• جمعه / ۸ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98090805101
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

آمادگی میناب برای ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس در حوزه شرق هرمزگان

آمادگی میناب برای ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس در حوزه شرق هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: شرایط لازم برای ثبت نام داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شرق هرمزگان در فرمانداری میناب فراهم شده و از روز یکشنبه دهم آذرماه ساعت ۸ صبح این امر آغاز می‌شود.

محمد احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، گفت:  این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد و تدابیر ویژه ای نیز اندیشیده شده است.

فرماندار ویژه میناب افزود: در صورتی که وزارت کشور و شورای  نگهبان به این نتیجه برسند که برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه انجام شود، شهرستان میناب آمادگی لازم برای اینکار را نیز دارد.

احمدی بیان کرد: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شرق هرمزگان از ساعت هشت صبح یکشنبه دهم آذرماه با دستور وزیر کشور در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب آغاز و به مدت یک هفته  ادامه دارد.

معاون استاندار هرمزگان افزود: طی روزهای اخیر بارها به‌ اتفاق هیئت نظارت و برخی از مسئولان ستاد انتخابات، برای‌ آگاهی از میزان آمادگی ستاد انتخابات مرکز حوزه‌ انتخابیه شرق هرمزگان از محل ثبت نام کاندیداها واقع در فرمانداری میناب بازدید و دستورات لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد دستورات لازم داده شده است.

وی گفت: حوزه انتخابیه شرق هرمزگان با ۵ شهرستان میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

احمدی بیان کرد: رعایت اصل بی طرفی و امانتداری مهمترین اولویت برای مجریان انتخابات حوزه شرق هرمزگان است و رفتار و عملکرد همه اعضا برگزاری انتخابات باید مطابق با قانون باشد.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شرق هرمزگان نیز در محل فرمانداری میناب کار خود را آغاز کرده و تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌های موردنیاز برای برگزاری پرشور و نشاط انتخابات را در میناب فراهم آوریم تا همه واجدین شرایط بتوانند در سرنوشت سیاسی خود مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از حوزه شرق هرمزگان ۱۴ نفر اقدام به نام‌نویسی کردند و در پایان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی ذوالقدر راهی بهارستان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha