• شنبه / ۲ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98090200511
  • خبرنگار : 50189

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان:

فعلا خبری از وصل شدن اینترنت خانگی و تلفن همراه در کرمان نیست

فعلا خبری از وصل شدن اینترنت خانگی و تلفن همراه در کرمان نیست

ایسنا/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان در پاسخ به این سوال که اینترنت خانگی و تلفن‌های همراه استان کرمان چه زمانی وصل می‌شود؟ عنوان کرد: هیچ برنامه‌ای فعلا برای وصل شدن اینترنت های خانگی و تلفن همراه وجود ندارد و زمان دقیق اتصال آنها مشخص نیست و این موضوع بستگی به تصمیم شورای امنیت ملی دارد.

"مسعود الهامی" در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح وضعیت اتصال اینترنت به سایت های خارجی گفت: اینترنت ادارات و دانشگاه‌های استان کرمان از عصر پنجشنبه(۳۰ آبان‌ماه) وصل شدند ضمن آنکه این موضوع به اپراتورها نیز ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: ادارات و دانشگاه‌هایی که اینترنت آنها وصل نشده است می توانند به اپراتورهای مربوطه مراجعه کنند ضمن آنکه ادارات یا دانشگاه‌هایی که تاکنون اینترنت آنها وصل نشده (اتصال به سایت های خارجی) می‌توانند از اپراتور  مربوطه شکایت و خسارات خود را دریافت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان در پاسخ به این سوال که اینترنت خانگی و تلفن‌های همراه استان کرمان چه زمانی وصل می‌شود؟ عنوان کرد: هیچ برنامه‌ای فعلا برای وصل شدن اینترنت های خانگی و تلفن همراه وجود ندارد و زمان دقیق اتصال آنها مشخص نیست و این موضوع بستگی به تصمیم شورای امنیت ملی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۱:۱۱

خدا لعنت کنه که یه هفتس از نون خوردن افتادیم. قسط دارم میفهمیر؟!!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۱:۱۲

هنوز باورش برام سخته که اینقدررررر بدبخت شدیم و هییییچ کاری هم ازمون برنمیاد...... قطعی اینترنت در قرن ۲۱, بیخیال بودن مسئولین, ناتوان بودن ما در گرفتن حق طبیعی خود, ضرر مالی شدید به هم وطن ها, و ... دلم میخواد بمیرم با این اوضاع

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۱:۲۵

یعنی چی!!!!!!!!! این بود وصل میشه وصل میشه؟؟؟!!!!! هیچ برنامه ای نداریم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۱:۳۷

اقا یعنی چی فعلا خبری نیست مگه ما کرمانیها چ گناهی کردیم مگه ما ادم نیستیم اقا لطفا پیگیری کنید برا ما هم وصل شه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۲:۰۰

یعنی بی نظیرین شما ها، اصلا مثلتون پیدا نمیشه. شهر کرمان حتی یک نفر از در خونش بیرون نیومد اونوقت 100 درصد کرمان رو میخوان اخرین نوبت وصل کنن.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۲:۳۸

خیلی کارتون درسته.من فقط سوالم اینه ،مردمی که به بدبختی هزینه خرید یه بسته اینترنت رو تامین می کنن تاباهاش یه لقمه نون دربیارن،و در زمان قطعی چندین روزه اینترنت،زمان بسته های اینترنتشون تموم میشه،چه جوری حق پایمال شدشون رو بهشون برمی گرونید؟ این وسط کی نفع می بره؟حق الناسش گردن کیه؟ اصلا شما به حق الناس اعتقادم دارید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۳:۱۵

خب چرا حداقل اینترنت خانگی رو وصل نمیکنید؟الان یه هفتس بیکارم و با این وضع اقتصادی درآمدی ندارم لطفا پیگیری کنید.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۲ ۱۳:۲۸

الان تکلیف ما چیه?!!!??? چرا هیشکی پیگیری نمیکنه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۶:۵۷

بجای اینکه برای مردم اشتغال زایی بشه با قطع همین بسترهای کم ارتباطی هم به معضلات جامعه از جمله بیکاری جوونا دارید ضربه میزنید.