• یکشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 98090301811
  • خبرنگار : 71244

افرادی که شماره موبایل به نامشان نیست برای دریافت بسته معیشتی چه کنند؟

افرادی که شماره موبایل به نامشان نیست برای دریافت بسته معیشتی چه کنند؟

پس از واریز نوبت سوم بسته حمایت معیشتی دولت، یکی از بیشترین پرسشی که شهروندان مطرح کردند، تکلیف ثبت درخواست افرادیست که شماره موبایل به نام سرپرست خانوار نیست.

مخاطبان زیادی در تماس با خبرگزاری ایسنا عنوان کرده‌اند در صورتی که با شماره موبایل سرپرست خانوار، کد ملی سرپرست خانوار ارسال نشود، پیغامی مبنی بر اینکه این شماره موبایل متعلق به این کد ملی نیست دریافت می‌کنند و همین امر سوالاتی را برای آنها در پی داشته است و شهروندی پرسیده‌ که « الان پدر من موبایل و خط به نام ندارد و اصلا نمی‌دانیم با چه شماره موبایلی یارانه‌اش برقرار شده است؛ اصلا شاید کسی شماره موبایلش را عوض کند؛ پس آنچه باید مهم باشد کد ملی سرپرست است، نه شماره موبایل».

در این رابطه حامد شمس، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: سرپرستان متقاضی دریافت بسته حمایتی در صورت نداشتن سیم‌کارت تلفن همراه به نام خودشان حتما باید سیم‌کارتی برای خوشان و به نام خودشان تهیه کنند و هیچ راه چاره‌ دیگری برای این کار وجود ندارد.

وی با اشاره به سامانه شاهکار ( این سامانه وظیفه احراز هویت سرویس‌هایی از قبیل سیم کارت‌ها، خطوط ثابت تلفن و اشتراکهای اینترنت، SAP  و PAP ، Mobile Wi-Fi و ... را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت تولید شده است) اظهار کرد: با استفاده از این سیستم، امر تطابق شماره موبایل با کدملی سرپرستان خانوار صورت می‌گیرد و اینگونه می‌توان مطمئن شد که پول بسته به حساب شخص سرپرست واریز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۸:۰۷

یک کاسبی برای فروش سیم کارت

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۸:۱۰

پدرم به تازگی سیم‌کارت تهیه کرده. امروز که شماره ملیش رو به کد اعلامی برای اعتراض زدیم می‌نویسه شماره سیم‌کارت متعلق به این کد ملی نیست. الان تکلیف ما چی میشه که سیستم تشخیص درست نمیده؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۸:۱۷

خط به اسم ما هست اما بازم كد ملي را نامعتبر ميزنه بايد چيكار كرد

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۹:۱۳

سلامسیم کارت به اسم خودم و خودم سرپرستم اما وقتی پیام میدم .ارور میده که سیم کارت متعلق به این شماره ملی نیست

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۹:۱۸

سلام من چند سال هست که شماره تلفن متعق به خودمه ولی پیغام میده که این کد ملی متعلق به این شماره نیست تکلیف ما چیه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۹:۲۵

سلام.ماکه سیمکارت دائمی داریم و بنام خودمون هست وسندش بنامم هست ولی متاسفانه میگه سیمکارت بنام شمانیست،لطفااین موردراهم پیگیری کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۹:۳۹

با سلام. بنده یک سیم کارت همراه اول به نام خودم دارم.با کد ملی وخودم ثبت شده است. ولی باز هم پیام مغایرت شماره تلفن وکد ملی ارسال می شود. چرا؟ ممنون

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۹:۴۲

3 تا سیم کارت به اسم خودم هست و با هر سه تا وارد کردم و پیغام میده کد ملی مربوط به این سیم کارت نیست.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۹:۴۳

ممنون از توضیحاتتون ولی هیچ جا به این موضوع که خط موبایل به نام خودم هست و خودم سرپرست خانوار هستم و باز هم پیغام میدهد که کد ملی مربوط به این خط نیست اشاره نشده.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۲:۲۵

افرادی که سیم کارت سالهاست که بنامشان است و در سازمان های مختلف دولتی مطلع از این عنوان هستند ، ولی سیستم به اشتباه میگوید بنام کد ملی نیست چکار کنند ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۷:۵۳

شماره موبایل چه ربطی به شماره حساب داره. شماره حساب سرپرست خانواده‌ها رو که دارند با شماره موبایل فقط درخواست داده می‌شه.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۰۹:۴۴

سلام یکی نیست به اینا بگه کد ملی سرپرست خانوار با کدملی که حساب بانکی به نامش ثبت شده یکی هست. دیگه چه ربطی به شماره موبایل داره؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۱۰:۰۲

ایسنا بهترین خبرگزاری تو این چند روز بی نتی بود... واقعا مرسی🌸🌸

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۱۵:۲۲

سلام معلم بازنشسته هستم فقط یه موتورسیکلت دارم چرا بسته معیشتی برای من درنظر گرفته نشده

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۴ ۲۲:۲۵

دوستانی که میگن شماره خطشون به نام خودشونه و وقتی شماره ملی رو وارد میکنن میزنه که خط متعلق به این شماره ملی نیست باید بگم که اگه شماره ملیتون رو به لاتین وارد کنید همچین مشکلی پبش میاد من خودم برام پیش اومد پس شماره ملیتون رو به لاتین وارد نکنید درست میشه