• چهارشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98082919179
  • منبع : بوشهر

معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

قیمت کالا و خدمات به هیچ وجه نباید افزایش یابد /برخورد قهری با متخلفان بازار

قیمت کالا و خدمات به هیچ وجه نباید افزایش یابد /برخورد قهری با متخلفان بازار

ایسنا/بوشهر معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به افزایش نظارت بر قیمت کالا و خدمات در حوزه‌های مختلف گفت: قیمت اجناس و خدمات به ویژه تاکسی‌ها و سرویس‌های عمومی به هیچ وجه نباید افزایش یابد و با متخلفان در این عرصه برخورد قاطع می‌شود.

سعید زرین‌فر در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر تامین سهمیه بنزین سرویس‌های عمومی در بخش‌های گوناگون خدمات رسانی تصریح کرد: بخشی از وسائط نقلیه خودرویی مانند آژانس‌ها، سرویس‌های مدارس و دیگر خودروها یا سهمیه دریافت نمی‌کنند و یا نیاز به افزایش سهمیه بنزین دارند که در این زمینه مکاتبات و پیگیری‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر قیمت کالا و خدمات در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است، اظهار کرد: قیمت کالا و خدمات به هیچ وجه نباید افزایش یابد و در این راستا نظارت و بازرسی قیمت کالا و خدمات در دستور کار گشت‌های نظارتی و بازرسی قرار دارد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری سهمیه بنزین سرویس‌های عمومی از جمله آژانس‌ها عنوان کرد: تامین بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این خصوص قول‌هایی داده شده است.

این مسئول بیان کرد: تامین بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر در اولویت برنامه‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قرار دارد

زرین‌فر با اشاره به اینکه برای تامین بنزین قایق‌های صیادی قول‌هایی داده شده است، افزود: برای تامین بنزین سرویس‌های عمومی حمل و نقل مسافر روستاها به شهرها و سایر سرویس‌های مسافری شخصی نیز بررسی‌های لازم انجام شده است.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تشکیل کارگروه تخصصی بررسی مشکلات بنزین سرویس‌های مسافری خبر داد و بیان کرد: قیمت میوه‌ و تره‌بار و سایر اجناس و خدمات به سبب تغییر قیمت خودروها نباید افزایش یابد و قیمت‌ها بر اساس مصوبه تنظیم بازار عرضه می‌شود.

وی برخورد قهری با متخلفان بازار را مورد تاکید قرار داد و افزود: قیمت اجناس و خدمات به ویژه تاکسی‌ها و سرویس‌های عمومی به هیچ وجه نباید افزایش یابد و با متخلفان در این عرصه برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha