• پنجشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98083019496

موحد عنوان کرد:

دستگیری لیدرهای اصلی ناآرامی‌های کرمان

دستگیری لیدرهای اصلی ناآرامی‌های کرمان

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

یدالله موحد صبح امروز در حاشیه راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور با اعلام اینکه دستگاه قضائی صف مردم از صف اشرار و اخلالگران در امنیت را جدا می‌داند، اظهار کرد: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که  اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد، افزود: تمام دستگیر شدگان مربوط به اعتراضات روز شنبه هستند و طی چند روز گذشته و پس از بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و تشریح جزئیات طرح سهمیه‌بندی بنزین از سوی مسئولان کشوری، هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است.

وی بیان کرد: افرادی که اقدام به تخریب اموال دولتی، عمومی و خصوصی کرده‌اند، مجازات‌های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود و به تمام مسئولان قضائی، رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان دستور داده شده که با کمک و همراهی مردم، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تلاش شود تا  کسب و کار، زندگی و خانه مردم مورد تعرض و آسیب قرار نگیرد.

موحد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین بیان کرد: دادگستری استان کرمان بنا به وظیفه نظارتی خود طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار را دنبال خواهد کرد و از دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی وسازمان صمت می‌خواهیم با جدیت موضوع را دنبال کنند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha