• جمعه / ۱ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98090100209
  • خبرنگار : 50175

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

موضع‌گیری رهبری فصل الخطاب شد

موضع‌گیری رهبری فصل الخطاب شد

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: موضع‌گیری رهبری فصل الخطاب شد.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد، اظهار کرد: موضع‌گیری مقام معظم رهبری در حمایت از تصمیم سران قوا هم فصل الخطاب شد و هم از گسترش فتنه و آشوب جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: اگر تأملی در موضع‌گیری رهبری داشته باشیم متوجه می‌شویم موضع‌گیری رهبری بسیار حکیمانه و دوراندیش و با بصیرت بوده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت بنزین در شرایطی اتفاق افتاد که می‌رفت انشقاق و اختلاف بین آحاد جامعه اتفاق بیفتد و وحدت جامعه از بین برود، از سوی دیگر در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن دندان‌ تیز کرده بود تا به امنیت، مصالح و منافع مردم و انقلاب ضربه وارد کند.

آیت‌الله میرعمادی اضافه کرد: موضع‌گیری رهبر انقلاب یک اقدام انقلابی فداکارانه بوده که در این برهه از زمان باعث تثبیت نظام و انقلاب و جلوگیری از آسیب به نظام شده است.

وی با اشاره به اینکه حادثه تلخ و ناگوار آشوب‌های اخیر در چند شهر کشور، بیان کرد: متأسفانه اشرار خساراتی به اموال عمومی و دولتی از قبیل بانک‌ها و پمپ‌بنزین‌ها زدند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: این حادثه به بهانه گران شدن بنزین اتفاق افتاد، اگر بخواهیم این حادثه را بررسی کنیم ابعاد و لایه‌های گوناگونی دارد.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: تخریب و آتش زدن کار اشرار و آشوب گران بوده است و با خط گرفتن از دشمنان از خارج از کشور و با برنامه‌ریزی آمدند.

وی با اشاره به هفته بسیج، افزود: بسیج درخت پرثمر و گنجینه پایان‌ناپذیر انقلاب اسلامی ایران است.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: تفکر بسیجی اخلاص در عمل است، هرکس کاری در این مملکت انجام دهد و اخلاص داشته باشد بسیجی بوده و حاضر شدن در میدان سخت دیگر ویژگی تفکر بسیجی است.

آیت‌الله میرعمادی داشتن ایمان و بصیرت و دشمن‌شناسی را از دیگر ویژگی‌های تفکر بسیجی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجی روحیه خدمت به مردم را دارد و تبعیت از ولایت و رهبری را سرلوحه کار قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: عشق به جهاد و شهادت یکی دیگر از ویژگی‌های تفکر بسیجی بوده و بسیجی اهل جهاد فی سبیل الله است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: اگر تفکر بسیجی را در جامعه رواج دهیم سه اثر مهم دارد که اولین اثر این است که به تعبیر امام راحل اگر تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود کشور بیمه می‌شود و آسیب نمی‌بیند.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: اثر دوم این است که تفکر بسیجی قابلیت الگو شدن جهانی دارد، این تفکر را می‌توانیم به جهان عرضه کنیم.

وی ادامه داد: اثر سوم این است که تفکر بسیجی حلال مشکلات و ضامن پیشرفت و تعالی کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha