• پنجشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98083019519
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

دیگر حنای جیره‌خواران استکبار رنگی ندارد/دولت باید قدردان مردم با بصیرت ایران اسلامی باشد

دیگر حنای جیره‌خواران استکبار رنگی ندارد/دولت باید قدردان مردم با بصیرت ایران اسلامی باشد

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه مردم به وظیفه خود را به‌درستی عمل کردند و توطئه دشمنان را در نطفه خفه کردند، عنوان کرد: اکنون دیگر باید دولتمردان به وظایف خود به‌درستی عمل کنند و باتدبیر مشکلات و سختی‌ها را برطرف کنند.

حجت اسلام و المسلمین محمد عبادی در حاشیه"راهپیمایی دفاع از اقتدار و امنیت کشور" در بندرعباس، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مقام معظم رهبری در طول چهل سال گذشته با درایت و دوراندیشی، انقلاب اسلامی را در مین توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به‌خوبی در مسیر پیشرفت به‌پیش برد.

وی بابیان اینکه امروز مردم با حضور حماسی و کوبنده خود به آشوبگرانی که به دنبال اخلال در نظم کشور هستند، درس محکمی دادند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آینده روشنی در پیش دارد و طی این سال‌ها بارها مردم ولایتمدار ایران اسلامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و هرگز نمی‌گذارند آشوبگران و استکبار به اهداف خود دست پیدا کنند.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه هیچ‌گاه ملت غیور ایران اسلامی اجازه نمی‌دهد که استکبار بر روی مسائل جزئی و پیش‌پاافتاده موج‌سواری کند، اضافه کرد: راه بزرگ و بلندی پیش روداریم که نیاز به استقامت و دوراندیشی دارد.

وی بابیان اینکه پرچم غیرت و سربلندی کشورمان همواره برافراشته است، ادامه داد: امروز بصیرت سلاح برنده مردم هرمزگان است که در روزهای آغازین اغتشاشات اخیر، با پی بردن از نقشه‌های فتنه گران و استکبار نشان راه خود را جدا کرده و اهداف دشمنان را خنثی کردند.

 حجت اسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه امنیت در کشورمان نیز در دنیا و منطقه بی‌نظیر است، تصریح کرد: این امنیت به‌سادگی به دست نیامده و به این امنیت امروزمان برای پیمودن مسیرهای پیشرو و رسیدن به اهداف بزرگ نیازمندیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بابیان اینکه امروز قدر امنیت خود را می‌دانیم و دیگر حنای جیره‌خواران استکبار رنگی ندارد، اضافه کرد: احیای تمدن اسلامی و تحویل پرچم امانت شهیدان به امام زمان(عج) دو مأموریت انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه مردم به وظیفه خود را به‌درستی عمل کردند و توطئه دشمنان را در نطفه خفه کردند، عنوان کرد: اکنون دیگر باید دولتمردان به وظایف خود به‌درستی عمل کنند و باتدبیر مشکلات و سختی‌ها را برطرف کنند.

حجت اسلام و المسلمین عبادی بابیان اینکه این ملت شایسته بهترین خدمات است، اظهار کرد: مشکلات در ساماندهی‌های اخیر بنزین باید باتدبیر برطرف و انتظارات ملت برآورده شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دولت باید قدردان این مردم خدوم و با بصیرت باشد، افزود: امروز زمان خدمت است و همه باید به مردم خدمت کنند و رنج مردم را کاهش دهند و اگر کسی در این شرایط حساس به مسئولیتش عمل نکند، آن سمت و مسئولیت برایش مشروع نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha