• پنجشنبه / ۷ آذر ۱۳۹۸ / ۰۲:۴۸
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 98090604380
  • خبرنگار : 71424

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی:

بررسی اطلاعات بانکی برای بسته معیشتی، موجب قطع یارانه نمی‌شود/ اطلاعات بانکی را شخم نمی‌زنیم

بررسی اطلاعات بانکی برای بسته معیشتی، موجب قطع یارانه نمی‌شود/ اطلاعات بانکی را شخم نمی‌زنیم

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه با بیان اینکه اینطور نیست که اطلاعات بانکی افراد را شخم بزنیم گفت: مردم نگران نباشند و درخواست بدهند. ثبت درخواست رسیدگی حق آنهاست و وظیفه ما است که بررسی کنیم. بررسی اطلاعات حساب‌های بانکی ارتباطی با یارانه ندارد.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به پرسش برخی مخاطبان مبنی بر اینکه «اگر آن دسته از افرادی که یارانه دریافت می‌کنند اما مشمول بسته معیشتی نشده‌اند، اجازه بررسی ریز حساب‌های بانکی را به وزارت رفاه بدهند، با مشخص شدن اطلاعات گردش مالی، احتمال حذف یارانه‌شان نیز وجود دارد یا خیر؟» اظهار کرد: ما حسابرسی نمی‌کنیم، بلکه درخواستی را به نظام بانکی کشور ارسال می‌کنیم و این درخواست به صورت سیستمی به بانک مرکزی می‌رود.

وی ادامه داد: این سوال از بانک مرکزی صورت می‌گیرد که آیا مجموع در آمدهای اعضای خانوار این فرد بالاتر از حدی است که تعیین کرده‌ایم یا خیر؟ که جواب می آید "بله" یا "خیر"، و بررسی در همین حد است.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه با بیان اینکه اینطور نیست که اطلاعات بانکی افراد را شخم بزنیم گفت: مردم نگران نباشند و درخواست بدهند. ثبت درخواست رسیدگی حق آنهاست و وظیفه ما است که بررسی کنیم.

میرزایی اضافه کرد: بررسی اطلاعات حساب‌های بانکی ارتباطی با یارانه ندارد و ما در حال حاضر تنها موضوع حمایت معیشتی را پیش می بریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۰۶:۴۹

یه نفر نیست بپرسه این درآمد ماهانه چقدر است؟ ممکنه در یه خانواده با ۲ فرد شاغل درآمد کمتری نسبت به آنکه شاغل ندارد داشته باشد

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۰۹:۲۰

اتفاقا شفاف بودن گردش های مالی همه شهروندان جلوی خیلی از فرارهای مالیاتی، پولشویی، دزدی( که جدیدا بهش میگن اختلاس) و .... رو میگیره

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۱۰:۲۷

اصل این طرح اشتباه میباشد میبایستی بنزین را همان ۱۵۰۰تومان قرار می دادید ودونرخی نمی کردید دیگرنیازی به پرداخت معیشت بنزین هم نبود.ضمنا این مبلغ ناچیز خاصیت خودش راازدست داده است.عملا این طرح شکست خورده است.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۱۰:۳۵

لطفا این سوال رو مطرح کنید کسانی که کدملی رو به شماره مورد نظر ارسال کردن و بعد از گذشت ۳روز کدرهگیری دریافت نکردند چکار باید بکنند درضمن کددستوری رو که مجدد میزنم مینویسه هموطن گرامی شماره شما در سامانه خدمات دولت ثبت شده ولی تا کنون پیامک کدرهگیری رو دریافت نکردم خواهشا بررسی کنید تکلیف این دسته از افراد چیه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۱۰:۴۹

آخه مگه اون سایت کار میکنه؟ باز نمیشه که

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۱۲:۲۹

چرا من سهشنبه پیامک دادم هنوز کد رهگیری نگرفتم نه خانه دارم نه ماشین نه شغل خاص نه بیمه ولی نمیدانم چرا جزو مردم پولدار معرفی شدم

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۱۳:۵۱

سلام من مغازه دارهستم از کارت خوان من دیگران هم استفاده میکنند وهیچ نفعی هم برای من ندارد فقط برای یکی دوروز در حساب من هست تا صاحبش بگیرد حکم من چیست که بیش از دو میلیون در امد در ماه ندارم.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۷ ۲۲:۱۰

سلام الان 4 روز گذاشته هنوز از کد رهگیری خبری نیست فقط دوتا اس ام اس بی ربط آمده که از این پس اطلاعات خدمات به این شماره ارسال خواهد شد بنده نه ماشینی دارم و نه جز دهک هفتمم چه رسد سه تای بالا واقعا سرکاری نیست؟ یا ما ابر پولداریم خبر نداریم

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۸ ۰۱:۳۴

خب اشتباه کارتان در همین است که اطلاعات بانکی را شخم نمی زنید! باید برای اقتصاد پاک اطلاعات بانکی را زیر و رو کرد!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۸ ۱۸:۱۷

سپرده دارم به مبلغ ۵۰میلیون وبی کار ومریض به من بسته تعلق نگرفت

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۸ ۱۸:۲۰

پیام دادید واجازه شخم زدن حساب بانکی گرفتید