• سه‌شنبه / ۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98090503202
  • خبرنگار : 30054

بلیط هواپیما را ارزان بخرید

بلیط هواپیما را ارزان بخرید

از آنجا که سیاست مشتریمداری همواره زمینه ساز مناسبی برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت آنیل پرواز بوده، در این راه با استعانت از پروردگار متعال می‌کوشیم تا به بهترین شکل بر مسئولیت خویش جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش ایسنا، بنابرعلام آنیل پرواز، در این راستا به صورت مداوم در حال تلاش هستیم، بستری مناسب ایجاد کنیم تا خرید پروازهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت برای هموطنان عزیز مهیا شود. و این بار قرعه به نام هموطنان ما در تبریز افتاد تا کلیه پروازهای تبریز به مسیرهای داخل ایران و خارج از ایران را با تخفیف خریداری نمایند. به عنوان مثال برای خرید پرواز در مسیر استانبول و مشاهده قیمت بلیط هواپیما تبریز به استانبول در سایت آنیل پرواز جستجو کنید و با کد تخفیف خرید کنید.

بلیط هواپیما از تبریز به تهران:

یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی از تبریز به تهران هست که روزانه مسافران زیادی قصد خرید بلیط هواپیما تبریز به تهران را دارند که بسیاری از این مسافران در جستجوی بلیط لحظه آخری و ارزان قیمت هستند، در آنیل پرواز امکان خرید پرواز ارزان همراه با کد تخفیف در این مسیر مهیا هست.

پرواز چارتر تبریز به مشهد:

مشهد مقدس مقصد بسیاری از دوستداران زیارت و سیاحت در ایران میباشد. آن دسته از هموطنان عزیز تبریزی که قصد خرید بلیط هواپیما در مسیر تبریز به مشهد https://anilparvaz.ir/tabriz-to-mashhad را دارند حتما از کد تخفیف آنیل پرواز استفاده نمایید.

بلیط ارزان تبریز به کیش:

جزیره زیبای کیش همیشه مورد توجه گردشگران و تورسیت‌های داخلی و خارجی بوده، به همین دلیل آنیل پرواز بلیط تبریز به کیش https://anilparvaz.ir/tabriz-to-kish  را به مدت محدود با تخفیف ارائه میدهد.

بلیط هواپیما مسیر تبریز به بندرعباس:

مسیر بندر عباس به دلیل دارا بودن چندین بندر کشتیرانی و گمرکات مختلف همیشه جزو پرتردد ترین شهرهای ایران بوده و مسافرین زیادی روزانه با هواپیما به بندر عباس سفر میکنند، خرید بلیط تبریز به بندرعباس ارزان قیمت https://anilparvaz.ir/tabriz-to-bandar-abbas برای عزیزانی که قصد دارند پرواز از تبریز به بندرعباس خرید نمایند.

تخفیف بیشتر برای خرید بلیط هواپیما از تبریز:

برای خرید بلیط هواپیما تبریز به اهواز https://anilparvaz.ir/tabriz-to-ahwaz از این لینک اقدام کنید. تمام پروازهای مسیر تبریز به اهواز شامل تخفیف هستند.

اگر قصد خرید بلیط تبریز به شیراز باهواپیما https://anilparvaz.ir/tabriz-to-shiraz را دارید و در جستجوی پروازهای لحظه آخری و ارزان قیمت می‌باشید، قیمت بلیط تبریز به شیراز را در آنیل پرواز مقایسه کنید.

قیمت ارزان بلیط تبریز به رشت https://anilparvaz.ir/tabriz-to-rasht با نرخ آفری در تاریخ های مختلف.

مشاهده ارزانترین قیمت پروازهای موجود از تبریز به ساری https://anilparvaz.ir/tabriz-to-sari و خرید بلیط هواپیما تبریز به ساری در آنیل پرواز.

در مسیر تبریز به باکو نیز در طول هفته پرواز برقرار می باشد، برای خرید ارزان بلیط تبریز به باکو https://anilparvaz.ir/tabriz-to-baku همراه با کد تخفیف و به صورت لحظه آخری حتما قیمت‌ها را در سایت آنیل پرواز مشاهده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha