• سه‌شنبه / ۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98090503175

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

بهای بلیط اتوبوس‌ افزایش پیدا نمی‌کند/4.5 درصد افزایش مسافر داشته‌ایم

بهای بلیط اتوبوس‌ افزایش پیدا نمی‌کند/4.5 درصد افزایش مسافر داشته‌ایم

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در کشور شاهد افزایش سوخت بوده‌ایم اما قرار نیست این امر منجر به افزایش بهای بلیط اتوبوس در مشهد شود.

مهدی حسینی‌پویا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه (UTCMS.IR) متعلق به سازمان شهرداری‌ها است. براساس این سامانه سهمیه‌ سوخت، لاستیک و مزایای تامین اجتماعی به رانندگان تخصیص داده خواهد شد.

وی افزود: رانندگان ناوگان شاغل درحوزه حمل‌و نقل درون‌شهری برای برخورداری از مزایای فوق باید خود را در این سامانه ثبت‌نام کنند. همچنین برای تکمیل و تائید اطلاعات ضروری در زمینه پروانه اشتغال به کار رانندگان و پروانه فعالیت ناوگان از این سازمان اقدامات لازم را انجام دهند.

4.5 درصد افزایش مسافر داشته‌ایم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: با توجه به افزایش سوخت شاهد افزایش مسافر در حدود  4.5 درصد بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم این افزایش به 5 درصد نیز برسد. 

حسینی‌پویا ادامه داد: شهرداری در راستای افزایش تعداد مسافران، 120 دستگاه اتوبوس را بعد از گذراندن پروژه بازسازی (بالابردن کیفیت اتاق، موتور، سیستم گرمایشی) وارد چرخه اتوبوس‌رانی کرده و همچنین 40  اتوبوس دیگر به این تعداد اضافه شده است.

وی ادامه داد: برای سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها تمهیدات لازم انجام شده است. همه اتوبوس‌ها دارای سیستم گرمایشی هستند و در صورت مشاهده نقص در این سیستم به تعمیرگاه اتوبوسرانی فرستاده می‌شوند.

 مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در کشور شاهد افزایش سوخت بوده‌ایم اما قرار نیست این امر منجر به افزایش بهای بلیط اتوبوس شود. هیچ‌گونه صحبتی در این زمینه نشده است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha