• چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98090603926
  • منبع : استانداری بوشهر

یک مسئول مطرح کرد:

نقش کلیدی مردم در کنترل قیمت­‌ها و آرامش بازار /تشکیل ۱۸۰ پرونده تعزیراتی

نقش کلیدی مردم در کنترل قیمت­‌ها و آرامش بازار /تشکیل ۱۸۰ پرونده تعزیراتی

ایسنا/بوشهر مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در شرایط فعلی نقش مردم در کنترل قیمت­ ها و ایجاد آرامش در بازار کلیدی است، و مردم می­ توانند با شماره های ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارشات خود را ثبت کنند و دستگاه‌های متولی موظف به پیگیری سریع هستند.

قاسم قائدی در این خصوص اظهار کرد: پس از اجرای طرح سهمیه بندی مصرف بنزین و با هدف کنترل و پایش نرخ کالاهای اساسی و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل برای شهروندان، جلسات تنظیم بازار استان تشکیل شده و گشت­ های بازرسی و نظارت به طور مستمر اقدام به بازدید مستقیم و میدانی و بررسی عملکرد واحدهای صنفی و تولیدی کرده است.

وی افزود: در ۱۰ روز گذشته پنج جلسه تنظیم بازار با حضور دستگاه­ های اجرایی مرتبط و دستگاه­ های نظارتی و نمایندگان اصناف برگزار شده تا با استفاده از ظرفیت­ های موجود و مطابق با سیاست های دولت، از هرگونه بهره­ برداری سوء بعدی جلوگیری شود، خوشبختانه همه اعضای ستاد تنظیم بازار استان همدلانه و یکپارچه پای­ کار آمده­ اند تا استان از این مرحله حساس بدون مشکل عبور کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر عنوان کرد: در همین راستا تاکنون قریب به ۲ هزار بازرسی میدانی توسط تیم­ های مشترک دستگاه‌های نظارتی اعم از صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام شده و در قریب به ۱۸۰ مورد تشکیل پرونده صورت گرفته که سیر قانونی خود را طی می­ کند.

قائدی بیان کرد: در شرایط فعلی نقش مردم در کنترل قیمت­ ها و ایجاد آرامش در بازار کلیدی است، و مردم عزیز می­ توانند با تماس با شماره تلفن ۱۲۴ اداره­ کل صنعت، معدن و تجارت و همچنین شماره ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی گزارشات خود را ثبت کنند، دستگاه‌های متولی نیز موظف هستند سریعاً پیگیری کنند ضمن اینکه تاکنون ۵۰۰ مورد گزارش مردمی در سامانه ۱۲۴ استان ثبت شده که موارد در حال پیگیری هستند.

 به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، این مسئول تاکید کرد: هر چند سهمیه بندی بنزین در بعضی بخش­ ها می­ تواند مشکلاتی ایجاد کند، ولی خوشبختانه با پایش دقیق وضعیت بازار و بخش­ های خدماتی متکی به بنزین، در همان روزهای اول این مسائل و مشکلات شناسایی و هم ­اکنون مواردی چون سهمیه بنزین شناورهای صیادی و تاکسی تلفنی­ ها از طریق دستگاه‌های ذی­ربط در حال پیگیری است و گام­ های مثبتی نیز برداشته شده و انتظار می­ رود به زودی مشکلات این بخش­ ها نیز مرتفع شود.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha