• جمعه / ۱ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 98090100012
  • منبع : مطبوعات

آیا تساوی عراق و بحرین به سود ما بود؟

آیا تساوی عراق و بحرین به سود ما بود؟

دیدار تیم‌های عراق و بحرین سه‌شنبه شب برگزار شد و دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند اما این مساوی بر خلاف نظر کارشناسان، خیلی هم به سود تیم ملی نبود.

به گزارش ایسنا، جلال چراغپور، کارشناس فوتبال، با این مقدمه در روزنامه ایران نوشت: «شاید از نظر جدول اگر عراق برنده می‌شد صعودش به مرحله بعد را قطعی می‌کرد و به عنوان تیم اول به مرحله بعد راه پیدا می‌کرد و ما دیگر نمی‌توانستیم صدرنشین گروه شویم اما این را در نظر بگیرید که در آن صورت بازی آخر عراق با ایران در ورزشگاه آزادی برای عراقی‌ها تشریفاتی می‌شد و این به سود ما بود اما اکنون ممکن است شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در بازی آخر عراق با تمام توان مقابل ایران بازی کند علاوه بر این ما باید بحرین را شکست دهیم. در صورت باخت بحرین مقابل عراق، بحرینی‌ها با ترس بیشتری به ورزشگاه آزادی می‌آمدند و این به سود ما بود.

ویلموتس در چهار بازی دور رفت موفق عمل نکرد و اگر بخواهیم از ۱۰۰ به او نمره بدهیم نمره ۴۰ را به او می‌دهیم. حالا اگر بخواهیم در این فاصله کسی را به جای او بیاوریم؛ آن هم در حالی که ۳-۴ ماه به مسابقات دور برگشت باقی مانده آیا فاکتوری تغییر می‌کند؟ ویلموتس با تیم ملی به عراق و بحرین باخته و سرمربی بعدی تیم ملی اگر خارجی باشد این تجربه را ندارد. اما ویلموتس می‌داند مقابل بحرین و عراق مرتکب چه اشتباهاتی شده است و شکست خورده بنابراین جانشینی یک مربی خارجی دیگر به جای ویلموتس بر اساس این داده‌های علمی صحیح و منطقی نیست. در دور برگشت باید ویلموتس را حفظ کنیم اما با یک ترمیم‌کننده و یک تکمیل‌کننده فن (Complementary) . در این صورت ۱۲ امتیاز دور برگشت کاملاً‌ در دسترس ما خواهد بود.

(Complementary) پستی است که در فوتبال روز دنیا وجود دارد. یورگن کلوپ و دیگر مربیان خارجی چنین فردی را روی نیمکت دارند. فردی دفترچه به دست که هنگام تعویض به بازیکن تعویضی می‌گوید چه وظایفی را در زمین انجام بدهد. سرمربی اصلاً با بازیکن تعویضی صحبت هم نمی‌کند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۰۸:۵۰

حالا مگه جناب ویلموتس اشتباهات بازی بحرین را برابر عراق جبران کرد؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۲:۵۶

بجز بازی با کلمات و واژه ها ، تا حالا چه گلی به سر فوتبال ما نشانده ای آقای Complementary !! عراق اگه بحرین رو می برد بازی آخرش با ایران تشریفاتی میشد و این به نفع ما بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اول برو ببین عراق تو بازی با هنگ کنگ در هنگ کنگ می تونه بیشتر از یه مساوی بگیره ؟! ... بعد بیا نظر بده ... ویلوتس نشون داد که هیچ برنامه ای برای تیم ملی نداشت و اگه تیم ملی با یک هفته تمرین قبل از بازیهای تدارکاتی جلوی سوریه و کره بازی خوبی انجام داد نتیجه اثرات کار کی روش با تیم ملی بود نه معجزه یک هفته ای ویلموتس ... پس هر کی بچای ویلموتس بیاد حداقل میتونه یه برنامه مشخص برای بازیهای تیم ملی داشته باشه و ستاره های تیم ملی رو از این سردرگمی نجات بده ...

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۱ ۱۶:۴۲

از 100 نمره 0 هم زیادشه . کی روش از 100 نمره 200 هم کمش بود . متاسفانه دست هایی هستند که در همه امور بر خلاف تمایلات و انتخاب های مردم کار میکنند و ای موضوع در همه امور از جمله ورزش بخوبی مشاهده میشود . این رفتارها برای سلامت روان جامعه اصلا چیز خوبی نیست . تا کی ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۲:۱۸

خدا کنه تیم ملی نره جام جهانی. یه تیم بی کیفیت و بازیکن های بی تحرک و فیک!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۴:۴۳

دیگه اگه قرار باشه بحرین و عراق رو تو ازادی با 100 هزار تماشگر نبریم، بریم جام جهانی چی بگیم؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۶:۳۵

واقعا تیمی که از خوب بازی کردن حریف می ترسد ودنبال بهانه اب هست تا حریف ببازد ! انصاف است به جام جهانی برود