تو هنر های تجسمی مارو یاد خاطره هامون میندازه.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۱۵

گور بابای همه اینایی ک ریختن تو خیابونا اینترنت رو وصل کنید به زندگیمون برسیم😐😐😐

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۱۶

الان پول اینترنتو ما دادیم ولی نمیتونیم ازش استفاده کنیم.کی مسئوله واقعا؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۱۹

شعار مشهور انتخاباتی آفای روحانی یادم افتاد ..... به عقب باز نمیگردیم.......!!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۱۹

حس زندانیی رو دارم که تو حبس از اتفاقات بیرون بی خبره و هیچ گونه فعالیت اجتماعی غیر از قدم زدن تو حیاط زندان نمیتونه داشته باشه....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۰

اتفاقا خیلی خوبه قطعی اینترنت و توهین به حق طبیعی مردم من رو به این نتیجه رسونده انتخابات شرکت نکنم دیگه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۳

با قطع کردن اینترنت فقط باعث وارد شدن فشار روحی و مالی به مردم میشین و خب یادتون باشه کاسه صبر مردم هم حدی داره.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۵

قطع اینترنتی که شرکت مخابرات از شهروندها برای هرروزش پول گرفته دزدی نیست؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۵

اینا چیه میبافین اگه توان رقابت ندارین اخبارتون راسته هیچ بیمی از اینترنت آزاد نیست چرا محدود کردین و 98 درصد اخبار به نفع خودتون میزنید و اثبات نمیکنین مخاطب تشخیص میده حقیقت کی میگه فیک کدومه شما همه رو محدود کردین اخبار خودتون بگین راسته که رسانه های آزاد نباشن اثبات کنن خبر شما فیکه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۶

ببخشید دیگە اگریک ادم عادی این حرفها رو تاکید میرد میگفتیم بلە مخش همین قدر سوت میکشە اما شما چرا؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۰

بدن درد دارم. وصل کنید لامصبا. نسخم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۱

اقا برید بگید وصلش کن اشوب گرا رفتن ما تو ایران فقط همین اینترنت و داریم اینم ازمون گرفتین.... پرایدم شد ۵۵ملیون ... تا دیدار بعد بدرود

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۱

چقد پرروییییییییی چقد چقد چقد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۱

سانسور و فیلتر تمام چیزی را که نهی میکند با صدای بلند فریاد میزند مردم باید در مسیر عدالت آموزشی قرار گیرند تا با افزایش بینش نسبت به موقعیتهای اینچنینی دچار و قربانی مهندسی افکار و پاراپاگاندای رسانه ای نشوند به امید روزی که عدالت آموزشی و فرصت برابر ایجاد گردد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۲

مشاغل اینترنتی دارن صدمه میبینن پس دولت کی این اینترنتو وصل میکنه 😐

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۷

بابا استاد ما نمیفهمه نت نیس میگ باید پروژه براش انجام بدیم ایمیل کنیم ،اون ک نمیفهمه حداقل شما ها بفهمید نتو درست کنید،اصلا شماهام نمیفهمید،اصلا هیچکی چرا نمیفهمه،منم دیگ نمیفهمم،مرسی اههه...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۳۸

دمتون گرم که با این مطالبتون خیلی بیش تر از استندآپ کمدی دور همی مهران مدیری میخندیم😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۴۱

بله .....اصلا پيف پيف اينترنت خيلي چيز بدي است. ما از وقتي اينترنت قطع شده خيلي بهتريم. خدا لعنت كنه كسي كه اينترنت رو آورد . از زحمات مسؤولين جهت قطع كامل اينترنت كمال تشكر را داريم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۴۳

آقا از وقتی نت نداریم من هی میام ایسنا. یعنی این روز ها اولین بارمه که اومدم ایسنا😁😁 با تشکر از مسئولین دلسوز!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۴۳

تورو خدا اینترنت رو وصل نکنید ، عالیه ، تا مردم قشنگ زجر بکشن ، حال میده ، خودمونم زود تر شبا بدون نت می خوابیم ، در کل بدون نت همه چی عالیه ، خدا نکنه وصل بشه ، مرسی حکومت ، عاشقتم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۴۵

قطعا قطع اینترنت نه تنها خلاقیت رسانه ها برای کارهای خبری بلکه خلاقیت نیازمندان به اینترنت را برای یافتن دریچه ای به سوی اینترنت غیرقابل خاموشی و کنترل را روشن خواهد کرد...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۴۵

آقا یا کلا قطعش کنید دسترسی به سایتهای داخلی نداشته باشیم یا کلا وصلش کنید چیه این اینترنت داغون که دست ملت دادین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۴۶

برقارم قطع کنید یه وقت کسیو برق نگیره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۴۷

والا با این حرکت همه‌ی دنیا فهمیدن ما چقدر بدبختیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۵۱

به عنوان جامعه شناس میگم بلایی که قطعی اینترنت سر این مملکت آورد هزار هزار جاسوس و اخلالگر نمیتونستن بیارن.... به جز عقب افتادن همه ی پروژه ها و خوابیدن تمام کسب و کارهای اینترنتی که حتی ضرر حاصل از اون قابل محاسبه نیست، این حرکت بزرگترین ضربه رو به اعتماد ملی زد... مردمی که مدتها بود با بی اعتمادی به مسئولان و رسانه ها نگاه میکردن، حالا همون مقدار اعتماد ملی هم دیگه وجود نداره! و چه سرمایه ای برای یک مملکت از اعتماد مردمش بالاتره؟ متاسفانه کشور ما مدتهاست این سرمایه رو باخته و قطع اینترنت و در واقع زندانی کردن مردم در یک زندانی به وسعت مرزهای کشور متاسفانه ضربه ی نهایی بود که اعتماد مردم رو ضربه فنی کرد! بعد از پایان این روزهای سختِ عصر تاریکی، منتظر موج عجیب و فراگیر مهاجرت از کشور باشید....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۵۵

دستگاه بیماران با اینترنت اپدیت میشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۵۵

ظلم به مردم گناه بزرگيه...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۰:۵۵

خوب یا بد ؟؟؟ آر یو کیدینگ می

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۰۰

مسخره بازی هست بس

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۰۱

این تحلیل برای شما خجالت آوره! برای خودم متاسفم از بی اینترنتی مجبورم بیام سایت شما با این طرز فکر رو ببینم، بجای اینکه دو تا تحلیل درست از وضعیت کسب و کارهای بیکار شده مثل ما بذارید چرت و پرت مینویسید!!!!!؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۰۶

بدبخت شدم می فهمی؟ به خاطر قطعی اینترنت زندگی من و هزاران امسال من رو نابود کردید. آخه چرا نمی فهمید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۰۸

واقعا رو دارید ، خجالتم خوب چیزیه ، حرف نزنید سنگین ترین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۱۱

از اون موقع که نت ندارم شبا راحت میخابم و صبح بودم پا میشم ممنونم..هیچوقت وصل نکنین...این کسب و کار مجازیم که میگن الکیه همشون کلاهبرداران..بای

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۳:۲۰

شوخی میکنی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۱۲

متاسفانه این روش بجز اینکه در مردم حس تحقیر و متعاقب اون حس کینه رو بیشتر و عمیق تر کنه، تاثیر دیگه ای نداره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۱۴

با این کار آبروی کشور رفت و همرده ی کشوری چون کره ی شمالی قرار گرفتیم کشوری منزوی که مردمانش به بهانه ی امنیت عده ای از کوچکترین حقوق رسمی و قانونیشون منع میشن این روزا میگذره اما مردم فراموش نمیکنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۱۶

جداي از بحث اينترنت، واقعا يه فكري به حال سايتتون بكنيد. سر تيتر اخبار كجاست؟ اخبار جهان تو صفحه أصلي نيست. تحليل و مصاحبه و ... با هم هست و بايد جدا بشن. رسما آدم تو صفحه گيج ميزنه. يه قسمت از همين از دست دادن مخاطب به خاطر همين سايت شلختس. از طرف ديگه سايت هي رفرش ميشه. از شما بدتر اون فارس نيوز هست كه رسما فقط يه اعلاميه بزرگ هست با عنوان مرگ بر ضد ما.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۱:۵۰

اخبار جهان؟ نصفش که اصفهانه نصف دیگشم بقیه استانا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۱۹

بگو زنده‌ایم و قدر مرده حق نداریم...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۲۰

نظر مسئولين درباره انتشار اخبار جعلى محترمه اما استفاده اينترنت كه تنها نيست نيست! بايد بدونيد كه براى جلوگيرى ار پخش شدن فالس نيوز در جهان قطعى اينترنت راه درستى نيست ما خارج از ايران خانواده داريم و از شنبه به كل ارتباطمون باهاشون قطع شده، تصور كنيد ما چقدر نگران حال اوناييم و اونا نگران ما يك هفته شده كه با اعضاى خانوادمون يك كلمه نتونستيم حرف بزنيم و چهرشونو ببينيم دوريشون ازمون به اندازه كافى درداور و ازار دهنده هست حالا ديگه همين ارتباط كم هم باهاشون نداريم لطفا سريع تر اينترنت رو وصل كنيد كه بتونيم از شبكه هاى مجازى استفاده كنيم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۳۵

بهترین زمینه ظهور فیک نیوز و اخبار جعلی و رجوع مردم بهش عدم وجود رسانه های شفاف و مستقل داخل کشور است. مشکل اینترنت نیست. مشکل اعتماد ملیه ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۴۷

چو دانی و پرسی سوالت خطاست ... هیچ ادم عاقلی نیست که از داشتن امکانات بهتر و سریعتر اظهار تاسف کنه . هر چیزی که زندگی رو برات اسونتر کنه نعمته نه زحمت . وقتی ی دانشجو با ی سرچ ی ربعه به جواب سوالش میرسه چرا باید ساعت ها عمر با ارزششو تو کتابخونه هدر کنه . یا وقتی با یک کلیک کارت راه میفته چرا باید ساعت ها سفر بیهوده شهری داشته باشی . چرا برگشت به عقب باید کسی رو خوشحال کنه .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۵۱

من هر روز استرس دارم احساس میکنم جلوی چشمم رو گرفتن با اینترنت . کاربردی ترین ابزارمون رو گرفتن . چیزی که هر لحظه درگیر بودیم باهاش. من به عنوان دانشجو این مملکت راجع به هر چیز میخوام تحقیق کنم نمیتونم . همه برنامه ها و روابط بین المللی و مسابقات و .. متاثر شدن از این وضع و خیلی کارامون مختل شده. خیلیا با اینترنت ارتزاق میکنند و حالا تکلیف چیه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۵۶

من تمام زندگیم از طریق اینستاگرام می چرخه توی خونه کار می کنم و توی اینستاگرام فروش دارم الان ۵ روزه زندگی من و امثال من خوابیده هرروز و هرشب استرس دارم از ترسم حتی تا سوپرمارکت نمیرم که پولی خرج نکنم چون معلوم نیست کار امثال ما از کی شروع میشه...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۱:۵۸

تورو خدا تورو امام رضای عزیز که خاکش توو این خاکه مملکته عزیزمونه اینترنتو وصل کنین جون همه مادرامون نتو وصل کنین کارو زندگی داریم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۰۲

ایسنا سپاسگزاریم. زندگی مردم بابت قطعی اینترنت مختل شده. در این ایام قطع شدن اینترنت فقط به قصد سانسور خبر است نه اصلاح خبر. ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۰۲

وضعیت الان کشور تقصیر خودمونه و برمیگرده به تقریبا دو سال پیش وقتی عده ای سازمان یافته برای اینکه شخصی به ریاست برسه تو فضای مجازی پخش میکنن که اگه به فلانی رای بدی تو خیابان ها دیوار میکشه مردم هم زود باور میکنند و گول میخورن حتی یک ثانیه هم درباره خبر فکر نمیکنن وقتی میگن امشب تو میتینگ فلان کاندیدا چلو کباب میدن همه رای هاشون برمیگرده واقعا خنده داره حالا شما خودتو بزار جای شورای امنیت ملی حاضری یک ثانیه اجازه بدی حتی یک اطلاعات غلط به دست این مردم برسه مردمی که فکر نمیکنن و به خاطر چند تا سلبریتی آینده کشور شون به دست آدمای نالایق میسپارن من از تصمیم این شورا طرفداری نمیکنم و خودم رو قربانی این قطعی اینترنت میدونم ولی همه چیز تقصیر اونا نیست تقصیر انتخاب های ماست برای این که فضا عوض شه یاد این جمله تاریخی افتادم که الان که بهش فکر میکنم خندم میگیره «به عقب برنمیگردیم»

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۰۷

از روزی که اینترنت قطع شده هر روز و شب میرم بیرون همش سیگار می کشم. :))

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۱۰

خب آقا اگر کاسبیا تموم شد وصلش کنید دیگه کار و زندگی داریم !

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۱۰

نابودی شغل و آینده کلی جووون که کسب و کار اینترنتی داشتند الانم دارید کارتون رو توجیه میکنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۱۵

میشه کسی به این سوال من پاسخ بده؟ خیلی فکرمو درگیر کرده سایت تسنیم چرا قطع هستش؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۱۶

به ایشون بگید دانلود خودکار برنامه هاشون رو خاموش کنن!! چه ایرادیه میگیری آقا :|

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۱۷

شرکت گوگل همین الان اعلام کرده تمام سایت های که روی سرور های ایرانی هستند را از نتایج سرچ حذف خواهد کرد. واقعا دمش گرم،اینجوری همه سایت ها مجبورند برن سرور خارجی بگیرن و اینترنت ملی دو میشه می‌ره هوا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۱۹

ما رو از کار انداختن و چندین جوون بی کار شدن این کجاش مثبت داره؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۲۹

بیست سال پیش روزنامه های زیادی بودن که مردم کاملا بهشون اعتماد داشتن الان چی؟اکثرشون توقیف شدن یا خودسانسوری میکنن!تو قرن بیست و یکم یک ادم عاقل فرق اخبار راست و دروغ رو به راحتی میتونه تشخیص بده به لطف اینترنت منابع زیادی در اختیارش قرار میگیرن که خبرهای درست رو تفکیک کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۳۷

اینطرنت روستای ما وسل شده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۴۲

ما به جلو برنمی گردیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۴۲

اینترنت رو وصل کنید. تمام

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۲:۴۳

سواد رسانه ای یاد مردم بدین تا مجبور نشین صورت مسئله رو پاک کنین و حلوی درآمد و خلاقیت خیلی از مردم رو اینطوری بگیرین

avatar

تاریخ قضاوت خواهد کرد و چه میخندند ایندگان به عقب افتادگی گذشتگان

avatar

انتشار این متن تحلیلی خوب اما ناقص، در زمان نامناسب (قبل از وصل شدن اینترنت) قطعا کج‌سلیقگی خصوصا اینکه اینترنت و تکنولوژی را به فضای خبری محدود دیده بود و اکوسیستم استارت آپی کشور و فضای دیجیتال "فرارسانه‌ای" را به کلی نادیده گرفته بود. مخاطب حق دارد این تحلیل را، به سرمستی ناشی از بالا رفتن بازدیدهای یک سایت نسبت دهد و نه تحلیلی عمیق و فراتر از فراز و فرودهای روزمره. ای کاش بلافاصله پس از وصل اینترنت این متن منتشر میشد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۳:۱۳

اینکه ما بیاییم اصل موضوع رو پاک کنیم اقای دکتر این حرف ها برای این دوره نیست دنیای امروز عصر تکنولوژی و ارتباطات اون زمان که مردم مسیر رفت وامدشون با قاطر بود حرف شما درست ولی این دوره بسیاری از کارها بخش اعظمی از صادرات بسیاری از ریسرچ ها و خیلی موضوعات دیگه به اینترنت پیوند خورده سعی کنید توانایی رقابت رو با حتی فیک نیوز یا و هرشبکه معاند بالاتر ببرید دامنه اخبارتون رو بیشتر کنید و اخبار درست به مردم بدید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۳:۲۸

متاسفانه قطعی اینترنت هیچ ربطی به امنیت کشور نداره! قبلا هم از این اتفاقات تو ایران افتاده و تعدادی برنامه پیام رسان خاص فیلتر میشدن اما الان جنبه تستی داره این قطع شدن اینترنت و پول درآوردن تعدادی شرکت از فروش vps که مشخص نیست این شرکتا زیر نظر کدوم آقا زادس! خلاصه اینکه ما شدیم بازیچه تعدادی دلال قدرتمند

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۳:۴۹

بابایی تنبیهم تموم نشد نتو وصل کن دیگه 😢😢

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۴:۰۹

یعنی کسی پیدا میشه از قبل قطعی نت بسته اینترنت یا حالا اینترنت پرسرعت adsl فعال نداشته باشه و بعد از قطعی نت خریده باشه؟ اگه هست از همینجا یه خسته نباشید میگم بهش دیدم تعداد کامنتا زیاده گفتما وگرنه منو سننه !

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۴:۱۶

شما با اینترنت ملی حتی نتونستین نیاز گیمرها رو براورده کنید دیگه بقیه مردم جامعه جای خود اینترنت بین الملی حق ماست شما مسولین برین از اینترنت ملی استفاده کنید مبارکتون خلایق را هرچه لایق لطفان ابنترنت رو هرچه سریعتر وصل کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۴:۲۴

عه ی جا باز هست ک دلمون خوش باشه هنوز نت داریم و زنده ایم =)

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۴:۵۹

ای کاش اخبار هنک کنگ رو هم میزاشتید مرسی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۵:۱۷

من یک معلول مترجم هستم که از گوشه و کنار جهان مطلبی را جستجو و به فاصله یک روز آنرا در اختیار برخی روزنامه ها قرار میدهم. در صورت ادامه قطعی اینترنت چگونه باید زندگی سخت کنونی را اداره کنم؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۵:۲۵

اینترنت بد اونترنت خوب!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۶:۱۲

سلام داداش سدهاراهم خراب کنید مثل قدیم برق میخواهیم چیکار چون ممکن هست تبدیل به سیل شود یا فناوریهای اتمی را هم بیخیال شویم چون ممکن هست تبدیل به بمب شود ما میتوانیم جهت دهیم ولی نمیتوانیم جلوی پیشروی علم را بگیریم موفق باشید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۶:۱۴

من شهریه دانشگاه دارم ، و از طریق اینترنت پول شهریمو در میاوردم ، الآن پول شهریه که ندارم هیچ ، حتی روزانه مسافت زیادی رو به خاطر گرانی کرایه ها با پیاده میرم ، تو رو خدا نت رو وصل کنید هیچ در آمد دیگه ایی ندارم .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۸:۰۳

اینها نظرات مردم نیست اینجا ! نظر یه مشت اشرار و اراذل و اوباش و خس و خاشاکه !!! مردم همه از اینترنت ملی راضی هستند. چرا بستر تشویش اذهان عمومی رو فراهم میکنی ایسنا؟ اونم در این شرایط؟ 😁😁 .... میخای بخش کامنت هات رو ببندیم تا حال بیای؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۸:۰۶

اینترنت رو وصل کنیییییییییییددددد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۸:۱۲

حالا این که بد نیست تازه..برید یه سر به خبرگزاری فارس بزتید و کامنت های پایینش رو بخونید..مو به بدنتون نمیمونه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۸:۱۴

سلام خیلی زشته اینترنت وصل کنید ما دانشجو چه گناهی داریم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۸:۲۶

در دنیای امروز فعالیت ها علمی، اقتصادی و غیره در همه جای دنیا به هم وابسته اند اون هم از طریق اینترنت. چه فعالیت های فردی و کوچک چه فعالیت های کلان در سطح دانشگاه ها، کمپانی ها و بازرگانی های بزرگ. هر ساعت قطعی اینترنت برای هر کمپانی و کشور درست و حسابی، ضررهای میلیاردی در پی خواهد داشت. مگر اینکه در لفافه این پیام رو داشته باشند که ما انقدر در هر زمینه ورشکسته ایم که بود و نبود اینترنت هم تغییری در اوضاع ایجاد نخواهد کرد! از طرفی ناکامی پشت ناکامی خشم مردم رو بیشتر می کنه و فقط بر تعداد معترضین اضافه خواهد کرد.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۸:۳۴

ثبت کن خواهشا .. اقا اینترنت را وصل کنید اغتشاشات که تموم شد ما مردم عادی گناهمون چیه که اینترنتمون قطع باشه..... تمام کارامون مختل شده اینترنت داخلی کار ساز نیست جون مادرتون وصلش کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۹:۰۲

با عرض سلام شما میتونید تنظیمات تلگرام و واتس اپ خود رو تغییر بدهید، تا خود به خود فایل ها را دانلود نکنند، برای این کار میتواذید به نوه های خود مراجعه بفرمایید. باشد که فضای شما همیشه زیاد باشد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۹:۳۹

یاد دوران دهه هفتاد افتادم زمانی که دستگاه ویدئو داشتن جرم بود. دقیق یادمه میومدین تو خونه ها رو میگشتین برا پیدا کردن نوار ویدئو. اما چی شد؟ تکنولوژی درحال پیشرفته!! دهه هشتاد اوج مقابله با ماهواره بود. چی شد؟ جمع شد؟ تونستید جلو تکنولوژی رو بگیرید؟ دهه نود شروع فیلترینگ بود سایتا فیلتر شد. چی شد؟ الان اینترنت ملی رونمایی می کنید بازم چی میشه؟ تکنولوژی به سمتی میره که مردم دیگه از بستر مخابراتی زیرساخت جهت اینترنت استفاده نکنند. مطمئن باشید تکنولوژی منتظر نمی مونه و در اینجا متوقف نمیشه. فقط یه مساله اتفاق می افته فاصله گرفتن مردم از نظام در این شرایط تشدید میشه! بی اعتمادی مردم به بستر اطلاعات داخلی و .... خودشو نشون میده و هزاران مشکل عدیده دیگر که خودمون مسبب اونیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۰۹:۵۵

میزان خسارت ناشی از هر روز قطعی اینترنت در ایران مبلغ سرسام‌آور ۳۶۹,۵۷۰,۷۶۳ (۳۶۹ میلیون) دلار آمریکا است. سعید اسلامی بیدگلی دبیرکل کانون نهاد‌های سرمایه گذاری ایران درباره تاثیر قطعی اینترنت بر بازار سرمایه گفته در روز‌های اخیر بازار سرمایه نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ واحد کاهش را تجربه کرد. مشکلات قطع اینترنت منجر به کاهش شاخص شده، چون این حس را ایجاد می‌کند که ریسکی در بازار وجود دارد، اما آنچه مشخص است این است که با قطعی اینترنت، کسب و کار‌های مجازی قربانی اول خواهند بود.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۰:۱۶

در فضای رسانه‌ای آن روزها که این روزها دوباره تکرار می‌شود، هر خبر، ارزش کامل یک خبر را داشت. یعنی این خبر که اینترنت آینده نزدیک، فردا پس فردا ، به زودی .... وصل میشه ارزش «کامل» یک خبر رو داره. از روزی که دسترسی به اینترنت محدود و شاید بتوان گفت کلا مسدود شد، دنیای رسانه و خبر فضای متفاوتی را تجربه می‌کند؛ فضایی که برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باسابقه‌تر یادآور یکی ـ دو دهه قبل است، احتمالاً همون روزهایی که بیست روزنامه رو یکروزه تعطیل کردن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۰:۱۸

اينستا رو باز نكن تو بهترين حالتش كه شاخاي مجازي و ..رو در نظر نگيريم ، حتي مشاغل توش هم هيچ نظارتي روش نبود و خيلي ها با قيمتاي كذايي از توش پول در مياوردن من بارها خريد كردم و از كيفيتا ناراضي بودم دستم به جايي بند نبود مابقي رو وصل كنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۰:۳۹

با عرض سلام و احترام. همانگونه که همه مستحضر هستید قطعی اینترنت بر پیکره ی بسیاری از مشاغل ضربه ی سختی وارد کرد. شرکت ما نیز از این قاعده مستثنی نبود و روزی میلیون ها تومان خسارت خوردیم. شرکت ها( مخصوصا دانش بنیان) و کسب و کارهای راست آزمایی شده را باید با یک ای پی خاص (استاتیک) اجازه دسترسی به اینترنت را می دادید! چرا ما باید تاوان اشتباهات برخی مردم جاهل و نادان و بی برنامه گی و تصمیمات تونلی شما دولتمردان را بدهیم؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۰:۴۶

متاسفم برای هممون من مغازه کافی نت دارم و دارم هرروز ضرر میدم . الان موندم جواب زن و بچه رو چی بدم . اجاره مغازه و اب و برق و گاز هم بماند . کی دقیقا به فکر من و امثال منه ؟ بخدا موندم چیکار کنم . مهندس مملت باید برم کارگری که نون شبم رو در بیارم ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۰:۵۱

قطع اینترنت اونم به مدت یه هفته یعنی هولوکاست قرن ۲۱

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۲:۰۲

با قطع شدن اینترنت برای اولین بار در عمرم به ذهنم خطور کرد که دیگه وقتشه از ایران برم،

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۲:۲۱

سلام دوستان عزیز ما برنامه نویس همه اطلاعاتمو از سایت خارجی کسب می کنیم و هیچ هیچ منابع فارسی نداریم حتی این وب سایت اگر برنامه نویس به مشکلا بخورد باید به منابع خارجی وصل تا راه حل پیدا کن ............................. الان حدود یک میلیون برنامه نویس بیکار شده و شرکت هاشون تعلیل شده و الان مثل من تو خانه مونده و حقوق نمی گیرن ما چکار باید کنیم ؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۳:۳۸

از کارم بیکار شدم.... دانشجوام هستم، کلا کارای درسی ام مونده. راه حل دیگه ای نبود؟؟؟😑 ضرری که قطعی نت برام داشته، خیلی بیشتر ازاین بود که مغازه مو اتیش بزنن😑 زمانم رو از دست دادم...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۴:۲۲

من بعد از 12 سال سابقه کار و مدرک فوق لیسانس کارم و از دست دادم و شدیدا دنبال کارم ولی نمیتونم رزومه ارسال کنم چون دسترسی به ایمیلم ندارم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۴:۳۷

طبیبان بهر کار خود تمام خلق را بیمار میخواهند ... چنین است ژورنالیستها بهر تیراژ سانسورنامه خود گوگل را قطع میخواهند ... بنازم ساقی میخانه را جمله آدم را همه خندان میخواهد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۴:۵۱

وی گفت: اینترنت چیز بدی است. چیزهایی که از آن ارسال می‌شود فضای گوشی آدم را پر می‌کند.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۵:۰۲

این روزها خیلی ایسنا رو تحویل گرفتیم ولی اگر خاموش کردن اینترنت خودخواسته باشه. من یک نویسنده‌ام و بارها برای تحقیق به گوگل سر می‌زنم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۵:۰۳

متاسفم برای افرادی که چنین تصمیمی گرفتن، بجای راه حل های اساسی صورت مسئله رو پاک میکنن!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۵:۳۹

چه حیف ک کسی صدامونو نمیشنوه😔

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۵:۴۰

میشه به این کابوس مسخره پایان بدید احساس میکنم از کل جهان دورم انگار وسط یه جزیره تنها دارم زندگی میکنم یه کم به فکر مردم باشید گناه دارن خب😞

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۶:۰۰

همه نظرات را خواندم،باشد که اینترنت به زودی وصل شود ( گریه حضار😁)

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۷:۲۶

اینترنتو وصل کنیدددددد ما کار و زندگی داریم کل درامدمون از اینترنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۱۸:۵۲

با نبود اینترنت به زودی پیشرفته ترین کشور جهان با بالاترین سطح موفقیت سواد و فرهنگ خواهیم شد و همه کشورها بدبخت خواهند شد فقط کافیه حتما بیست و سی رو ببینی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۱:۰۱

خدایااا ما چقدر بدبختیمم کاش یه روز از این کشور برم مثل بچه 2 ساله ها باید بشینیم خانم معلمون اجازه بده هر موقع دوست داشتتت وای وای وای وای

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۳۰ ۲۳:۴۳

منِ دانشجو با بیچارگی تمام یه موتور جست و جوی ایرانی به اسم یوز پیدا کردم که هرچی سرچ کنی میگه وجود خارجی نداره..! ...

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۰۴:۵۴

بنظرم همین آشوبگرا هم هنگ کردن وقتی نت قطع شد =) میدونید چرا؟! ... چون همه جوره به نفعشون بود

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۰۷:۳۳

یعنی اینترنت وصل بشه، این شوری که این دانشجوها دارن انگار هه ی مقالات ISI ه که قراره چاپ بشه؟! رتبه علمی ایران میره اون بالا بالاها.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۰۹:۰۶

چهل سال دوم قطعا بهتر خواهد بود

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۰:۰۵

قطعا قطع بودنش بهتره ،همین اینترنت داخلی کفایت میکنه،چرا باید اسباب گناه و فساد رو تو جامعه زیاد کنیم !!!!!!لطفا همینطوری قطع بمونه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۰:۱۹

چطوره نوارهای ویدیو رو هم جمع کنید. عوامل فسادن... ببخشید اون مال یه دوره دیگه بود؟ یه لحظه به عقب برگشتم...

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۱:۱۸

برگشتیم به قرون وسطی پس...