• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98090905617
  • خبرنگار : 71469

نوروزی تشریح کرد:

نقاط ضعف و قوت فدراسیون پزشکی ورزشی طی ٤ سال اخیر

نقاط ضعف و قوت فدراسیون پزشکی ورزشی طی ٤ سال اخیر

رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی به اهم فعالیت‌های صورت گرفته، نقاط ضعف و مثبت طی دوره چهارساله حضورش در این فدراسیون اشاره کرد.

به گزارش ایسنا غلامرضا نوروزی در مراسم تکریم و معارفه رواسای فدراسیون پزشکی ورزشی که صبح امروز (شنبه) با حضور شروین اسبقیان- مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و مهرزاد در محل این فدراسیون برگزار شد. 

وی ادامه داد: فعالیت‌های مثبتی در دوره فعالیت بنده صورت گرفته است و امیدوارم در دوره جدید مدیریتی نقاط ضعف برطرف شود. بنده حدود ٢٥ سال است در بدنه پزشکی ورزشی حضور دارم و آنچه اتفاق افتاده حاصل همکاری همکاران و کارشناسان است.

رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان فعالیت‌های صورت گرفته، خاطرنشان کرد: ساماندهی کارت‌های عضویت و افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته یکی از اقدامات صورت گرفته بود و توجه جدی به ورزشکاران در سطح حرفه ای، نیمه حرفه ای و  همگانی  در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی با اشاره به خرید فضاهای فیزیکی برای تمامی استان ها، اظهار کرد: خرید تجهیزات پزشکی و ورزشی از دیگر اقدامات انجام شده است و در مجموع بالغ بر ١٠٠ سفر استانی انجام شد.

رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین به طرح طبقه بندی مشاغل به عنوان یکی از حقوق پرسنل اشاره کرد و گفت: کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک به فدراسیون پزشکی ورزشی بازگشت و در شورای برون مرزی نیز برای اولین بار رای آوردیم.

نوروزی افزود: جای فدراسیون پزشکی ورزشی در کمیسیون ماده ٥ خالی بود و در زیر گروه این کمیسیون جای خود را باز پس گرفتیم که می تواند در زمینه بازرسی ها بسیار مهم باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه توانبخشی در سطح کشور تقویت شده ایم و در سطح درمان نیز کلینیک دندانپزشکی اماده ارائه خدمات به شکل عمومی و تخصصی به ورزشکاران هستیم، گفت: در حوزه اردوها تلاش هایی را انجام دادیم و با توجه به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی از لحاظ مالی توانمند است ٢٤٠٠ اردو و مسابقه را در سطح فدراسیون های مختلف ورزشی را پوشش دادیم.

نوروزی با اعلام اینکه با ٤.٥ میلیارد تومان فدراسیون پزشکی ورزشی را تحویل گرفتم، عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر ٤٠ میلیارد تومان ذخیره مالی داریم و این علاوه بر فضاهای فیزیکی ایجاد شده در استان ها است. همچنین در حوزه بانوان تمامی فعالیت های پزشکی و خدمات ارائه شده به صورت رایگان انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha