• چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98090604368
  • خبرنگار : 71567

دبیر شورای صنفی دانشجویان علم و صنعت اعلام کرد

گزارش علت مسمومیت اخیر دانشجویان علم و صنعت "مبهم" است

گزارش علت مسمومیت اخیر دانشجویان علم و صنعت "مبهم" است

دبیر شورای صنفی دانشجویان علم و صنعت با تاکید بر این که نتیجه بررسی در خصوص مسمومیت اخیر دانشجویان علم و صنعت گنگ و مبهم است، گفت: بر اثر این اتفاق 130 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت مسموم شدند و باید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به طور دقیق اعلام کند که این مسمومیت ناشی از چه موردی بوده است.

معید مهدیان در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در خصوص گزارش ارائه شده از سوی دانشگاه علم و صنعت در زمینه‌ بررسی علل مسمومیت اخیر دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: در این گزارش نتیجه مشخص و روشنی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارائه نشده است و نتیجه‌ اعلام شده کاملا مبهم است و ما انتظار گزارش دقیق و شفاف را از دانشگاه داریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بر اساس نتیجه‌ بررسی علل مسمومیت دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، به بهداشت محیط تذکر داده شد، خاطر نشان کرد:‌ بر اساس این گزارش از تمامی مواد غذایی و محیط پخت غذا نمونه برداری شده است و اعلام شده است که آب شرب استفاده شده مشکلی نداشته است اما بهداشت محیط سلامت کافی را نداشته است.

مهدیان یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از غذاهای استفاده شده در روز حادثه تخم‌مرغ بوده است در نتیجه احتمال مسمومیت بر اثر این تخم‌مرغ‌های داده می‌شود ضمن این که اعلام شده است که سه نفر از کارگران سلف غذا به ویروسی مبتلا بودند و این ویروس نیز به دانشجویان سرایت پیدا کرده است که البته این کارگران نیز اخراج شده اند.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، با تاکید بر این که نتیجه بررسی علل مسمومیت دانشجویان را پیگیری می‌کنیم، گفت: متاسفانه در این گزارش به طور دقیق عنوان نشده علت اصلی مشکل چه می‌تواند باشد چرا که وقتی عنوان می‌شود دانشگاه علوم پزشکی مسئول رسیدگی به این مسمومیت است باید نتیجه مشخصی را نیز اعلام می کردند. بنابراین نمی‌شود نتیجه‌ گزارش بر پایه‌ احتمال باشد.

مهدیان خاطر نشان کرد:‌ این گزارش از طریق مرکز بهداشت دانشگاه علم و صنعت اعلام شده است اما ما دلایل اصلی این حادثه را پیگیری خواهیم کرد. چرا که تعداد 120 دانشجو بر اثر این مشکل مسموم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha