• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98090905668
  • خبرنگار : 71469

اسبقیان در پاسح به ایسنا اعلام کرد:

تلاش وزیر برای معرفی معاون ورزش قهرمانی/ چگونگی تعیین صلاحیت فدراسیون‌ها در نبود معاون

تلاش وزیر برای معرفی معاون ورزش قهرمانی/ چگونگی تعیین صلاحیت فدراسیون‌ها در نبود معاون

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی نیازمند تقویت و توجه است، گفت: فدراسیون های ورزشی بدون حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی قادر به کسب موفقیت نیستند.

به گزارش ایسنا شروین اسبقیان در مراسم تکریم و معارفه روسای فدراسیون پزشکی ورزشی که صبح امروز (شنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد، ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته از سوی غلامرضا نوروزی به عنوان رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی، گفت: مهرزاد خلیلیان به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از مدیران با سابقه است و امیدواریم به نحو شایسته در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان عمل کند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان پشتیبان عمل می کند و فدراسیونی حائز اهمیت است، گفت: پیشگیری از دوپینگ و مبارزه با دوپینک دو ماموریت برای جلوگیری از  آسیب وارده به بدنه ورزش کشور است و توجه به مقوله سلامت از جمله مواردی است که از سوی این فدراسیون به آن پرداخته می شود.  

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی با تاکید بر اینکه تیم های ملی زمانی که در مسابقات صاحب مدال می شوند فدراسیون پزشکی ورزشی در پشت صحنه برای کسب مدال های جهانی و المپیک تلاش می‌کند، عنوان کرد: تعامل مناسب با فدراسیون های مختلف و ورزات ورزش و جوانان از جمله مسائلی است که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مدنظر قرار گرفت.

اسبقیان همچنین با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه سریع تر انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی المپیک باید هرچه سریع تر در فدراسیون پزشکی ورزشی به ثبات برسیم و انتخابات را برگزار کنیم.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه تعیین صلاحیت های فدراسیون دو و میدانی با توجه به نبود معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان چگونه صورت می گیرد، اظهار کرد: ریاست کمیسیون تطبیق بر عهده آقای دکتر احمدی است. مدیرکل حراست، مدیرکل امور بانوان، نماینده دفتر مشترک، مدیرکل منابع انسانی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیر کل دفتر حقوقی نیز حضور دارند. مسئله احراز صلاحیت نیز مشخص است و باید هم‌تراز ٤ سال سابقه مدیریتی، در کارنامه کاندیداها فعالیت باشد.

اسبقیان در پاسخ به دیگر سوال ایسنا مبنی بر زمان انتخاب معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان در صدد است تا هرچه سریعتر این اتفاق رخ دهد.

وی همچنین در پاسخ به دیگر سوال ایسنا در خصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی، عنوان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که هرچه سریعتر انتخابات این فدراسیون برگزار شود. در این راستا نیز پس از انجام ثبت نام ها، کمیسیون تطبیق فعالیت های مربوطه را انجام می دهد و پس از آن استعلام از مراجع نظارتی صورت می گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha