• سه‌شنبه / ۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98090503023
  • خبرنگار : 30054

خرید بلیط سفر و رزرو هتل از تنها مرجع تخصصی سفر

خرید بلیط سفر و رزرو هتل از تنها مرجع تخصصی سفر

ارائه خدمات پشتیبانی به گروه مخاطبان یک کسب و کار امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام علی بابا، با توجه به اهمیت این موضوع بازیگران اصلی صنعت گردشگری در صدد هستند با افزایش سطح کمی و کیفی ارائه خدمات پشتیبانی، بالاترین سطح رضایت مشتریان را کسب کنند. علی بابا دارای عنوان رتبه یک سفر در صنعت گردشگری ایران و محبوب‌ترین برند در این حوزه به انتخاب مردم، توانسته خدمات متمایزی به مشتریانش ارائه دهد. 

 علی بابا علاوه بر تسهیل روند خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل در سراسر دنیا خدمات پشتیبانی متمایزی چون مشاوره تخصصی در زمینه سفر، پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، راه‌اندازی سرویس‌های ویژه مانند سرویس کال‌بک، ایجنت کال‌بک، اعلام خودکار تاخیر پروازها و... را به خانواده بزرگ کاربران خود ارائه کرده است. علاوه بر این علی بابا امکان استرداد هزینه خرید بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، قطار و رزرو هتل را برای کاربرانش فراهم کرده و توانسته سهم بیشتری در کسب رضایت مشتریان خود داشته باشد. ارائه چنین خدماتی، منجر به توصیه بیش از ۹۷ درصد از مشتریان این برند به سایر مخاطبان صنعت گردشگری شده است.

اگر شما هم قصد سفر به هر نقطه از ایران و جهان را دارید، برای رزرو هتل و بلیط سفر و خرید تورهای مسافرتی به علی بابا که مرجع تخصصی حوزه گردشگری است مراجعه و تجربه شایسته‌ای از سفر برای خود ثبت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha