• جمعه / ۸ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98090805174
  • منبع : بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

بسته‌های حمایتی باید به موقع پرداخت شود

بسته‌های حمایتی باید به موقع پرداخت شود

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بسته های حمایتی باید بیش از این باشد و همان که هست نیز باید به موقع پرداخت شود.

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر عنوان کرد: در عرصه تهدیدات امنیتی بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند که این عظمت بسیج است. 

وی تاکید کرد: اسلام به دنبال امنیت، صلح و عدالت و دشمنان به دنبال ظلم و اسارت هستند و به هیچ صورت دست از کشوری که به دنبال عدالت و آزادی است برنخواهند داشت. 

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای این عرصه اظهار کرد: نیروی دریایی مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است. یک نیروی قوی و راهبردی و دریایی تراز انقلاب اسلامی در حوزه سخت افزارهای پیشرفته و تجهیزات نرم افزاری که همواره قدرت خود را در میدان های مختلف نشان داده است. 

آیت الله صفایی بوشهری با محکوم کردن حمله مزدوران آمریکا و صهیونیست بین الملل به کنسولگری ایران در نجف اشرف گفت: این اقدام باعث تخریب و آسیب به بخشی از فضای این کنسولگری شد. این نشان می دهد آن وقتی که در ایران نتوانستند کاری کنند رفته اند و در عراق شروع به فعالیت کرده اند و می خواهند بین ملت ایران و عراق جدایی بیاندازند و دشمنی ایجاد کنند. 

وی ادامه داد: دو ملت هم مذهب، هم دین، و همسایه با سابقه تاریخی برادری و روابط بسیار وسیع، که دشمن باید بداند این کارها نمی تواند بین ایران و عراق جدایی بیاندازد، صدام نتوانست و شما نیز به نحو اولی نخواهید توانست. 

افزایش قیمت بنزین گرانی که از قبل وجود داشته را تشدید خواهد کرد 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در رابطه با گرانی عنوان کرد: شرایط افزایش قیمت بنزین، لاجرم شرایط خاصی را در اقتصاد ایجاد می کند و اگر کسی بیاید و بگوید که نه، درست نیست و این موضوع گرانی که از قبل وجود داشته را تشدید خواهد کرد. مهم این است که مسئولان عزیز به طور ویژه بر گرانی و نرخ تورم نظارت داشته باشند تا این گرانی بیش از این نشود. اما متاسفانه دیده می شود که برخی از اقلام گرانی کاذب و نه حقیقی پیدا کرده اند و علاوه بر محیط عمومی حتی در مورد خدماتی که بعضا وابسته به فضاهای دولتی است. 

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری و همه مسئولین تاکید دارند که نباید گرانی کاذب ایجاد شود، افزود: این بسته های حمایتی باید بیش از این باشد و همان که هست نیز باید به موقع پرداخت شود. مردم ایران در تاریخ امتحان داده و شایسته هستند و ضرورت دارد همه مسئولان و کسانی که در حیطه اقتصاد دست دارند تدبیر اساسی برای آسایش و امنیت اقتصادی و کنترل گرانی و رفع تورم بیاندیشند به گونه ای که زندگی بیش از این بر مردم سخت نشود.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری سم است، خاطرنشان کرد: مسئولان با ایجاد اشتغال و توجه به جوانان و همچنین فراهم کردن فضای سرمایه گذاری برای مردم به بهبود شرایط کمک کنند. به مردم احترام گذاشته شود، مردم ولی‌نعمت همه مسئولان هستند، باید دست مردم را گرفت به ویژه کسانی که دچار مشکلات مالی هستند. مشکل اقتصادی ایجاد نشود بلکه آسایش و امنیت اقتصادی ایجاد شود. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha